Wil je graag een verblijf boeken? Bekijk dan snel de aanbiedingen klik hier!

Dat weet niemand. Zien we tegen die tijd waarschijnlijk pas een keer.edisney schreefCOLONWie weet wat er precies wordt bedoeld met de Meet&play Pre-farewell parade met disney Fandaze figuren?

Zo jammer, dan weet je eigenlijk ook niet precies waar je voor betaald. Net als dat je niet weet wat de losse kaarten in het voorjaar gaan betekenen en wat je daarmee kan. Beslissen over veel geld zonder te weten wat je koopt. Nu een pakket kopen of toch wachten op de losse kaarten, met het risico dat ze niet komen of niks voorstellen. Bij de staatsloterij weet je tenminste zeker dat je geld waarschijnlijk verloren zal gaanMouseketeer schreefCOLONDat weet niemand. Zien we tegen die tijd waarschijnlijk pas een keer.edisney schreefCOLONWie weet wat er precies wordt bedoeld met de Meet&play Pre-farewell parade met disney Fandaze figuren?
Alles wat tot nu toe "aangekondigd" is, is vrij vaag aangekondigd.
Wat overal precies mee bedoelt wordt, is totaal niet duidelijk.

Het zou een parade/street party zijn met 80 figuren . Dit us natuurlijk ook een gerucht.edisney schreefCOLONWie weet wat er precies wordt bedoeld met de Meet&play Pre-farewell parade met disney Fandaze figuren?

Disney FanDaze @DisneyFanDazedisneyzot schreefCOLONHet zou een parade/street party zijn met 80 figuren . Dit us natuurlijk ook een gerucht.edisney schreefCOLONWie weet wat er precies wordt bedoeld met de Meet&play Pre-farewell parade met disney Fandaze figuren?

Haha had ik die als een fan acciunt aanzien zeker oepsPrins Adam schreefCOLONDisney FanDaze @DisneyFanDazedisneyzot schreefCOLONHet zou een parade/street party zijn met 80 figuren . Dit us natuurlijk ook een gerucht.edisney schreefCOLONWie weet wat er precies wordt bedoeld met de Meet&play Pre-farewell parade met disney Fandaze figuren?
21h
Daze 14Close this FANtastic night with unforgettable moments during The Farewell Street Party! Where #DisneyFans get a last chance to see more than 80 Disney Characters!
#15DazeOfResolutions #DisneyFanDaze
#DisneylandParis
Van de officiële twitter!

Ik weet ook niet hoe ik de quote moet interpreteren maar laat ik er maar niet op ingaan vooraleer de poort naar de hel weer geopend word.Lars1978 schreefCOLONQuote: "Dit soort dingen toont maar weer aan, hoe weinig deze "fan community" van tegenwoordig eigenlijk overal vanaf weet."
Ik weet niet goed hoe ik die opmerking moet interpreteren ...
Waar haal jij jouw info, Mouseketeer? Klaarblijkelijk ben jij beter geïnformeerd dan menig van ons.
Als jouw verhaaltje van de Prins klopt, dan is Fan-daze haar naam onwaardig. Het heeft niks meer met "fan" te maken....