Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

JohanD schreefCOLONHet grote Fandaze event is wel voorgesteld als groot event voor de fans! Wel is het nu een duur event voor de fans geworden.
En er is weinig info over wat men precies krijgt voor het geld en dat is ook een probleem.

Daarnaast heb je de fans met een jaarkaart die denken dat ze dan alles gratis moeten krijgen en dan bovendien nog gaan slapen in een niet Disney hotel. Men wil deze pakketten aanbieden voor wie er geld voor over heeft en natuurlijk krijg je meer als je meer betaald. Wie later nog een los ticket wilt kopen zal ook de kans krijgen. Maar ik hoop dat ze de losse tickets beperken zodat het voor iedereen plezant blijft.

"Daarnaast heb je de fans met een jaarkaart die denken dat ze dan alles gratis moeten krijgen en dan bovendien nog gaan slapen in een niet Disney hotel." Mensen die een 9 tal keer naar Disney gaan gooien er heus al wat geld tegen aan hoor ;). Buiten de inkom betaal je voor alles, weet je? Het al dan niet slapen in een Disney hotel lijkt me dan ook irrelevant in deze kwestie.
De vraag blijft natuurlijk ook of je het normaal moet vinden dat je meer krijgt als je meet betaalt. Maar inderdaad bij 'experience events' zie je dit quasi altijd dus daar heb je gelijk. Alleen is het wel relatief nieuw in een pretpark. Dan kan je het ook normaal vinden dat je binnen 10 jaar zou betalen per attractie?
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Wie meer betaald, meer krijgt is in de wereld overal zo toch?? Dat heeft niks met pretparken te maken, maar is ook daar zo.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Toulouse schreefCOLON
JohanD schreefCOLONHet grote Fandaze event is wel voorgesteld als groot event voor de fans! Wel is het nu een duur event voor de fans geworden.
En er is weinig info over wat men precies krijgt voor het geld en dat is ook een probleem.

Daarnaast heb je de fans met een jaarkaart die denken dat ze dan alles gratis moeten krijgen en dan bovendien nog gaan slapen in een niet Disney hotel. Men wil deze pakketten aanbieden voor wie er geld voor over heeft en natuurlijk krijg je meer als je meer betaald. Wie later nog een los ticket wilt kopen zal ook de kans krijgen. Maar ik hoop dat ze de losse tickets beperken zodat het voor iedereen plezant blijft.

"Daarnaast heb je de fans met een jaarkaart die denken dat ze dan alles gratis moeten krijgen en dan bovendien nog gaan slapen in een niet Disney hotel." Mensen die een 9 tal keer naar Disney gaan gooien er heus al wat geld tegen aan hoor ;). Buiten de inkom betaal je voor alles, weet je? Het al dan niet slapen in een Disney hotel lijkt me dan ook irrelevant in deze kwestie.
De vraag blijft natuurlijk ook of je het normaal moet vinden dat je meer krijgt als je meet betaalt. Maar inderdaad bij 'experience events' zie je dit quasi altijd dus daar heb je gelijk. Alleen is het wel relatief nieuw in een pretpark. Dan kan je het ook normaal vinden dat je binnen 10 jaar zou betalen per attractie?
In Scandinavië is het al heel normaal dat je betaald per attractie, of je koopt een armbandje en dan mag je onbeperkt. Denk dat dit voor ons vroeger ook wel handig was geweest, mijn moeder gaat nergens in, maar is wel mee. Ik heb dit in Lisseberg en Tivoli niet als storend ervaren
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Nu vraag ik me af wie die prins wel mag zijn ? Mogen we de naam weten ?

Die die aandelen had in het park is gearesteerd zodus die kan het niet zijn.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ontdek het programma voor de Disney FanDaze Inaugural Party in Disneyland Paris!

Afbeelding

Vandaag start de verkoop van thema arrangementen voor de Disney FanDaze Inaugural Party in Disneyland Paris op 2 juni 2018. Een FANtastisch evenement exclusief in het Walt Disney Studios Park met unieke shows en onvergetelijke ontmoetingen met unieke figuren, waaronder een nooit eerder gezien Disney Figuur! Ontdek hierbij de hoogtepunten van het programma.

Disney Figuren zoals je ze nog nooit eerder zag!

Adembenemende nieuwe outfits
Mickey, Minnie, Duffy, ShellieMay, Donald, Katrien, Goofy en Pluto zijn gekleed in de meest extravagante outfits, die speciaal zijn ontworpen voor Disney FanDaze. Deze kleurrijke nieuwe outfits geven een speciale twist aan enkele van de meest geliefde sterren. De ontwerpen en het materiaal zijn innovatief en zullen de innerlijke fashionista in elke fan aanspreken.

Een wereldprimeur van een gloednieuw Disney FanDaze VIP Figuur!
Voor de eerste keer ooit in een Disney Park zal Ortensia, de beste vriendin van Oswald the Lucky Rabbit, deel uitmaken van de Disney FanDaze VIP-familie!

Betoverende ontmoetingen met Disney Figuren
Fans kunnen ruim 50 Disney Figuren ontmoeten, waarvan sommige zelfs voor het eerst. Dit zijn de bekende VIP Figuren in gloednieuwe kostuums, maar ook minder bekende figuren, zoals Karel Paardepoot, Klarabella Koe en Klaartje Kip. Gasten kunnen ook kennismaken met Sulley, Boe, en voor de eerste keer ooit in Disneyland Paris, George Sanderson en Needleman uit Monsters en co., Plezier en Verdriet, Bolt, Duffy en ShellieMay, Kuzco en Kronk, Quasimodo en Esmeralda, Elena van Avalor, Gauchito, Burrito en de mooie Yaya uit De Drie Caballeros. Ook de vrienden van Disney Afternoon komen naar Disney FanDaze Inaugural Party. Darkwing Duck, Goof Troop, TaleSpin en Rescue Rangers kijken ernaar uit om op de foto te gaan met alle fans. Tenslotte zullen figuren uit Hercules, Antlantis: De Verzonken Stad, Piratenplaneet en zelfs enkele helden uit Big Hero 6 niet ontbreken.

The Incredibles
Dit jaar komt de langverwachte Disney·Pixar animatiefilm Incredibles 2 uit. Voor deze gelegenheid ontmoeten de favoriete superhelden Mr. & Mrs. Incredible gasten bij The Art of Disney Animation. Bovendien komt de coole Frozone voor het eerst naar Disneyland Paris. Hij is klaar om te chillen met zijn fans, naast zijn Incredible vrienden.

Disney Helden en Schurken
Voor de allereerste keer zie je hoe meer dan 16 Disney Helden en Schurken zoals Hercules, Hades, Li Shang en Shan Yu oog in oog met elkaar komen te staan in het hart van het Walt Disney Studios Park.

Gloednieuwe shows, voor één avond!

Dance your DuckTales Parade
In de Dance your DuckTales Parade komen de favoriete eenden, waaronder Dagobert Duck, Kwik, Kwek en Kwak en Turbo McKwek met heteluchtballonnen aangevlogen van Duckstad terwijl meer dan 40 artiesten de straten tot leven brengen.

NIEUW! PJ’s DJ Party!
Trek je dansschoenen aan en swing mee op aanstekelijke Disney hits tijdens deze meeslepende Dance Party in Production Courtyard.

Max-Live! Gettin’ Goofy with it
Dit avondspektakel wordt ongetwijfeld het hoogtepunt van het feest. Max beleeft zijn grote debuut en doet een gooi naar het supersterrendom op het Production Courtyard-podium, dat helemaal in het nieuw is voor dit blitse concert. Max voert zijn eigen verpletterende line-up aan in zijn verbluffende nieuwe outfit. Het wordt een show met flitsende spots, fantastische muziek, megacool geluid, baanbrekende beelden, een swingende danscrew en toffe vrienden. Speciaal voor deze show zijn meer dan 30 nieuwe outfits gecreëerd. Judy Hopps, Kuzco en zelfs Stitch zullen er zijn om een feestje te bouwen met Max.

Jumba & Pleakley’s Mission: Stitch!
Speciaal voor de Inaugural Party presenteert Disney FanDaze Jumba & Pleakley’s Mission: Stitch! De populaire interactieve show “Stitch Live!” wordt gehost door niemand minder dan Jumba en Pleakley. Onze vrienden uit Lilo & Stitch nemen de verkeerscontrole in de ruimte over en helpen Stitch om aan Kapitein Gantu te ontsnappen.

NIEUW! Oh My, Ortensia!
Oswald komt naar Hollywood Boulevard in de roerige jaren twintig en introduceert zijn beste vriendin Ortensia. Dit is HET grote nieuws in de stad en ze zullen zeker achtervolgd worden door fotografen, reporters en enthousiaste krantenjongens!

The Farewell Street Party!
Een perfecte avond verdient een perfect einde. Daarom sluiten meer dan 80 Disney Figuren van het evenement de avond op magische wijze af met een grote parade.

Een premium ervaring

Volop sfeer, zoals je nooit eerder beleefde
Eén avond verandert het Walt Disney Studios Park in een duizelingwekkende Disney FanDaze-wereld. Bij Disney Studio 1 en op de Place de Rémy zetten live muzikanten het nachtelijke feest in vuur en vlam met Disneyliedjes. Fotografen wandelen door de straten om prachtige plaatjes te schieten van de échte nachtelijke sterren – de fans.

Een avond lang exclusieve toegang tot attracties
Tijdens de Disney FanDaze Inaugural Party opent Walt Disney Studios Park de deuren exclusief voor fans. Van een spannende vrije val vanaf de dertiende etage in the Twilight Zone Tower of Terror tot in de huid kruipen van een rat in Ratatouille: The Adventure, dit is een exclusieve avond met een beperkt aantal tickets die geen enkele fan ooit zal vergeten.

NIEUW! Oswald’s Sing-Along Challenge
Alleen deze avond krijg je de kans om te schitteren op een van de beroemdste podia van het Walt Disney Studios Park: Animagique Theater. Warm je stem alvast op voor een magische Sing-Along wedstrijd. Het wordt een geweldige avond, en als je de juiste toon treft, maak je kans op fantastische prijzen en krijg je de kans om zij aan zij te staan met Oswald en Ortensia!

Grote loterij met sprookjesprijs
Bij je arrangement is een loterijticket inbegrepen waarmee je een droomnacht in de luxueuze Sleeping Beauty Suite van het Disneyland Hotel kunt winnen.

Heerlijke lekkernijen en exclusieve souvenirs
Gasten kunnen in de restaurants en eetkiosken genieten van de unieke smaken van de speciaal voor Disney FanDaze samengestelde menu’s, terwijl fervente Disneyverzamelaars hun hart kunnen ophalen met de exclusieve merchandise in beperkte oplage.

Laat je innerlijke Disney zien!
Alle fans hebben een unieke Disneystijl die ze maar wat graag willen uitdragen, en Disney FanDaze Inaugural Party nodigt ze uit om dat ook te doen. Of je je inspiratie nu haalt uit een favoriet personage of zelfs een onvergetelijke Disney-attractie, Disneyspelden, -hoeden, -oren en andere accessoires brengen de Disneyfantasie tot leven. Je kunt je eigen Disneylook maken of een kostuum dragen, zolang je maar “je innerlijke Disney laat zien”. Elke originele en eigen look wordt ongetwijfeld een van de grootste attracties van de avond!

Extra verrassingen voor nog meer exclusieve ontmoetingen

Walt Disney Imagineering-conferenties
Als je ervan droomt om echte Disney Imagineers te ontmoeten, kun je een ticket kopen voor een conferentie met de makers van de iconische landen, attracties en shows. In het Animagique Theater geven zij je een exclusief kijkje achter de schermen. Van een special over Disneyland Paris door Portfolio Creative Executive Tom Fitzgerald tot een exclusieve kijk in de wereld van Duffy & Friends door Walt Disney Imagineers Daniel Jue, Ethan Reed en Charlie Watanabe, dit zijn unieke kansen!

Beperkte toegang met speciale tickets. De tickets zijn niet inbegrepen in de aangeboden arrangementen (m.u.v. het Ultimate FANtasia arrangement) en bij de losse tickets.

Masterclass met een Disney Legend
Droom je ervan om een echte Disney animator te ontmoeten? Disney legende en voormalig Disney animator Andreas Deja, de bedenker van onvergetelijke figuren zoals Scar, Hercules, Gaston en Jafar, staat klaar om je in te wijden in Disney’s animatiekunst. Misschien leert hij je in eigen persoon om een van zijn beroemde personages te tekenen in The Art of Disney Animation (gratis toegang afhankelijk van beschikbaarheid).

De Disney FanDaze Inaugural Party belooft een uniek evenement te worden, een droom die werkelijkheid wordt voor alle Disneyfans, met verrassingen op elke straathoek en boordevol onvergetelijke momenten om samen van te genieten.

Thema arrangementen kunnen vanaf nu telefonisch worden gereserveerd via de Disneyland Paris vakantie-experts.
Classic arrangementen kunnen worden gereserveerd vanaf 22 januari. Losse tickets zonder arrangementen zullen in een later stadium beschikbaar zijn.
Volg @DisneyFanDaze op Twitter en Facebook voor realtime updates en ga naar http://fandaze.disneylandparis.com/ voor de laatste updates en mededelingen.

De Disney FanDaze Inaugural Party vindt plaats in het Walt Disney Studios Park
en arrangementen en tickets zijn beperkt beschikbaar om een exclusieve ervaring te bieden.

Alleen de volgende activiteiten hebben beperkte toegang met specale tickets die niet zijn inbegrepen
in de aangeboden arrangementen (m.u.v. het Ultimate FANtasia-arrangement) en bij de losse tickets:
• Insights met Tom Fitzgerald
Duffy & Friends met Daniel Jue, Ethan Reed en Charlie Watanabe

*Gasten van Disney FanDaze Inaugural Party hebben onbeperkte toegang
tot alle andere bovenvermelde activiteiten.

Boek nu je verblijf, kijk hier: http://bit.ly/2COUdof
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
LilyBelle
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2016, 11:21

"Tenslotte zullen figuren uit Hercules, Antlantis: De Verzonken Stad, Piratenplaneet en zelfs enkele helden uit Big Hero 6 niet ontbreken."

Kan je deze characters ook ontmoeten met een gewoon ticket voor de Inaugural party zonder zo'n speciaal package? Ik droom al mijn hele leven om Kida te ontmoeten, dus moest zij daar zijn... dan kan ik ter plekke wel sterven :p
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Inmiddels heb ik na alles te lezen meer vragen zullen de volgende onderdellen ook voor reguliere tickets en Classic pakket te krijgen zijn:

- ''Meet & Play Pre-Parade'' met Disney FANDAZE figuren (of enkel op slechtere plekken)
- En zal de merchandise ook voor reguliere gasten te koop komen
- Meet & Greet met Mickey & Minnie is speciale outfit
- Ontmoeting met 2 zeer Speciale figuren
- Gourmand Goodies

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Ben benieuwd of de Disney FANDAZE pagina antwoorden heeft.
Afbeelding
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Ik vind dit concept absoluut Disney-onwaardig. Om het dan nog te verkopen onder het mom 'dit is een speciale dag voor de echte Disney fan' kan ik niet begrijpen. Ik wou het nog een kans geven om het niet te snel te veroordelen maar nu na de bekendmaking van de prijslijst is mijn idee er niet fan-vriendelijker op geworden. Complete segmentering van het doelpubliek op basis van hoeveel geld je er zou willen aan spenderen. Iedere 50 euro die je eraan wilt geven kan je een extra mooie foto met een character opleveren of een extra presentatie van een tekenaar. Disney fans geven nu eenmaal graag geld uit aan hun geliefde park, maar als je voor 1 weekend het equivalent moet betalen van 2 jaarpassen is dat voor mij een absolute brug te ver.
Ik hoop dat dit succes absoluut tegenvalt voor henzelf en wel om volgende reden. Indien dit wel een succes word zal Disney dit idee van ticket segmentering doortrekken naar de andere evenementen om zo meer inkomsten te genereren. Zie je je al extra betalen bij de Halloweenopening om een foto met Donald in een Halloween costume? Iedereen bepaald uiteraard zelf welke prijs een bepaalde ervaring voor hem/haar heeft en ik weet ook dat er nog losse tickets zullen volgen voor mensen met een AP... Maar toch zou ik graag jullie nuchtere reacties eens weten omtrent dit gebeuren.
Disneyland is, ondanks dat we maar 1 keer per jaar gaan, een tweede thuis voor ons gezin. We hebben er ongelooflijk veel herinneringen gemaakt. Maar toch houden we in ons achterhoofd dat Disney een bedrijf is. Vooral de laatste tijd voel je meer en meer (oa door de prijzen die om de haverklap stijgen) dat het bij Disney niet om de herinneringen, sfeer, gevoel, gezinnen, fans, enz. gaat. Het enig wat telt is geld en daar winden ze tegenwoordig geen doekjes meer om. En dat alles over de rug van mensen die sentimentele waarde zijn geen hechten aan Disneyland.

Deze FanDaze is daar een mooi voorbeeld van: wat een prijzen! Met dit soort opmerkingen moet je voorzichtig zijn op dit forum dat weet ik. En Ik snap de verbondenheid die iedereen hier heeft met het park maar vergeet niet dat je een massa geld neerlegt om naar verkleedde mensen gaan te kijken.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Wel, Joepie, een forum is bedoelt om informatie te geven/ontvangen en daar hoort meningen geven óók bij. Zolang je gewoon je eigen mening geeft, en die binnen de gewone fatsoensnormen blijft, lijkt me niet dat je daarop afgerekend zult worden. Lees bijvoorbeeld ook maar eens de eerdere reacties van o.a. Toulouse en van mij. Wij geven daarin óók aan wat wij ervan vinden. Let wel: wat WIJ ervan vinden! Iedereen anders mag er uiteraard een eigen mening over hebben. Wat de prijzen van Fandaze betreft, daar staat ook Twitter bol van.... dus zo gek is jouw reactie niet...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Op zich vind ik de prijzen nog wel meevallen, denk ik, he is incl hotel en entree, dus een arrangement, in het weekend in juni, die zijn ook niet goedkoop. Wat ik wel echt raar vind, als je zegt dat het voor fans is, waarom dan niet beginnen met iets voor jaarkaarthouders? Dat zijn juist je trouwe fans toch? (Nee, ik heb nu geen jaarkaart en ik ga ook in juni niet, druk aan het sparen voor onze bruiloft in april)
chipmunksfan
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2012, 15:21

De mensen met een losse ticket zullen die dan ook characters zien en shows of parades enzo
Gebruikers-avatar
Berry
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2014, 15:58

Mja, wij zijn een gezin van 5 dus stel je maar eens voor... ook al zijn we allemaal infinity pas houders.

Om u een idee te geven: van 1 tot en met 19 juli dit jaar gaan we naar Walt Disney World. 19 nachten Port Orleans Riverside, free quick service Dining, memory maker, 200 dollar gift Card en de 21 day ultimate ticket voor 6200 pond. (Vliegtuig zit weliswaar niet in deze prijs inbegrepen.)

Mochten we de duurste tickets kopen op fandaze zaten we ook ongeveer aan dit bedrag voor 1 nachtje...

Ik geef dan liever de zuurverdiende centen uit aan de echte magie in de USA maar dat is natuurlijk my 2 cents.
Dream pas Infinity Pass since 2008

2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Berry schreefCOLONMja, wij zijn een gezin van 5 dus stel je maar eens voor... ook al zijn we allemaal infinity pas houders.

Om u een idee te geven: van 1 tot en met 19 juli dit jaar gaan we naar Walt Disney World. 19 nachten Port Orleans Riverside, free quick service Dining, memory maker, 200 dollar gift Card en de 21 day ultimate ticket voor 6200 pond. (Vliegtuig zit weliswaar niet in deze prijs inbegrepen.)

Mochten we de duurste tickets kopen op fandaze zaten we ook ongeveer aan dit bedrag voor 1 nachtje...

Ik geef dan liever de zuurverdiende centen uit aan de echte magie in de USA maar dat is natuurlijk my 2 cents.
De prijzen zijn berekend op basis van 2 personen, dus als je met meer bent is de prijs per persoon minder. Wel zal het nog duur zijn natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prince Philip schreefCOLONInmiddels heb ik na alles te lezen meer vragen zullen de volgende onderdellen ook voor reguliere tickets en Classic pakket te krijgen zijn:

- ''Meet & Play Pre-Parade'' met Disney FANDAZE figuren (of enkel op slechtere plekken)
- En zal de merchandise ook voor reguliere gasten te koop komen
- Meet & Greet met Mickey & Minnie is speciale outfit
- Ontmoeting met 2 zeer Speciale figuren
- Gourmand Goodies

Afbeelding
Je ziet duidelijk dat bepaalde paketten bijbetalen voor sommige extra's. Dus zul je met de standaard paketten dit niet hebben toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar