Alvast bedankt
Heb ondertussen een ander nr gevonden dat begint met 0800 en nu lukte het wel

Wij zijn in oktober 2017 geweest en geboekt via de UK site. Het pakket met magic bands, bagage labels en de Free dining plus $200 giftcard lag bij ons in het hotel. We hadden ook een los Disney hotel geboekt en die voucher kregen we wel per post (die magic bands lagen ook in het hotel), dit was alleen maar een bevestigingsvoucher. Neem de bestanden uit de mail mee en je hebt voldoende.bogey schreef:Hoi,
Ik heb even een vraagje, ik vertrek binnen 2 weken naar wdw en 2 jaar geleden had ik de documenten reeds 2 weken op voorhand ontvangen. Ik dacht echter ergens gelezen te hebben dat deze niet meer opgestuurd zouden worden, maar nu kreeg ik gisteren een mailtje met de melding dat ik binnen 2 weken zou vertrekken en dat als ik nog geen documenten ontvangen had ik hun moet contacteren. Is er iemand die recent nog geweest is en weet hoe het nu juist gaat?
Alvast bedankt.

Een fooi van 15-20% is aangewezen en kan je ook via mastercard betalen. Als ik me niet vergis staan deze fooien ook aangegeven op je kasticket. Fooi hoeft alleen maar bij table service restaurants, niet bij quickservic.disneyfan29 schreef:Hoi allemaal.
Wie kan me vertellen hoe het daar in de parken met de tips zit die je bij de restaurants moet betalen. En hoelang van te voren moet je een visum aan vragen. En dat soort dingen. Dat zou me eerste keer zijn dan naar Amerika dus alles is dan nieuw.
Ik hoor het graag van jullie