runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
- Princess Sas
- Member

- BerichtenCOLON 87
- GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45
Je kan ook je bibs (startbewijzen) apart kopen maar die komen pas in de verkoop tegen de zomer. Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan en gaan dit dit jaar ook weer doen. Je moet wel goed je stresslevel onder controle kunnen houden want zodra de verkoop van start gaat, start iedereen met op de link te klikken... vorig jaar heeft het me 4 uur gekost om bibs te pakken te krijgen, je werd zeer regelmatig eruit gesmeten omdat de server overbelast was.
- Tona Theodora
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43
ooh oke en weetje misschien ook wanneer de bib-only in de verkoop gaat?olafLover schreefCOLONDat is de bib-only waar iedereen het over heeft. Die zijn nu nog niet beschikbaar, maar dat komt nog wel
- Princess Sas
- Member

- BerichtenCOLON 87
- GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Losse tickets komen (beperkt) later te koop. Nu kan je enkel pakket inclusief hotel kopen, kan ook telefonisch bij DLP zelf! Doordat de wedstrijden vroeg starten is een Disney hotel echt handigste.Tona Theodora schreefCOLONik zou graag samen met mijn vriend mee willen doen, ik had alleen nog paar vragen erover, namelijk bij loopreizen zag ik dat je startbewijs en een Disney hotel samen moet boeken, klopt dat?
kan je ook het startbewijs los kopen ?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tona Theodora
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43
bedankt voor de informatie jongens!
Naast het trainen, ook met andere voorbereidingen bezig! Onze medaille pouches zijn binnen! Om het *kling klang* geluid te verminderen, en zo de beschadigingen te minimaliseren, heb ik deze op verzoek laten maken! Zo kunnen we de medailles handig meenemen naar de parken, en ook veilig naar huis vervoeren. Vijf pockets, voor elke medaille 1 van de 36K challenge 
Next: costuums! Jullie al ideeën?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Next: costuums! Jullie al ideeën?

DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18
Oeeh zo handig!
Voor de halve marathon heb ik wel een best groot kostuumproject, ook vooral omdat ik ook Castle to Chateau krijg. Voor 5 en 10 wacht ik even tot de medailles uitgebracht worden zodat ik een beetje in thema kan lopen
zoals gewoonlijk weer een beetje geheimzinnig doen 
Voor de halve marathon heb ik wel een best groot kostuumproject, ook vooral omdat ik ook Castle to Chateau krijg. Voor 5 en 10 wacht ik even tot de medailles uitgebracht worden zodat ik een beetje in thema kan lopen
Ga je als kasteel?
ben benieuwd wat het zal worden!
Ideeën tot nu toe: mike en sully voor de halve (lekker comfy) en mijn vriend wil als Winnie en Knorretje ook... ben ik nog niet helemaal mee eens haha. Heel misschien Donald hergebruiken en dan Katrien er ook bij. Ideeën, maar nog geen uitvoering gedaan.
Ideeën tot nu toe: mike en sully voor de halve (lekker comfy) en mijn vriend wil als Winnie en Knorretje ook... ben ik nog niet helemaal mee eens haha. Heel misschien Donald hergebruiken en dan Katrien er ook bij. Ideeën, maar nog geen uitvoering gedaan.
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
-
Saabilicious
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 26 Nov 2014, 17:33
Hallo fanatieke renners!
Vorig jaar heb ik met mijn man de 5K en de 10K gelopen. Dit jaar willen we de 36K challenge doen. Wij zijn hier natuurlijk al voor aan het trainen, maar de verwachting is dat de halve marathon toch zwaar zal vallen. Zeker omdat we de dag daarvoor nog de 10K hebben gelopen! Toch willen we het proberen en azen we op een bib only. Hotel is al geboekt (Santa Fé).
Ik lees op de website van RunDisney dat de huisarts een medische verklaring moet invullen/tekenen. Prima, geen probleem! Maar deze moet voor 1 augustus ergens ingeleverd worden. Hoe ging dit vorig jaar? Is dit digitaal of moet je persoonlijk ergens langs in Frankrijk?
Dan had ik nog een vraag over de photopass... Omdat je nu natuurlijk 3 races loopt (en mijn man ook), heb je dan bij elkaar zes bibs? Of ren je zowel de 5K, 10K en halve marathon met hetzelfde rugnummer? Dat scheelt nogal in de prijs voor de photopass...
Wij kijken er erg naar uit en zitten nog flink te broeden op de outfits! Succes met trainen allemaal en wie weet tot dan
Vorig jaar heb ik met mijn man de 5K en de 10K gelopen. Dit jaar willen we de 36K challenge doen. Wij zijn hier natuurlijk al voor aan het trainen, maar de verwachting is dat de halve marathon toch zwaar zal vallen. Zeker omdat we de dag daarvoor nog de 10K hebben gelopen! Toch willen we het proberen en azen we op een bib only. Hotel is al geboekt (Santa Fé).
Ik lees op de website van RunDisney dat de huisarts een medische verklaring moet invullen/tekenen. Prima, geen probleem! Maar deze moet voor 1 augustus ergens ingeleverd worden. Hoe ging dit vorig jaar? Is dit digitaal of moet je persoonlijk ergens langs in Frankrijk?
Dan had ik nog een vraag over de photopass... Omdat je nu natuurlijk 3 races loopt (en mijn man ook), heb je dan bij elkaar zes bibs? Of ren je zowel de 5K, 10K en halve marathon met hetzelfde rugnummer? Dat scheelt nogal in de prijs voor de photopass...
Wij kijken er erg naar uit en zitten nog flink te broeden op de outfits! Succes met trainen allemaal en wie weet tot dan
de kogel is door de kerk, ik heb geboekt.
De 5K is niet haalbaar omdat mijn dochter school heeft tot 15.30, en het is 3.5 u rijden...
Dus hebben we de 10K geboekt, en moeten we dringend beginnen trainen, zodat we hem ook uitlopen *eek*
Het wordt ineens onze eerste keer Golden forest lake view, voor 2 nachtjes
De 5K is niet haalbaar omdat mijn dochter school heeft tot 15.30, en het is 3.5 u rijden...
Dus hebben we de 10K geboekt, en moeten we dringend beginnen trainen, zodat we hem ook uitlopen *eek*

Trouwens, volgens mij kun je al Bib only boeken... Ik heb telefonisch gereserveerd, en hij heeft eerst de kamer vastgelegd omdat het de laatste GF was aan kortingstarief, en daarna pas de bibs. Op de bibs heb ik trouwens infinity korting gekregen, heb 93,50 € betaald voor 2 personenMissMetal schreefCOLONde kogel is door de kerk, ik heb geboekt.![]()

Bib only is nog niet beschikbaar! Wat wel kan is dat je via Disney een disney hotel boekt en daar je startnummers aan toe voegt.
Het medische certificaat kun je waarschijnlijk rond juni uploaden in je runner's profile. Deze link hiervoor krijg je van Disney gemaild, daar is ook nog wat geduld voor nodig, die zullen pas komen nadat de bib only start.
Het medische certificaat kun je waarschijnlijk rond juni uploaden in je runner's profile. Deze link hiervoor krijg je van Disney gemaild, daar is ook nog wat geduld voor nodig, die zullen pas komen nadat de bib only start.