Bedankt!Prins Adam schreefCOLONWe zullen morgen wel merken of het kan, ik denk van wel. We melden het zelf ook als het kan!edisney schreefCOLONOp de engelse site staat dat de classis pakketten online te reserveren zijn vanaf morgen. Weet iemand hoe dat in Nederlands zit? Daar kan ik niet vinden (ik zal wel verkeerd zoeken)
Disney FanDaze
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

Toen ik daarnet belde voor een prijsopgave van hotels werd er gemeld dat tickets voor Fandaze te koop zijn vanaf 22 januari. Dus il neem ook aan 1 uuredisney schreefCOLONOp de engelse site staat dat de classis pakketten online te reserveren zijn vanaf morgen. Weet iemand hoe dat in Nederlands zit? Daar kan ik niet vinden (ik zal wel verkeerd zoeken)
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
zouden er genoeg tickets voor de abonnees komen? ik heb infinity
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dat is de grote vraag natuurlijk. Zal ook van de prijs afhangen hoeveel intresse er is...thierry_mat schreefCOLONzouden er genoeg tickets voor de abonnees komen? ik heb infinity
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om te boeken via Groot Brittanië? Sommige thema arrangementen zijn goedkoper in GBP als je valuta omrekend dan de prijzen die er in Euro gegeven worden.
Viel me ook op dat de UK prijs voor Electroland vorig jaar omgerekend lager zijn dan de Euro
Viel me ook op dat de UK prijs voor Electroland vorig jaar omgerekend lager zijn dan de Euro
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De eerste concept arts uit Max zijn concert dat hij gaat geven op Fandaze !!!

Bron : ED92

Bron : ED92
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Concept art uit het eerste bezoek van Ortensia aan een Disney park tijdens Fandaze !!!

Bron : ed92

Bron : ed92
Disney FanDaze Theme Song – Preview
Het is leuk om een fan te zijn in Disneyland Parijs! Geniet van een exclusieve preview van het Disney FanDaze Thema-lied voordat het live gaat tijdens Disney FanDaze Inaugural Party in Walt Disney Studios Park op 2 juni!
Het is leuk om een fan te zijn in Disneyland Parijs! Geniet van een exclusieve preview van het Disney FanDaze Thema-lied voordat het live gaat tijdens Disney FanDaze Inaugural Party in Walt Disney Studios Park op 2 juni!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nieuws afkomstig van het verre Arendelle !

Anna, Kristoff, Elsa en Olaf zullen toetreden tot de inauguratie Party om onze grootste Disney-fans te ontmoeten! Ben je klaar?
Boek hier je pakket: viewtopic.php?f=96&t=3446

Anna, Kristoff, Elsa en Olaf zullen toetreden tot de inauguratie Party om onze grootste Disney-fans te ontmoeten! Ben je klaar?
Boek hier je pakket: viewtopic.php?f=96&t=3446

Heel eerlijk, de prijzen vallen me mee. De party voor RunDisney was eerste jaar €79 incl slecht eten en daarna dacht ik €45. Nu heb je veel meer entertainment en character lijkt me!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ook niet jaarkaarthouders kunnen vanaf 10 april tickets kopen voor #DisneyFanDaze
99 euro voor de eerste tickets, daarna 109 euro.
99 euro voor de eerste tickets, daarna 109 euro.

-
wendyvanhunnik
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 11:30
Hoi
Ik heb een vraagje ik snap het verschil niet helemaal tussen wat precies in de fan daze zit en in de inaugural party zit, de tickets voor de party zijn alleen voor 2 juni savonds in de studios toch en de fandaze is 1 2 en 3 juni toch? Het gaat mij vooral om de ducktales parade en nieuwe characters ontmoeten
. Sorry als deze vraag al beantwoord is.
Groetjes, Wendy.
Ik heb een vraagje ik snap het verschil niet helemaal tussen wat precies in de fan daze zit en in de inaugural party zit, de tickets voor de party zijn alleen voor 2 juni savonds in de studios toch en de fandaze is 1 2 en 3 juni toch? Het gaat mij vooral om de ducktales parade en nieuwe characters ontmoeten
Groetjes, Wendy.