Thalys tickets is 3 maand op voorhand, Franse TGV tickets zijn in periodes. Dus wss binnenkort beschikbaar...gcf0723 schreefCOLONHeeft er iemand deze week al een tgv ticket naar dlp kunnen kopen voor vertrek eind maart of begin april. Ik kijk al de hele week en ze zijn nog steeds niet beschikbaar. Normaal kan je toch vanaf 3 maand op voorhand die ticketten al kopen. Ik zou graag tickets kopen voor 30 en 31 maart.
Met de trein/metro/tram naar Disneyland Paris
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

ben ook eens aan het kijken om met de trein te gaan, vroeger ging ik met de tgv, thalys is meestal iets goedkoper, maar dan kom je dus in gare du nord aan en moet je verder met metro, ik lees hier dat je vanuit gare du nord 1 halte verder moet naar Châtelet Les Halles en daar overstappen naar Disney, mijn vraag is nu, koop je meteen een ticketje voor die 2 trajecten of moet je eerst een kopen in gare du nord en dan nog eentje in Châtelet Les Halles ?
is bij de tgv ook jammer dat die trein van rond 8u20 er nietmeer is, vind die toch niet eind april, 7u08 is te vroeg en volgende is dan pas 10u30, die ertussen rijd blijkbaar nietmeer dan.
is bij de tgv ook jammer dat die trein van rond 8u20 er nietmeer is, vind die toch niet eind april, 7u08 is te vroeg en volgende is dan pas 10u30, die ertussen rijd blijkbaar nietmeer dan.
-
disneyfan29
- Member

- BerichtenCOLON 94
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57
Je kan in het bar rijtuig van de Thalys een kaartje voor de metro kopen. Je zegt daar gewoon dat je een metro kaartje naar Disneyland Parijs wil hebben. Wacht niet te kang ze hebben er maar een beperkt aantal liggen. Het is een kaartje voor heel het traject. Je moet met het kaartje inchecken bij poortjes en als je weer uit poortjes gaat dan is je kaartje niet meer geldig dan moet je wel een nieuwe kopen. Je hebt bij gare du nord eerst metro lijn B nodig die naar challet les Halles gaat en dan stap je op de A lijn maar er rijden twee treinen een gaat niet naar Disney de andere wel. Er staan boven het spoor een bord die aangeeft hoe de metro rijd en welke kant op als op het bord Marne la vallee chessy/ parc Disneyland brand dan kan je deze pakken.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Is er een verschil in prijs als je in de trein koopt of op gare du nord?disneyfan29 schreefCOLONJe kan in het bar rijtuig van de Thalys een kaartje voor de metro kopen. Je zegt daar gewoon dat je een metro kaartje naar Disneyland Parijs wil hebben. Wacht niet te kang ze hebben er maar een beperkt aantal liggen. Het is een kaartje voor heel het traject. Je moet met het kaartje inchecken bij poortjes en als je weer uit poortjes gaat dan is je kaartje niet meer geldig dan moet je wel een nieuwe kopen. Je hebt bij gare du nord eerst metro lijn B nodig die naar challet les Halles gaat en dan stap je op de A lijn maar er rijden twee treinen een gaat niet naar Disney de andere wel. Er staan boven het spoor een bord die aangeeft hoe de metro rijd en welke kant op als op het bord Marne la vallee chessy/ parc Disneyland brand dan kan je deze pakken.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Thalys vanaf 2019 rechtstreeks naar Charles de Gaulle en Disneyland Parijs

NS en Thalys hebben plannen om de dienstregeling te veranderen en het station Lille Europe te laten vervallen. In ruil hiervoor worden er twee stations aan het traject toegevoegd: vliegveld Charles de Gaulle en Marne-la-Vallée Chessy, het station pal naast attractiepark Disneyland Parijs.
Momenteel rijden er twee treinen per dag naar Lille Europe. Dit zou vanaf begin april 2019 moeten veranderen met de nieuwe dienstregeling. Hierdoor zal de trein niet meer stoppen op het internationale station in Lille, maar twee keer per dag via het Franse vliegveld rijden naar het bekende themapark.
lees meer op : http://www.nhnieuws.nl/nieuws/220504/Th ... and-Parijs

NS en Thalys hebben plannen om de dienstregeling te veranderen en het station Lille Europe te laten vervallen. In ruil hiervoor worden er twee stations aan het traject toegevoegd: vliegveld Charles de Gaulle en Marne-la-Vallée Chessy, het station pal naast attractiepark Disneyland Parijs.
Momenteel rijden er twee treinen per dag naar Lille Europe. Dit zou vanaf begin april 2019 moeten veranderen met de nieuwe dienstregeling. Hierdoor zal de trein niet meer stoppen op het internationale station in Lille, maar twee keer per dag via het Franse vliegveld rijden naar het bekende themapark.
lees meer op : http://www.nhnieuws.nl/nieuws/220504/Th ... and-Parijs
Vermits de SNCF gaat staken tot eind juni, 3 dagen per week, zitten wij vast op onze terugweg naar België, want wij hebben de TGV geboekt op 19 april.
Weet iemand als er in de buurt van het park iets is om een auto te huren? Zodat we eventueel een auto kunnen huren, en die in België ergens kunnen afzetten.
Ik ben net met een nieuwe job begonnen, een dag extra verlof vragen (waar ik al geen recht op heb) omdat de treinen staken, is ook een mooi begin *zucht*.
Weet iemand als er in de buurt van het park iets is om een auto te huren? Zodat we eventueel een auto kunnen huren, en die in België ergens kunnen afzetten.
Ik ben net met een nieuwe job begonnen, een dag extra verlof vragen (waar ik al geen recht op heb) omdat de treinen staken, is ook een mooi begin *zucht*.
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
Ik heb hetzelfde voor met de fandaze
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Zelf eens een auto bij Sixt gehuurd, opgehaald bij hotel Magic Circus en bij vliegveld Maastricht ingeleverd. Disney zelf heeft overeenkomst met Hertz. http://www.disneylandparis.com/en-us/fa ... ar-rental/#moorhunhe schreefCOLON Weet iemand als er in de buurt van het park iets is om een auto te huren? Zodat we eventueel een auto kunnen huren, en die in België ergens kunnen afzetten.
En via google zie je nog veel meer mogelijke aanbieders zoals Avis, Budget Car, Thrifty Car enz. Ook via Sunny cars kan je ook gunstig een auto reservering maken.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Dank je! Ik rij zelf niet, dus ken ook niks van die huur maatschappijen.
Ona, als je 'grève sncf' in geeft krijg je een boel artikels, en ze hebben bijna allemaal een kalender erbij staan waarop de dagen staan aangeduid dat ze staken.
Ona, als je 'grève sncf' in geeft krijg je een boel artikels, en ze hebben bijna allemaal een kalender erbij staan waarop de dagen staan aangeduid dat ze staken.