Ik had dit keer geen mailtje gekregen, kan dat kloppen?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Café Mickey TESTPANEL
- D-Tekenaar
- Member

Oh mijn excuses Laura ,
Dit zou kunnen kloppen ...
De nieuwe is net verstuurd
Dit zou kunnen kloppen ...
De nieuwe is net verstuurd
- D-Tekenaar
- Member

Binnenkort testen we hier wat de favoriete shows, parades en seizoenen zijn ...
- D-Tekenaar
- Member

Café Mickey TestPanel : Show en Parades
De Shows en Parades zijn altijd een belangrijke sleutel geweest in het brengen van de magie .
En Bij Disney weten ze dit als geen ander . Ook wordt er in Disneyland Paris hard gewerkt met festivals en thema periodes . Deze Periodes zorgen ervoor dat fans van de prinsessen of van de Star Wars figuren zich nog meer thuis voelen in Disneyland Paris .
Maar wat is nu de meest favoriete show ?
En bij welke parade denk je spontaan aan een feestje ?
Wij stuurden weer een vragenlijst naar ons test panel .
En hopen zo te weten te komen waar de liefde van de Disney fan voor shows en parade ligt .

Het was geen verassing … Maar Mickey and the Magician bleek de meest populaire nog bestaande stage show .

Bij de niet meer bestaande stage shows was de mening serieus verdeeld .

We kunnen stellen dat de Stars on Parade de populairste parade is . Ook werden er heel wat andere parades gekozen .

Halloween is dus blijkbaar het meest geliefde seizoen .

En volgens het onderzoek kijken de meeste fans uit naar Festival of Pirates and Princesses .
De Shows en Parades zijn altijd een belangrijke sleutel geweest in het brengen van de magie .
En Bij Disney weten ze dit als geen ander . Ook wordt er in Disneyland Paris hard gewerkt met festivals en thema periodes . Deze Periodes zorgen ervoor dat fans van de prinsessen of van de Star Wars figuren zich nog meer thuis voelen in Disneyland Paris .
Maar wat is nu de meest favoriete show ?
En bij welke parade denk je spontaan aan een feestje ?
Wij stuurden weer een vragenlijst naar ons test panel .
En hopen zo te weten te komen waar de liefde van de Disney fan voor shows en parade ligt .

Het was geen verassing … Maar Mickey and the Magician bleek de meest populaire nog bestaande stage show .

Bij de niet meer bestaande stage shows was de mening serieus verdeeld .

We kunnen stellen dat de Stars on Parade de populairste parade is . Ook werden er heel wat andere parades gekozen .

Halloween is dus blijkbaar het meest geliefde seizoen .

En volgens het onderzoek kijken de meeste fans uit naar Festival of Pirates and Princesses .
- D-Tekenaar
- Member

Nog altijd te weinigMissMetal schreef:Moh, ik heb dit topic nooit eerder gezien!
Hoeveel personen zitten in het testpanel?
Als je wil mag je erbij komen .
- D-Tekenaar
- Member

Kan perfect ! tijdens de volgende test panel laat ik jou ook wat wetenmickey71 schreef:Als het kan zou ik ook wel lid willen worden van het testpanel
Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk