De grote uitbreiding van de Walt Disney Studios

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

paterdave2 schreef:
Mouseketeer schreef:
marc schreef:tof laat ze maar zeer snel komen
Het bouwen en ombouwen gebeurt in fases, en ze beginnen pas in 2021.
Zal tegen 2030 pas klaar zijn, dus het gaat nog wel even duren.

Volgens Disney And More op facebook moet het een 5 jaar eerder klaar zijn namelijk in 2025

Helaas nog speculaties. Er is nog geen officiele planning vrijgegeven. Maar we houden jullie graag op de hoogte.
Volg onze avonturen op instagram
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

paterdave2 schreef:
Mouseketeer schreef:
marc schreef:tof laat ze maar zeer snel komen
Het bouwen en ombouwen gebeurt in fases, en ze beginnen pas in 2021.
Zal tegen 2030 pas klaar zijn, dus het gaat nog wel even duren.

Volgens Disney And More op facebook moet het een 5 jaar eerder klaar zijn namelijk in 2025
Dat zou ook in een Franse krant staan idd

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

**Anja** schreef:Wat leuk dit! :)
Ik hoop stiekem een beetje op Frozen Ever After, die je nu ook in het Norway Pavillion in Epcot hebt, en dat meer vraagt gewoon om Fantasmic, geweldige show!
Je bent niet de enige die hoopt op Fantasmic :sorc:
marc
Member
Member

Prins Adam schreef:
marc schreef:Dat ze wel maar afblijven van studio tram tour "behind the magic"
Dit is in mijn ogen wel één van de tofste attractie in het studio's park :sorc:
Die verdwijnt....

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dat vind ik dan jammer genoeg niet zo tof :cry: :x
Lars1978
Member
Member

Start bouw in 2021 ... oorspronkelijk verwachte "oplever"datum in 2030... hmmm dat klinkt aannemelijker dan 2025. Ik zie ze dat echt niet binnen 4 jaar voltooien.

Los van het feit dat het een mega project is... men bouwt wel in Frankrijk hè.... daar is altijd wel een of andere reden om ergens over te staken ...

Eens kijken, de volgende lustrum verjaardag is in 2022 (30jaar), daarna 2027 (35 jaar) en 2032 (40 jaar). Het zou top zijn als dan alles klaar en operationeel is...
Afbeelding
marc
Member
Member

Lars1978 schreef:Start bouw in 2021 ... oorspronkelijk verwachte "oplever"datum in 2030... hmmm dat klinkt aannemelijker dan 2025. Ik zie ze dat echt niet binnen 4 jaar voltooien.

Los van het feit dat het een mega project is... men bouwt wel in Frankrijk hè.... daar is altijd wel een of andere reden om ergens over te staken Afbeelding...

Eens kijken, de volgende lustrum verjaardag is in 2022 (30jaar), daarna 2027 (35 jaar) en 2032 (40 jaar). Het zou top zijn als dan alles klaar en operationeel is...

Los van het feit dat "men wel bouwt in Frankrijk" en of ze nu een reden hebben om te staken (wat trouwens hun volste Recht is) zie ik ze dat inderdaad niet zo snel bouwen :sorc:
D-Tekenaar
Member
Member

Animation Concept WDS

Tinkerbelletje
Member
Member

Wat een fantastisch mooi nieuws voor de Walt Disney Studio's in Parijs!
Ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden en welke "nieuwe" attracties er allemaal gebouwd zullen gaan worden :D
Het zou toch prachtig zijn als er een attractie a la Splash Mountain zou komen, de ijsberg in het Frozen gedeelte zou zich hier prachtig voor lenen toch?? ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Ona1991
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Wat een fantastisch mooi nieuws voor de Walt Disney Studio's in Parijs!
Ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden en welke "nieuwe" attracties er allemaal gebouwd zullen gaan worden :D
Het zou toch prachtig zijn als er een attractie a la Splash Mountain zou komen, de ijsberg in het Frozen gedeelte zou zich hier prachtig voor lenen toch?? ;)
Awel, dat ging dus ook door mijn hoofd! Vooral omdat ik die berg toch een béétje weg vind hebben van Splash Mountain in WDW! We shall see...
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Van deze dingen moeten we afscheid gaan nemen tijdens de grote uitbreidingswerken !!!

Afbeelding

De komst van de nieuwe werelden in de Walt Disney studios . Moeten we ook afscheid gaan nemen van een paar attracties en decoraties binnen het park . Officieel heeft Disney nog niet gesproken over eventuele verdwijningen binnen het park . Maar een blik op de kaart leert ons dat er wel een paar dingen ontbreken op de kaart .

Zo ontbreekt stuntshow Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular en ook de Studio Tram Tour: Behind the Magic valt nergens meer te bespeuren . En ook Armageddon: les Effets Spéciaux lijkt volledig verdwenen te zijn . Waarschijnlijk zullen ook de fotolocatie van Lightning Mcqueen en het voertuig van Armageddon verdwijnen in het park .

Verder is het al een tijdje bekend dat Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith plaats gaat moeten maken voor een attractie rond Iron Man . En Cinemagique krijgt vanaf deze zomer ook al een nieuw levezn als marvel show . Er zijn ook geruchten dat Stitch Live en de Disney Junior show gaan verdwijnen . Maar voorlopig is het voor alles een beetje gissen .
Jaco
Member
Member

Geweldig nieuws!
To infinity and beyond!
Scar666
Member
Member

Niets dat we gaan missen denk ik.
Lars1978
Member
Member

Voor kleine(re) kinderen zijn Disney Junior en Stitch Live toch wel erg leuk...
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Lars1978 schreef:Voor kleine(re) kinderen zijn Disney Junior en Stitch Live toch wel erg leuk...
Niet alleen voor kleine kinderen ;) (vooral Stitch dan)
Lars1978
Member
Member

Stitch87 schreef:
Lars1978 schreef:Voor kleine(re) kinderen zijn Disney Junior en Stitch Live toch wel erg leuk...
Niet alleen voor kleine kinderen ;) (vooral Stitch dan)
Ja dat is waar... Stitch Live is ook leuk voor grotere kinderen én héle grote kinderen (lees: volwassenen) haha
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”