Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Weet niet welke kamer je geboekt hebt, maar toen wij Compass Club geboekt hadden, was het maar 10€ per persoon om bij Plaza Gardens te gaan ontbijten (met de figuren).
Wij vonden dat wel de moeite waard om eens te doen. Moesten er nu meerdere rotaties aan figuren zijn, zouden we het mogelijks elk verblijf doen, nu niet.
Gebruikers-avatar
josj
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2015, 11:12

Mee eens Keandra,het blijven steeds dezelfde figuren.
Voor het eten hoef je het verder niet te doen,wij nemen altijd golden forrest en dat ontbijt is prima.
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2017, 21:59

Nog 8 dagen en dan eindelijk 2 nachten Golden Forest room, lake side view, kijk hier zo hard naar uit, het zal mijn eerste keer zijn.
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Oh leuk.
Dan, is het al degelijk aftellen.
Hier nog een maand en 7 dagen, begint ook al te korten, maar mocht er echt al zijn hoor, heb mijn Disneyfix nodig. (Even het hoofd van alle zorgen op werk weg, even weer kind zijn)
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Keandra schreefCOLONOh leuk.
Dan, is het al degelijk aftellen.
Hier nog een maand en 7 dagen, begint ook al te korten, maar mocht er echt al zijn hoor, heb mijn Disneyfix nodig. (Even het hoofd van alle zorgen op werk weg, even weer kind zijn)
Ja dat is waar, even alle drukte van het werk loslaten en genieten. :D Had al geboekt van september dus ben echt al heel lang aan het aftellen, nu hopen op wat goed weer. :thumbs:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooi als het zo snel gaat , moet zelf nog wachten tot begin November dit jaar.
Ging jammer genoeg niet sneller :sorc:
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

Is de meerprijs voor golden forest (2volw + 1 11-jarige) aan te raden? ivm ontbijt, middagssnack en drankjes, fastpass enz?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

estheedemuynck schreefCOLONIs de meerprijs voor golden forest (2volw + 1 11-jarige) aan te raden? ivm ontbijt, middagssnack en drankjes, fastpass enz?
Het is in elk geval een leuke optie als je het geld eraan kan geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

estheedemuynck schreefCOLONIs de meerprijs voor golden forest (2volw + 1 11-jarige) aan te raden? ivm ontbijt, middagssnack en drankjes, fastpass enz?
voila geboekt
Afbeelding
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Morgen is het eindelijk zover! 2 nachten Golden Forest kamer, eerste keer in dit hotel, ben echt super benieuwd! :P
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

KayDee schreefCOLONMorgen is het eindelijk zover! 2 nachten Golden Forest kamer, eerste keer in dit hotel, ben echt super benieuwd! :P

Heel veel plezier :thumbs: :sorc:
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12

marc schreefCOLON
KayDee schreefCOLONMorgen is het eindelijk zover! 2 nachten Golden Forest kamer, eerste keer in dit hotel, ben echt super benieuwd! :P

Heel veel plezier :thumbs: :sorc:
Dank je wel!

Ik heb dus 2 nachten verbleven in dit hotel en ik vind dat er toch een paar minpunten zijn. Vooral de kamers mogen eens opgefrist worden.
Ik had dus extra bijbetaald voor een Golden Forest kamer, Lake Side View maar had helemaal geen zicht op het meer, enkel wat hoge bomen! Als je voor iets bijbetaald dan verwacht je toch dat dat erbij is?!
Er was een luid gezoem in de kamer van de fan, ook al stond die af, vooral s'nachts was dit storend!
Als "welkomstgeschenk" op de kamer enkel 1 flesje cola dat de houdbaarheidsdatum bijna overschreden had.
Om 16u nog steeds mijn bagage niet op de kamer, terwijl dit zo beloofd werd door de receptioniste, voelde me niet welkom, was echt teleurgesteld, toch als je hiervoor zoveel betaald. Natuurlijk kon ik dit allemaal melden aan de concierge maar als ik die lange rij daar zag staan... en ik wou me gewoon gaan amuseren in het park!
Er waren ook wel pluspunten, vriendelijkheid personeel, kamer was proper, het hotel is aangenaam om in rond te lopen. Het ontbijt was echt super, heel veel variatie en een aangename ruimte, ook het vieruurtje was een aanrader.
Als ik in de toekomst nog voor dit hotel zou kiezen zou ik weer gaan voor Golden Forest omdat je dan toch veel voordelen hebt maar zou me niet meer laten vagen om extra te betalen voor de Lake View!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Voor Lake view zou ik ook nooit bijbetalen.... soms heb je geen keuze en zijn er wel geen andere kamers meer.
Dat flesje cola is toch leuk? Krijg je zeker niet altijd....
En die metalen flesjes zijn denk ik altijd beperkter houdbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je betaald extra voor lake-side (kamer aan de Lake Disney-zijde) en niet voor lake-view (zicht op het meer). Dit is dus geen garantie dat je ook effectief het meer ziet... (alhoewel veel mensen spreken over lake-side en het dus wel verwachten). Bij bijvoorbeeld Newport Bay Club heb je dan praktisch altijd ook echt zicht op het meer. Bij Sequoia Lodge is er veel kans dat je zicht (deels) geblokkeerd wordt door de bomen, dus is het in principe geen echte meerwaarde om bij te betalen. Zeker bij de Montana-kamers is de kans groot, omdat die op de laagste verdiepingen zijn.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Eens een vraagje ; in november aanstaande(is nog wel best lang) ga ik voor 2 dagen naar de beide parken met één overnachting in SQL met ontbijt inbegrepen .Althans dit hebben ze mij bij de firma waar ik geboekt heb gezegd.Trouwens een zeer goede firma
Kan men dus toch een meerdaags verblijf met eventueel ontbijt erbij boeken zonder dat men er Halfboard erbij boekt ?
Hoe is dit warme ontbijt in SQL trouwens , ik ben al meerdere malen in dit hotel geweest maar het warme ontbijt is er dan ook nog niet zo lang?
Dank voor eventuele info :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar