runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
- MagieDeDisney
- Member

Bedankt voor de info Prins Adam en Laura, ben zojuist door Run to The Magic gegaan en kan met een gerust hart zeggen dat ik weer van de partij ben!
Jeeej! Tof! De 36K challenge dus voor jou ook?MagieDeDisney schreef:Bedankt voor de info Prins Adam en Laura, ben zojuist door Run to The Magic gegaan en kan met een gerust hart zeggen dat ik weer van de partij ben!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- MagieDeDisney
- Member

Haha dankjewel! Wordt weer tijd om te gaan brainstormen! Inderdaad 36K, met 2 nachtjes Cheyenne 
- MagieDeDisney
- Member

Hopelijk niet te offtopic aangezien er de andere rundisney topic is - ik heb al een ideetje, maar ik ga vanavond nog eens Last Jedi kijken voor inspiratie!
- RunningKoen
- Member

- RunningKoen
- Member

Ik heb er niet veel goed over gelezen alleszins... Koud eten, ongeorganiseerde boel, ....skivlugt schreef:Waren er trouwens mensen die vorig jaar de pasta party geboekt hadden?
En wat waren jullie ervaringen hiermee. We zijn aan het twijfelen waar we gaan eten tijdens het weekend
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Heel eerlijk, ik zou gewoon lekker bij Vapiano gaan eten op disney Village! Een favoriet van ons, verse pasta's en pizza's, heerlijk! En ik vind het er niet duur voor wat je krijgt!
- fairy tale
- Member

Mensen ook al ben ik niet veel online geweest. Ik kan wel zeggen dat ik weer ontzettend veel zin heb in de run dit jaar.
Ben al druk bezig met de pakjes. Ook ben ik benieuwd naar die van jullie.
Ben al druk bezig met de pakjes. Ook ben ik benieuwd naar die van jullie.
Second star to the right and straight on until morning,
Ow bij ons ook hoor. Maar we eten liever niet 2 keer op dezelfde plekLaura schreef:Heel eerlijk, ik zou gewoon lekker bij Vapiano gaan eten op disney Village! Een favoriet van ons, verse pasta's en pizza's, heerlijk! En ik vind het er niet duur voor wat je krijgt!
Let op: Gerucht!!! Officiële bericht volgt nog!! Gerucht bib only sale!!
De opening van bib only zou open gaan op 17 april! Er was vanochtend heel even een site open met alle informatie, maar deze is er weer af gehaald!
Wanneer het officiële bericht er uit komt, wordt het hier geplaatst! Het kan dus zijn dat de datum niet klopt!
Het is ter sprake gekomen in een Facebook groep, en van de nieuwspagina is een screenshot gemaakt. Hou http://run.disneylandparis.com/news in de gaten!
Update: Deze foto zelf gemaakt, het bericht is inderdaad van de site verwijderd!

Dit is de link, maar die doet het nu dus niet! http://run.disneylandparis.com/news/ope ... -17th-2018
De opening van bib only zou open gaan op 17 april! Er was vanochtend heel even een site open met alle informatie, maar deze is er weer af gehaald!
Wanneer het officiële bericht er uit komt, wordt het hier geplaatst! Het kan dus zijn dat de datum niet klopt!
Het is ter sprake gekomen in een Facebook groep, en van de nieuwspagina is een screenshot gemaakt. Hou http://run.disneylandparis.com/news in de gaten!
Update: Deze foto zelf gemaakt, het bericht is inderdaad van de site verwijderd!

Dit is de link, maar die doet het nu dus niet! http://run.disneylandparis.com/news/ope ... -17th-2018
Bib only sale opent dinsdag 17 april!
Net bekend gemaakt door runDisney France.

Net bekend gemaakt door runDisney France.

SAVE THE DATE
Bibs only sales will be officially opened on April 17th
Stay connected to offer you the adventure of Disneyland® Paris Magic Run Weekend!
Weet iemand wat de bib-only prijzen zijn? Na de enthousiaste verhalen in de Efteling heeft mijn vriend besloten ook te willen rennen, maar hij heeft geen idee van de kosten (eerst niet eens dat er kosten waren
), hij overweegt nu de 10 en als we gaan, wil ik de 5 wel doen, maar ik wil eerst even een overweging kunnen maken met de prijs
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk