Mouseketeer schreef:Ik snap de opmerkingen niet zo goed dat kinderen van tegenwoordig niet weten wie Aerosmith is, dus het is "niet van deze tijd".
Ten eerste: het gaat van Aerosmith naar AC/DC. Hetzelfde genre, stamt uit dezelfde tijd.
Ten tweede: het is niet voor kinderen. De attractie is meer gericht op volwassenen.
Ten derde: het Aerosmith thema werkt prima. Kijk bijvoorbeeld naar WDW, één van de meest populaire attracties.
Ten vierde: er zijn net zo goed een hoop kinderen die niet weten wie Iron Man is. Het is maar net hoe je wordt opgevoed. Ik wist al wie Aerosmith, AC/DC, Led Zeppelin, The Beatles, Pink Floyd, The Rolling Stones etc. waren, toen ik nog in de luiers zat.
Klopt, kwestie van opvoeding, die van mij kennen wel Led Zeppelin en Pink Floyd, dit dankzij opa. Maar de rest dus niet. Want ook de radio die we op zetten in de auto, daar wordt het ook nauwelijks meer gedraaid. Daarnaast is er zo veel kindermuziek tegenwoordig, dat je niet weet wat je moet draaien. Hoewel die van mij toch terug grijpen naar klassiek, Vivaldi, Tchaikovski, Satie (is er onlangs bij gekomen) Back en Mozart. ook kwestie van opvoeding?
Ik kan ook niet spreken voor andere kinderen, alleen voor die van mij. Maar als ik aan vriendjes zou vragen wie is Aerosmith, zou ik denk ik minder reactie krijgen dan als ik zou vragen, wie is Iron man? Dat is denk ik geen kwestie van opvoeding, maar van marketing.