[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
D-Tekenaar
Member
Member

DSNY newscast verwacht een Marvel land !!!

Afbeelding

Met de verandering van de Rock 'n' Roller Coaster in een Iron Man ride .
Verwacht DSNY newscast nu dat we ook een Marvel land gaan krijgen .
Hij verwacht dat we hierbij gaan moeten afscheid nemen van Armageddon: les Effets Spéciaux .
En de Monteurs... Action! stunt show .

Eerder werd ook gesproken over een nieuw Marvel thema bij de Tower of terror .
Maar een paar dagen geleden werd bekend dat er dan toch voorlopig geen nieuw thema zal komen hier .
Wel zal er gewerkt worden aan deze attractie .

bron : DSNY newscast
MissMetal
Member
Member

disneyzot schreef:Ik vind het spijtig dat het niet veranderd naar echt disney ,tegenwoirdig word alles veranderd naar gekocht materiaal en moet je al gaan zoeken naar een beetje disney in een disney park.

Marvel en star wars hebben toch echt niets met magie te maken ?
De studio's draaien ook niet enkel om klassieke Disney, ik heb het altijd beschouwd als een movie-based park. Akkoord, ze hebben Pixar daar geïmplementeerd, maar alles naar links is echt obv films

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Scar666
Member
Member

Men kan de muziek altijd houden natuurlijk ...
The Duck Rider
Member
Member

Nu eerst Rock Omtoveren en ik denk dat er zoiezo dan meer mensen komen naar die attractie je zegt toch niet tegen je kinderen he jongens we gaan naar areosmith achtbaan de kinderen:wie is Areosmith
Iron man daar in tegen Wow cool Iron man zijn er nog andere superhelden nou ja dat zeiden dan mijn kinderen :)
Goofytrooper
Member
Member

Goofytrooper schreef:Ik heb hier zelf wat filmpjes gemaakt over de grootte uitbreiding die van het kleine Walt Disney Studios Park een volwaardig attractie park maakt waar je meerdere dagen kan rond lopen.
Mijn nieuwe Walt Disney Studios bestaat uit vier nieuwe landen (Studios)
Hollywood Studios, Marvel Studios, Pixar Studios en Toon Studios
Wat vinden jullie van deze ideen? en wat zouden jullie veranderen?

Marvel Studios

Grappig, dit filmpje 2 jaar terug gemaakt en dan komt nu de Iron man overlay van de rock'n rollercoaster toch echt.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

The Duck Rider schreef:Nu eerst Rock Omtoveren en ik denk dat er zoiezo dan meer mensen komen naar die attractie je zegt toch niet tegen je kinderen he jongens we gaan naar areosmith achtbaan de kinderen:wie is Areosmith
Iron man daar in tegen Wow cool Iron man zijn er nog andere superhelden nou ja dat zeiden dan mijn kinderen :)
Heel herkenbaar. Die van mij zouden net zo reageren.
Volg onze avonturen op instagram
The Duck Rider
Member
Member

Nu is er nog maar, 1 vraag wat gaan ze doen met de buitenkant.
FrozenOlaf
Member
Member

Wanneer gaat aerosmith nu eigenlijk dicht want eerst had ik gelezen dat hij in mei 2018 dicht ging en nu heb ik gelezen dat het maar in januari 2019 gaat zijn.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Lianne
Member
Member

The Duck Rider schreef:Nu eerst Rock Omtoveren en ik denk dat er zoiezo dan meer mensen komen naar die attractie je zegt toch niet tegen je kinderen he jongens we gaan naar areosmith achtbaan de kinderen:wie is Areosmith
Als ik kids had, zouden ze 't weten ;)
Mouseketeer
Member
Member

FrozenOlaf schreef:Wanneer gaat aerosmith nu eigenlijk dicht want eerst had ik gelezen dat hij in mei 2018 dicht ging en nu heb ik gelezen dat het maar in januari 2019 gaat zijn.
In mei voor regulier onderhoud.
Einde van het jaar permanent.
Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

The Duck Rider schreef:Nu is er nog maar, 1 vraag wat gaan ze doen met de buitenkant.
Lijkt me vrij logisch? Van Aerosmith naar Iron Man hè?!
Dat is het hele punt van deze retheming?
Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

Ik snap de opmerkingen niet zo goed dat kinderen van tegenwoordig niet weten wie Aerosmith is, dus het is "niet van deze tijd".

Ten eerste: het gaat van Aerosmith naar AC/DC. Hetzelfde genre, stamt uit dezelfde tijd.
Ten tweede: het is niet voor kinderen. De attractie is meer gericht op volwassenen.
Ten derde: het Aerosmith thema werkt prima. Kijk bijvoorbeeld naar WDW, één van de meest populaire attracties.
Ten vierde: er zijn net zo goed een hoop kinderen die niet weten wie Iron Man is. Het is maar net hoe je wordt opgevoed. Ik wist al wie Aerosmith, AC/DC, Led Zeppelin, The Beatles, Pink Floyd, The Rolling Stones etc. waren, toen ik nog in de luiers zat.
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Mouseketeer schreef:Ik snap de opmerkingen niet zo goed dat kinderen van tegenwoordig niet weten wie Aerosmith is, dus het is "niet van deze tijd".

Ten eerste: het gaat van Aerosmith naar AC/DC. Hetzelfde genre, stamt uit dezelfde tijd.
Ten tweede: het is niet voor kinderen. De attractie is meer gericht op volwassenen.
Ten derde: het Aerosmith thema werkt prima. Kijk bijvoorbeeld naar WDW, één van de meest populaire attracties.
Ten vierde: er zijn net zo goed een hoop kinderen die niet weten wie Iron Man is. Het is maar net hoe je wordt opgevoed. Ik wist al wie Aerosmith, AC/DC, Led Zeppelin, The Beatles, Pink Floyd, The Rolling Stones etc. waren, toen ik nog in de luiers zat.
Klopt, kwestie van opvoeding, die van mij kennen wel Led Zeppelin en Pink Floyd, dit dankzij opa. Maar de rest dus niet. Want ook de radio die we op zetten in de auto, daar wordt het ook nauwelijks meer gedraaid. Daarnaast is er zo veel kindermuziek tegenwoordig, dat je niet weet wat je moet draaien. Hoewel die van mij toch terug grijpen naar klassiek, Vivaldi, Tchaikovski, Satie (is er onlangs bij gekomen) Back en Mozart. ook kwestie van opvoeding?

Ik kan ook niet spreken voor andere kinderen, alleen voor die van mij. Maar als ik aan vriendjes zou vragen wie is Aerosmith, zou ik denk ik minder reactie krijgen dan als ik zou vragen, wie is Iron man? Dat is denk ik geen kwestie van opvoeding, maar van marketing.
Volg onze avonturen op instagram
Stitch87
Member
Member

Mouseketeer schreef:Ik snap de opmerkingen niet zo goed dat kinderen van tegenwoordig niet weten wie Aerosmith is, dus het is "niet van deze tijd".

Naar AC/DC? Iron Man is van Black Sabbath :/

Onze kindjes groeien ook op met de goeie oude (classic) rock (met daarnaast urenlange disneymuziek ;) ). Maar is idd kwestie van opvoeding. Zelf ook opgevoed met deze muziek. Maar moest ik in mijn vriendengroep vragen wie al die groepen zijn dan staan ze wrs met hun mond vol tanden, of ze kennen enkel de commerciele nummers die ze wel eens op de radio durven spelen.
Mouseketeer
Member
Member

Stitch87 schreef:
Naar AC/DC? Iron Man is van Black Sabbath :/

Onze kindjes groeien ook op met de goeie oude (classic) rock (met daarnaast urenlange disneymuziek ;) ). Maar is idd kwestie van opvoeding. Zelf ook opgevoed met deze muziek. Maar moest ik in mijn vriendengroep vragen wie al die groepen zijn dan staan ze wrs met hun mond vol tanden, of ze kennen enkel de commerciele nummers die ze wel eens op de radio durven spelen.
Misschien de Iron Man FILMS even bekijken?
Black Sabbath heeft een lied genaamd Iron Man, maar de soundtrack van de Iron Man films is toch echt van AC/DC ;)

Maar goed, het punt is dat mensen die Aerosmith niet kennen, ook AC/DC niet kennen.
Zoals ik al zei, hetzelfde genre uit dezelfde tijd.
Dus het "Aerosmith is niet van deze tijd" argument is complete onzin.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”