Tijdens elk runDisney weekend in WDW is het ESPN Centre omgetoverd tot een hardloop hemel. Er is een expositie met allerlei merken die hun nieuwe schoenen, kleding, trainingsspullen (sport gel bijv.) maar ook medaille houders en andere leuke goodies uitstallen. Daarnaast moet je daar je startnummer en t-shirt ophalen. Er rijden speciale bussen vanaf elk Disney Hotel naar het ESPN, en met eigen vervoer of uber achtige dingen kan je er ook prima komen!
Voor de race moet je door een 'security check'. De spullen die je meeneemt en na de race ophaalt, zoals schone kleren, een trainingsjas tegen de kou, wat eten enzo, mogen alleen mee in een doorzichtige tas, een gEar bag. Deze krijg je op de expo tegelijkertijd met je startnummer. Op elke tas wordt een sticker geplakt met jouw startnummer, zodat alleen jij later weer die tas op kan halen. Is bij grote hardloopwedstrijden in Nederland (Dam tot Dam, Zevenheuvelen) precies hetzelfde.
Ik doe alle virtual runs, zowel de halve als de 3x 5KM + challenge. Ik vind de medailles geweldig, ik hou van de Incredibles, zij zijn ook de enige fotostop waarvan ik baal dat ik er niet gestopt ben.
Daarnaast doe ik de 10 + 21 km tijdens Wine en Dine. (Afterparty, here I come! )[/quote]
Jemig jij gaat het wel heel bont maken daar wat een afstanden zeg!
ja de 5k ging zo rap ik had het van te voren gelezen maar dan nog jemig ik denk dat het binnen 2 a 3 uur helemaal uit verkocht was.. ja ik las dat je naar de afterparty ging:) klinkt goed... ok ik begreep dat ik zelf vervoer moest regelen voor de espn want dat alleen pop sport resorts en caribean beach een transfer hadden.. alleen voor de ochtend van de race zouden er bussen zijn die je naar in mijn geval ak brengen.
Tot babbels groetjes judith

jammer dat je kostuum niet is gelukt, maar weet zeker dat je voor Parijs weer iets prachtigs neer zal zetten!