Run Disney algemeen

Hier vind je alles terug over de Rundisney events, Disneyland Paris heeft zijn eigen forum in verband met Rundisney: klik hier
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

@Bump: heel veel plezier en succes! Keep us posted :)

Expo is nooit een dagtaak. Je zit vaak langer in de bus dan dat je er hoeft te zijn. Startbewijs enzo ophalen gaat vrij snel (ligt er wel aan hoe druk) en qua merchandise ben je ook snel klaar. Als je alle standjes langs gaat, duurt het wel wat langer.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh, ik denk dat ik me er wel een aantal uur kan vermaken op de Expo! :P (Denk ook echt dat ik mezelf een budget op moet stellen, want zie elke keer zoveel leuke dingen via filmpjes en foto's!)

Succes morgen MagieDeDisney en Bump! Have fun!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Gefeliciteerd Koen klinkt super enne we zijn natuurlijk totaal niet nieuwsgierig naar je outfit:) kiekjes wel delen he:) Magie een heel goed weekend gewenst de fotos zien er goed uit van de expo. hoop dat in November het ook zo rustig is:) dan ben ik er zo doorheen gewaggeld:) Aardig van je Koen ik doe me best nu 3 x per week lopen en ja hoor ik heb al meteen me eerste blaar en een spierpijn damn! maar ok je moet er wat voor over hebben:)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Voor Wine en Dine heb ik nu alles geregeld!

Startbewijzen voor de challenge (10 en 21 KM) waren al binnen, maar nu ook vlucht geboekt (goede tijden en veel goedkoper dan ik had gedacht) en hotel! All Star Sports resort van Woensdag tot Maandags :)

Enige wat nog moet zijn toegangsbewijzen tot de parken: annual pass :-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

RunningKoen schreefCOLONVoor Wine en Dine heb ik nu alles geregeld!

Startbewijzen voor de challenge (10 en 21 KM) waren al binnen, maar nu ook vlucht geboekt (goede tijden en veel goedkoper dan ik had gedacht) en hotel! All Star Sports resort van Woensdag tot Maandags :)

koen waar heb je je vluchten geboekt.. ik zag een leuke van klm via delta maar omdat ik geen aansluitende vlucht kan vinden vanuit antalya. loopt dat allemaal even spaak:( hier komt de domme vraag? startbewijzen al binnen? ben ik iets vergeten? super dus je bent er klaar voor ik zit in french quarter , brengt de bus je eigenlijk ook terug na de run? of niet...

een fijne zondag volgens mij is het heerlijk weer bij jullie :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Juidth43 schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLONVoor Wine en Dine heb ik nu alles geregeld!

koen waar heb je je vluchten geboekt.. ik zag een leuke van klm via delta maar omdat ik geen aansluitende vlucht kan vinden vanuit antalya. loopt dat allemaal even spaak:( hier komt de domme vraag? startbewijzen al binnen? ben ik iets vergeten? super dus je bent er klaar voor ik zit in french quarter , brengt de bus je eigenlijk ook terug na de run? of niet...

een fijne zondag volgens mij is het heerlijk weer bij jullie :mrgreen:
Voor Wine en Dine weekend 2018 kan je via Active.com al een tijdje je startbewijzen/bibs kopen (Hier). Ik ben begonnen met 31KM challenge en heb later vlucht en hotel geboekt.

Heb een vlucht via United Airlines, op Washington en Chicago.

Afhankelijk hoe de registratie vanaf 1 Juni gaat, kan ik kijken wat er uit komt voor de andere weekenden!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Zojuist teruggekomen van de halve! Jezus ik ben moe, dagenlang maar 5 of minder uur slaap gehad, gisteravond 2 uurtjes geslapen om vervolgens om 1 uur 's nachts op te staan! Merk wel dat ik op zich de afstand gewend ben, maar het was toch wel best warm! Hier en daar druppelde het even wat wel fijn was. Heb gisteravond in 2 uurtjes toch maar een simpele stormtrooper outfit gemaakt, was het zeker waard. Nu snel douchen en dutje doen, daarna 3 parken achter elkaar doen :lol: Heb er ong. 3,5 uur erover gedaan, startte in de eenerlaatste corral.

Afbeelding
Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Supergoed gedaan! Hele leuke foto's :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Goed gedaan, MagieDeDisney! Goeie characters uitgezocht voor de foto's! Ben wel benieuwd wat je nou in eerste instantie van plan was voor je costuum.
Op naar de Castle to Chateau! :D

Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291

Het zou een voertuig worden inderdaad, met wat ingewikkeldere kostuum technieken! Toch blij dat ik het niet gedaan heb wegens het weer :lol:
~ Anneke
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Ook hier even een update. Done helemaal gaar. Het was inderdaad heel warm en toen ik bij de Ewoks in de rij wilde gaan staan ging ik door mijn enkel. Ik vreesde heel even dat ik moest stoppen maar gelukkig verdween de pijn snel. Was heel leuk. Veel foto’s gemaakt en ik heb sneller gelopen dan getraind. Er 2.50 over gedaan maar denk ik in totaal half uur in de rij gestaan voor alle foto’s.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Het Star Wars Half Marathon Weekend is weer voorbij!

Hier een paar foto's van de runDisney Facebook.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: runDisney Facebook

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Bump schreefCOLONOok hier even een update. Done helemaal gaar. Het was inderdaad heel warm en toen ik bij de Ewoks in de rij wilde gaan staan ging ik door mijn enkel. Ik vreesde heel even dat ik moest stoppen maar gelukkig verdween de pijn snel. Was heel leuk. Veel foto’s gemaakt en ik heb sneller gelopen dan getraind. Er 2.50 over gedaan maar denk ik in totaal half uur in de rij gestaan voor alle foto’s.
Oh wat balen van je enkel zeg! Hopelijk gaat nu nu weer beter en kan je genieten van je medaille? Ik zou ook zijn gestopt voor de Ewoks! Ik vind dat je het heel netjes hebt gedaan hoor, zeker met al die foto's en je enkel! :sorc:

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Dark Side Weekend is weer voorbij, en nu?

Virtual Running Shorts
Je kunt je inschrijven voor de Virtual Running Shorts! Dit is een virtual run, met als thema The Incredibles. Je loopt 5K in de maand waarin je mee doet (juni, juli of augustus of allemaal!) en later krijg je je medaille thuis opgestuurd. Wanneer je je inschrijft voor de challenge, en je dus alle drie de 5Ks loopt, krijg je een extra medaille, plus een magneet omlijsting (magnet frame), een weerstand band, een bib en finishers certificaat die je kunt downloaden.

Kosten: $142 plus shipping voor de challenge, of $40 per event.

Inschrijven kan hier: https://www.rundisney.com/virtual-running-shorts/

Afbeelding

Eerst volgende runDisney USA event is: Wine & Dine!

1-4 november 2018, Walt Disney World

Thema's: voor de Fall Feast 5K is Chef Tony van Lady en de Tramp het thema. Wine and Dine 10K Chef Louis & Sebastian! Wine & Dine Half Marathon is gethematiseerd met Chef Mickey! Disney Two Course Challenge (10K+HM) heeft wederom Lumiere als thema.

Inschrijven kan via https://www.rundisney.com/wine-and-dine-half-marathon/
Alleen de kids races en de Two Course Challenge is nog via runDisney beschikbaar, maar wellicht hebben travel agents nog de 5K beschikbaar!

En verder? 2019?

De data voor Marathon Weekend (9-13 januari) en Princess Weekend (21-24 february) staan al wel vast, maar de verkoop is hiervan iets uitgesteld. Vanaf 1 juni weten we meer hierover, runDisney zegt hierover het volgende.
UPDATE REGARDING REGISTRATION DATES. We are working to create a more streamlined race registration experience for runDisney participants. As a result, registration for the 2018-19 Walt Disney World race event weekends will be temporarily delayed; however, all races are still scheduled for this season as planned. Registration for this summer's Virtual Running Shorts Series and the June 5K will open on Thursday, April 12, 2018 at noon ET. We apologize for the delay and will have more information to share on June 1 regarding registration for all remaining races.
Marathon weekend is al wel via Travel Agents te boeken.

Bron: runDisney.com

Is het leuk om een lijstje te maken wie wanneer welke run doet?

Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291

Een lijstje zal wel heel leuk zijn!
Sta echt op het randje om aan te melden voor de virtual shorts. Eigenlijk wil ik alleen de medaille met violet en mr incredible, aan de andere kant wil ik ook supergraag de series medaille. Gewoon een beetje prijzig voor 15km thuis :/

Bump schreefCOLONOok hier even een update. Done helemaal gaar. Het was inderdaad heel warm en toen ik bij de Ewoks in de rij wilde gaan staan ging ik door mijn enkel. Ik vreesde heel even dat ik moest stoppen maar gelukkig verdween de pijn snel. Was heel leuk. Veel foto’s gemaakt en ik heb sneller gelopen dan getraind. Er 2.50 over gedaan maar denk ik in totaal half uur in de rij gestaan voor alle foto’s.
Wauw, mooie resultaat! Hoop inderdaad dat het beter gaat nu! Vond de wachtrijen van foto points lekker vlot gaan :)
~ Anneke
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar