Algemeen Vragen Topic
- Disneydavid
- Member

Denken jullie dat 't 10 maart druk zal zijn in het Walt Disney Studios Park? We gaan op een dagtocht met de bus 
Normaal gezien is het heel rustig dan 5 dagen later bv is het veeeel drukker (10 jaar WDS)Disneydavid @ 11 feb 2012 21:30 schreef:Denken jullie dat 't 10 maart druk zal zijn in het Walt Disney Studios Park? We gaan op een dagtocht met de bus
Wij gaan van dinsdag 13 tot donderdag 15 maart, normaal gezien rustig, maar is er iets gepland misschien 15 maart voor de 10de verjaardag? Iets speciaal en daardoor veel volk verwacht (in het park of de studio's?)glstitch @ za 11 feb, 2012 21:34 schreef:Normaal gezien is het heel rustig dan 5 dagen later bv is het veeeel drukker (10 jaar WDS)Disneydavid @ 11 feb 2012 21:30 schreef:Denken jullie dat 't 10 maart druk zal zijn in het Walt Disney Studios Park? We gaan op een dagtocht met de bus
Iemand een antwoord op mijn vraag? Iets speciaal gepland in WDS die dag? Te mijden of niet?Sardonis @ di 14 feb, 2012 10:00 schreef:Wij gaan van dinsdag 13 tot donderdag 15 maart, normaal gezien rustig, maar is er iets gepland misschien 15 maart voor de 10de verjaardag? Iets speciaal en daardoor veel volk verwacht (in het park of de studio's?)glstitch @ za 11 feb, 2012 21:34 schreef:Normaal gezien is het heel rustig dan 5 dagen later bv is het veeeel drukker (10 jaar WDS)Disneydavid @ 11 feb 2012 21:30 schreef:Denken jullie dat 't 10 maart druk zal zijn in het Walt Disney Studios Park? We gaan op een dagtocht met de bus
- Prins Adam
- Beheerder

denk niet dat je heel speciale dingen moet verwachten, mss wat meer characters dan normaal
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Net bekendgemaakt door de Ambassadeurs:
.
Dus niets te doen de 15e, maar wel de 16e. Yes yes, wij zijn alvast van de partij!!! Echt leuk dat er eens iets gedaan wordt als wij er zijnJoin us on Friday, March 16th 2012 at 9:45 am, on the Studio 1 soundstage for a special rope drop ceremony celebrating the 10th anniversary of the Walt Disney Studios Park. We've prepared magical surprises!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Hey!
Wij vertrekken nu dinsdag naar Disney voor 3 dagen en ik heb nog 2 vraagjes:
- Ik had Disney Express bagagedienst gereserveerd zodat we na aankomst met de TGV direct het park in kunnen en ons geen zorgen moeten maken over onze koffers.
Maar nu lees ik mijn reservering nog eens na en daar staat:
"Bagage service:
Disney Express (dienst voor 2 volwassenen op 13/3/2012)"
Is dat enkel dan bij onze aankomst? Want we dachten dat donderdag 16 maart hier ook inbegrepen zat, zodat we onze laatste dag, 's morgens gewoon onze koffers kunnen droppen aan de receptie vh hotel en ze na parkbezoek 's avonds ophalen aan de Disney Express-balie in het station? Of moeten hiervoor nog eens 16 euro (maal 2) bij betalen???
- Is er een soort van "aanvalsplan" om beide parken te bezoeken?
Kdacht om eerste dag omdat we toch rond 10u aankomen de Studios te doen en 's anderdaags gebruik maken van onze Magic Hours, starten in Disneyland Park om 8u?
En zijn er aanvalsplannen? Bijvoorbeeld na opening park direct die of die attractie doen? Route om het park in te lopen?
Alvast bedankt!
- Ik had Disney Express bagagedienst gereserveerd zodat we na aankomst met de TGV direct het park in kunnen en ons geen zorgen moeten maken over onze koffers.
"Bagage service:
Is dat enkel dan bij onze aankomst? Want we dachten dat donderdag 16 maart hier ook inbegrepen zat, zodat we onze laatste dag, 's morgens gewoon onze koffers kunnen droppen aan de receptie vh hotel en ze na parkbezoek 's avonds ophalen aan de Disney Express-balie in het station? Of moeten hiervoor nog eens 16 euro (maal 2) bij betalen???
Kdacht om eerste dag omdat we toch rond 10u aankomen de Studios te doen en 's anderdaags gebruik maken van onze Magic Hours, starten in Disneyland Park om 8u?
En zijn er aanvalsplannen? Bijvoorbeeld na opening park direct die of die attractie doen? Route om het park in te lopen?
Alvast bedankt!
- Prins Adam
- Beheerder

Op de eerste vraag kan ik niet antwoorden.
De 2de vraag... zorg dat je een programma hebt en plan je dag een beetje in volgens de uren van de shows. Er zijn in de studio's heel wat shows te zien. Voor de rest als je er 3dagen bent is dat voldoende om te genieten. Slenter lekker rond en geniet. Als het druk is bij sommige grote attracties maak je best gebruik van de fast pass. Crush coaster in de studios hou je best voor later op de dag, het kan hier van smorgens vroeg al heel druk zijn.
In disneyoand park kan je idd gebruik maken van de magische uren, zeker voor peter pann hier kan het vanaf 10 u ook druk worden. Ga savonds ook lekker eten er zijn heel wat leuke restaurantjes waar je lekker kan eten. Hou je van de figuren probeer zeker cafe mickey in de village. Wel op voorhand reserveren in je hotel of in city haal in disneyland park.
Heeel veel plezier, wat je niet gedaan hebt doe je de volgende keer. Maar geniet gewoon.
De 2de vraag... zorg dat je een programma hebt en plan je dag een beetje in volgens de uren van de shows. Er zijn in de studio's heel wat shows te zien. Voor de rest als je er 3dagen bent is dat voldoende om te genieten. Slenter lekker rond en geniet. Als het druk is bij sommige grote attracties maak je best gebruik van de fast pass. Crush coaster in de studios hou je best voor later op de dag, het kan hier van smorgens vroeg al heel druk zijn.
In disneyoand park kan je idd gebruik maken van de magische uren, zeker voor peter pann hier kan het vanaf 10 u ook druk worden. Ga savonds ook lekker eten er zijn heel wat leuke restaurantjes waar je lekker kan eten. Hou je van de figuren probeer zeker cafe mickey in de village. Wel op voorhand reserveren in je hotel of in city haal in disneyland park.
Heeel veel plezier, wat je niet gedaan hebt doe je de volgende keer. Maar geniet gewoon.

Antwoord vraag 1: terugreis is inclusiefSardonis @ zo 11 maart, 2012 23:53 schreef:Hey!
"Bagage service:
Alvast bedankt!
- Maria-Anna
- Member

Is deze dienst ook voor alleen de terugreis te gebruiken? Ik heb er zo de pest in om op de laatste dag 's ochtends met mijn koffer door de controle te moeten gaan als we de koffers afgeven bij Luggage storage.Sardonis @ 12 maart 2012 00:53 schreef: - Ik had Disney Express bagagedienst gereserveerd zodat we na aankomst met de TGV direct het park in kunnen en ons geen zorgen moeten maken over onze koffers.
Op de heenreis maakt het me niet uit eerst langs het hotel te gaan.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Prins Adam
- Beheerder

Denk niet dat je enkel kan boeken voor terugreis....
maak er dan ook gebruik van bij de heenreis?
meer info vind je ook hier
http://www.dlrpmagic.com/planning/servi ... e-service/
maak er dan ook gebruik van bij de heenreis?
meer info vind je ook hier
http://www.dlrpmagic.com/planning/servi ... e-service/

- Maria-Anna
- Member

Fijn om te horen,Fair88 @ 14 maart 2012 23:50 schreef:Alleen voor de terugreis kun je boeken bij het hotel. Scheelt een hoop gesjouw!
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.