runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
RunningKoen
Member
Member

Volgens mij is er ook kans dat we Gamora en Loki te zien krijgen.

Ben ook benieuwd naar de medaille. Ik hoop de gauntlet, maar het zou lastig zijn omdat die al gebruikt is voor de superhero challenge in DL.
Afbeelding
Laura
Member
Member

RunningKoen schreef:Volgens mij is er ook kans dat we Gamora en Loki te zien krijgen.

Ben ook benieuwd naar de medaille. Ik hoop de gauntlet, maar het zou lastig zijn omdat die al gebruikt is voor de superhero challenge in DL.
Oh, dat zou ook leuk zijn!
Nou, vond de 5K medaille DLP 2017 wel lijken op de Two Course Challenge medaille van Wine&Dine hoor ;) Denk dat dat t probleem niet zo is. Waren ook beide glow in the dark!
Afbeelding
Afbeelding

Denk dat het niet lang meer duurt voordat de medailles bekend worden gemaakt :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
RunningKoen
Member
Member

De site van runDisney is weer helemaal up to date, en dat houdt in dat voor runDisney Paris de nieuwe naam en logo gebruiken: het Disneyland Paris Magic Run Weekend
Afbeelding
skivlugt
Member
Member

RunningKoen schreef:Volgens mij is er ook kans dat we Gamora en Loki te zien krijgen.
zou wel vet zijn, 1 van mijn kostuums wordt Thanos. Mijn 2de kostuum wordt ook een Avenger maar welke weet ik nog niet
RunningKoen
Member
Member

skivlugt schreef:
zou wel vet zijn, 1 van mijn kostuums wordt Thanos. Mijn 2de kostuum wordt ook een Avenger maar welke weet ik nog niet
Gamora en Loki zijn in verschillende promo videos wel gebruikt. Zou een gemiste kans zijn om ze niet in te zetten tijdens het super hero seizoen, en al helemaal als de race draait om MCU villains.
Afbeelding
Disney Collections
Member
Member

(Even een vraagje van iemand die niet meeloopt met de runDisney)
Hoe druk zal het dan weekend zijn in het park zelf? Zullen er nog speciale Pins te koop zijn dat weekend? (Sorry als die vragen al beantwoord zijn, ik heb niets teruggelezen)
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Mich€l
Member
Member

Het is dan druk in de parken en voorgaande kwamen er dat weekend in ieder geval de run pins uit (denk geen andere), maar dat is afwachten tot de pin-aankondiging van september.
Laura
Member
Member

Ja, het is behoorlijk druk in de parken, vooral het weekend. De donderdag, vrijdag en maandag valt wel mee. Voorgaande jaren was het ook zo dat het in het weekend heel mooi weer was, en dat trok ook veel dagjes mensen. Wij plannen op zondag het meeste buiten de parken. Ik weet dat iemand gratis via Disney heeft kunnen omboeken naar een ander weekend omdat zij niet op de hoogte waren dat het runDisney weekend dan is.
De pins van 2016: Afbeelding
De pins van 2017: Afbeelding

MissMetal
Member
Member

Ik moet dringend het lopen terug oppikken, de laatste maanden behoorlijk wat health issues gehad die nog steeds aanslepen, maar ik ben vastberaden om de 10k te doen in september.
Het thema vind ik alvast super, moest ik fitter zijn dan deed ik de HM sowieso mee, I love me some villains

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Disney Collections
Member
Member

Oh, wauw, Laura! Die pins van de vorige jaren zijn echt schitterend. Wellicht dat ik dan toch een dagje ga en de drukte voor lief neem. Want als de pins dit jaar weer zo mooi zijn, dan moet ik die hebben!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
RunningKoen
Member
Member

Disney Collections schreef:Oh, wauw, Laura! Die pins van de vorige jaren zijn echt schitterend. Wellicht dat ik dan toch een dagje ga en de drukte voor lief neem. Want als de pins dit jaar weer zo mooi zijn, dan moet ik die hebben!
De pins konden vorig jaar alvast online worden besteld/gekocht. ;-) Dan heb je wel de pins zonder de drukte van de parken.

Daarnaast kun je de pins vanaf donderdag kopen op de expo, dan is de drukte nog het minst.
Afbeelding
MissMetal
Member
Member

Disney Collections schreef:Oh, wauw, Laura! Die pins van de vorige jaren zijn echt schitterend. Wellicht dat ik dan toch een dagje ga en de drukte voor lief neem. Want als de pins dit jaar weer zo mooi zijn, dan moet ik die hebben!
Enkele van de pins van vorig jaar hangen nu in de pinrekken in het park trouwens, moest je er graag willen hebben ;)

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Laura
Member
Member

Even toevoeging op de pins vooraf kopen, dit kan alleen als je mee rent!
Je kunt vooraf 1 pin per persoon vooraf kopen. Sta je, zoals wij, ingeschreven onder dezelfde boeking met 2 personen, kun je 2 pins van elk soort vooraf bestellen. Ook als je bijvoorbeeld de 5K loopt, kan je ook de HM pins kopen.
Die link zal ergens in de zomer online komen, juli/augustus. Je krijg van te voren geen jaarpas korting en er zit nog een administratiekosten aan verbonden.

Op de Expo kan iedereen het kopen, en dat zullen de ebay buyers ook zeker doen.... Wil echt iets hebben, bestel het van te voren, zo dat je niet uren in de rij hoeft te staan voordat de Expo opent en je ook niet in de drukte hoeft te zitten.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

RunningKoen
Member
Member

ik wist niet dat het gelinkt was aan registratie van bibs, dankjewel Laura.

Ik heb zelf weinig met pins, maar wel bibs voor 2 personen, dus zou eventueel mensen kunnen helpen tijdens de voorverkoop, als dat nodig is.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Bron: Actu Disneyland Paris

Wegens een privé evenement waren een jaar geleden een aantal experimenten aanwezig! Hiervan zullen we vast een paar zien tijdens de kids run!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Rundisney - Disneyland Paris”