Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
D-Tekenaar
Member
Member

Denk eraan !!! vannacht wordt 2 uur omgetoverd in 3 uur

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Vrolijk pasen aan iedereen !!!

Afbeelding
Miss_Leonie
Member
Member

Vrolijk Pasen! :chesire:
Afbeelding
Laura
Member
Member

Zojuist hotel gereserveerd voor een weekendje in juli! (De banners van dit forum gebruikt, maar ik kreeg zo vaak nieuwe tabbladen, dat ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!)

Kyriad hotel! Laatste keer dat we in de zomermaanden gingen was 17 jaar geleden, ben benieuwd! In ieder geval is dan het Summer of Superheros al van start gegaan :) Even laatste jaartje om veel voordeel uit de jaarpas te halen ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Laura schreef:Zojuist hotel gereserveerd voor een weekendje in juli! (De banners van dit forum gebruikt, maar ik kreeg zo vaak nieuwe tabbladen, dat ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!)

Kyriad hotel! Laatste keer dat we in de zomermaanden gingen was 17 jaar geleden, ben benieuwd! In ieder geval is dan het Summer of Superheros al van start gegaan :) Even laatste jaartje om veel voordeel uit de jaarpas te halen ;-)

Bedankt en veel aftelplezier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Op naar dag 2 in een over vol theater. Gisteren een weldige voorstelling gedanst. Vandaag samen met de meiden dansen.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Super !!! Vandaag ook veel dans plezier gewenst
Japperboy
Moderator
Moderator

Hoe heb jij 'May the fourth be with you' gevierd?

Afbeelding
So many great #MayTheFourth tweets! Love this one!
Robert Iger
Ik heb m'n zoontje van 3 laten kennismaken met de saga door de youtube-filmpjes van 'Forces Of Destiny' te bekijken. ( Er kwamen vandaag een 7-tal nieuwe uit, klik hier) Vooral die van Chewbacca en de porgs vond hij te gek.
Much to learn you still have...my young padawan

Yoda
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Disneyhandicare zoekt gebruikers van de EAC of Priority card voor een artikel rond het belang van de kaarten .
Wil je hier aan meewerken ? Stuur dan snel een berichtje via onze sociale media of via onze mail .
Alle info vind je op https://disneyhandicare.wixsite.com/disney-handicare . Ook kan je er voor kiezen om ons even een berichtje te sturen via de PM van Café Mickey .

Alvast hartelijk bedankt :sorc:
Japperboy
Moderator
Moderator

voice-kandidaat brengt 'I wanna be like you' tijdens concert van the concertband in Teralfene

Afbeelding

K had gisteren het geluk om een prachtig symphonisch orkest mee te pikken van de concertband Teralfene. Het eerste deel (waar ik jammer genoeg niets van heb opgenomen) bestond uit prachtige filmmuziek waaronder Fidler on the roof, Braveheart, Batman,... Bombastisch met kippenvel momenten.

In het 2e deel brachten Dean (idool winnaar) en Driss en dieter (finalisten voice) enkele covers waaronder deze I wanna be like you van Jungle Book

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Gelukkige moederdag!!!

Afbeelding
Disney Collections
Member
Member

Fijne Moederdag aan alle Disneymoeders op het forum!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Fijne moederdag allemaal :)

Vanochtend "verrast" met knutseltjes, gedocjtjes, kleine kadootjes en een duidelijke hint. :p

Afbeelding

(Rechts, iets met een roze Disneyland hotel en een ballerina)
olafLover
Moderator
Moderator

Heerlijk in mijn nieuwe Laniwai (de spa van Aulani) badjas op de bank de foto's van onze Aulani foto CD aan het bekijken (echt, wie verzint er om dat nog op een CD te doen! Geen laptop meer die dat kan inlezen). Heerlijk!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

olafLover schreef:Heerlijk in mijn nieuwe Laniwai (de spa van Aulani) badjas op de bank de foto's van onze Aulani foto CD aan het bekijken (echt, wie verzint er om dat nog op een CD te doen! Geen laptop meer die dat kan inlezen). Heerlijk!
Hahahaha. Wij hebben dit keer ook de balletfoto's en video op usb stuk besteld. Maar mocht het nodig zijn, ik heb nog een dvd soeler op de pc.
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”