Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Village Nature Paris is nu een officieel Disney hotel

Meer info over het verblijfspark vind je hier: viewtopic.php?p=111594#p111594

Afbeelding

Afbeelding

Een gevolg hiervan is dat als je er verblijft recht hebt op Extra Magic Time in de parken en ook gratis mag parken op de Disneyland Paris parking.
Extra Magic Time
Overnacht in een Disney® Hotel en geniet van een extra uur magie in de Disney® Parken.
Disney Extra Magic Time: Meer tijd voor meer magie

Overnacht in een Disney® Hotel en profiteer van een extra uur magie, elke dag opnieuw! Geniet van exclusieve toegang tot bepaalde delen van de Disney® Parken nog voor de andere bezoekers en ontmoet Mickey, Minnie en hun vrienden. Haal je mooiste glimlach boven voor een magisch fotomoment en hou je handtekeningenboekje in de aanslag! Ze staan alvast te popelen om jou te leren kennen. Bovendien krijg je al toegang tot enkele attracties voor de officiële openingsuren van het Disneyland® Park en het Walt Disney Studios® Park.De sleutel tot al deze voordelen? Een betoverende overnachting in een Disney Hotel!

Waar vind ik meer info over Extra Magic Time? Kijk hier: viewtopic.php?p=123637#p123637
Wil je graag een verblijf boeken in Village Nature?
Een verblijf zonder via de Center Parcs website? (Klik hier voor België of klik hier voor Nederland) (beschikbaar vanaf 1 september 2017)[/size]

Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen (inclusief tickets) boeken, meer info: klik hier
Villages Nature® Paris is alleen beschikbaar als arrangement (inclusief tickets tot beide Disney Parken) voor aankomsten op maandagen voor een verblijf van 4 nachten (midweek), of op vrijdagen voor een verblijf van 3 nachten (weekend).
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zouden jaarkaarthouders nu ook korting krijgen???
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLONZouden jaarkaarthouders nu ook korting krijgen???
Als dat zo is dan ben ik not very amused met onze boeking via centerparcs die ons dan makkelijk het dubbele kost van wat het met jaarpaskorting zou zijn... Toekomstgewijs zou dat wel ge-wel-dig zijn!
Afbeelding
Disneydochter
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2018, 18:37

Geen idee of ik hier wel op de juiste plaats ben, maar wij hebben een verblijf in Villages Nature ter overname.

Wij hebben in december een aanbieding geboekt naar het bungalowpark van Disney/Center Parcs
Villages Nature Center Parcs bij Disneyland Parijs het weekend van 1 tot 4 Juni voor een Premium Cottage voor 6 personen. Het gaat om drie nachten/ vier dagen.
Helaas kunnen wij nu door familieomstandigheden niet meer gaan en de boeking is niet te annuleren. Iemand die deze reservering van ons wil overnemen?
Prijs is 600 Euro.
Eventueel INCLUSIEF 1 DAG gratis TOEGANG voor 3 Personen Disneyland.

Dit weekend is voor 6 personen al volledig volgeboekt op de site. Het gaat om het weekend van FANDAZE in Disneyland Parijs, de Fandaze avond (2 juni) is uiteraard apart zelf te boeken bij Disneyland Parijs.
Disneydochter
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2018, 18:37

Sorry, nog vergeten te vermelden dat onze dochter Cast member is in Disneyland Parijs en dat het om een Franse aanbieding gaat.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONZouden jaarkaarthouders nu ook korting krijgen???
Als dat zo is dan ben ik not very amused met onze boeking via centerparcs die ons dan makkelijk het dubbele kost van wat het met jaarpaskorting zou zijn... Toekomstgewijs zou dat wel ge-wel-dig zijn!
Als je jaarkaartkorting komt dit (denk ik) geen 50% zijn.... En natuurlijk zal je ook met bepaalde korting geboekt hebben?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONZouden jaarkaarthouders nu ook korting krijgen???
Als dat zo is dan ben ik not very amused met onze boeking via centerparcs die ons dan makkelijk het dubbele kost van wat het met jaarpaskorting zou zijn... Toekomstgewijs zou dat wel ge-wel-dig zijn!
Als je jaarkaartkorting komt dit (denk ik) geen 50% zijn.... En natuurlijk zal je ook met bepaalde korting geboekt hebben?
vroegboekkorting 20%, dus als ze effectief dezelfde prijzen zouden hanteren bij Disney dan ben ik met 50-35% van een infinity wel goedkoper uit, al betwijfel ik ook ten zeerste dat ze zo vrijgevig gaan zijn. :P
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik vraag me ook af of ze nog jaarpaskorting gaan geven bovenop 20%vroegboekkorting (en eventuele jonge gezinnen/55+ korting) Hier gisteren ook weer een midweek geboekt via de Duitse Centerparcs site, die als goedkoopste uit de bus kwam. Leuk dat we nu ook gebruik mogen maken van de extra Magic time :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afgelopen dagen verbleven in Village Nature Paris, we hadden een 6 persoonen premium huisje. (nr 2502)
Alles was heel mooi en nog zo goed als nieuw, de bedden een beetje te hard maar dat is persoonlijk natuurlijk. De afstand tot het zwembad en de boulevard met winkels was goed te doen te voet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Een verblijf boeken?
Een verblijf zonder via de Center Parcs website? (Klik hier voor België of klik hier voor Nederland)

Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen (inclusief tickets) boeken, meer info: klik hier
Villages Nature® Paris is alleen beschikbaar als arrangement (inclusief tickets tot beide Disney Parken) voor aankomsten op maandagen voor een verblijf van 4 nachten (midweek), of op vrijdagen voor een verblijf van 3 nachten (weekend).
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Village Nature Paris heeft 2 ingangen! Er is een ingang voor dagbezoekers en eentje voor wie een langer verblijf geboekt heeft...

De ingang voor wie een verblijf geboekt heeft in Village Nature Paris is vlakbij de afrit (14) op de A4, dit is de afrit voor Disneyland Paris!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De ingang is waar de oud ingang van Davy Crockett was, bij afrit 13 op de A4.

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nog enkele foto's van het zwembad en omgeving:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je graag meer info of een verblijf boeken? Kijk dan hier: http://bit.ly/2xWfQCm (Nederland) Of hier: http://bit.ly/2miVoI0 (België)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Super foto's! Ik krijg er helemaal zin in :D
Zijn jullie nog te weten gekomen hoe het nu zit met de Extra Magic Time?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tinkerbelletje schreefCOLONSuper foto's! Ik krijg er helemaal zin in :D
Zijn jullie nog te weten gekomen hoe het nu zit met de Extra Magic Time?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gratis parkeren zat er in elk geval niet in. Magic time niet te weten gekomen, je hebt er weinig contact met personeel. Je krijgt bij binnenrijden de magic band achtige sleutels mee.
We konden van magic time gebruik maken met vriendentickets via de Infinity ingang zonder problemen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
Tinkerbelletje schreefCOLONSuper foto's! Ik krijg er helemaal zin in :D
Zijn jullie nog te weten gekomen hoe het nu zit met de Extra Magic Time?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gratis parkeren zat er in elk geval niet in. Magic time niet te weten gekomen, je hebt er weinig contact met personeel. Je krijgt bij binnenrijden de magic band achtige sleutels mee.
We konden van magic time gebruik maken met vriendentickets via de Infinity ingang zonder problemen.
Eh seg, waar blijft dienen uitgebreide review/tripreport? met foto'kes alleen ben ik niet content zelle! WE WANT DETAILS! :P
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Moet ook werken en morgen terug op reis naar Kos
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar