Miss/Mister Café Mickey 2018

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Voor de volledigheid nog even de planning van deze wedstrijd.
Overzicht

Ronde 1: Kennismakingsronde ( 25/05/2018 - 10/06/2018)

Ronde 2: Fandaze opdracht (2/06/2018 - 17/06/2018)

Ronde 3: De zoektocht (9/06/2018 - 24/06/2018)

Ronde 4: De creatieve opdracht (15/06/2018 - 29/07/2018)

Ronde 5: De filmpjes ronde (1/07/2018 - 15/07/2018)

Ronde 6: ???(15/07/2018 - 29/07/2018)

Ronde 7: grote opdracht (25/05/2018 - 29/07/2018)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ook ik wil iedereen succes wensen met de opdracht! Enkele onder jullie hebben mij de vragenlijst al ingevuld doorgestuurd, waarvoor dank. Vanzodra ik aantal ingevulde vragenrondes in PM heb ontvangen plaats ik ze hier.
De grote opdracht

De grote opdracht ofwel de finale opdracht loopt door gedurende heel de wedstrijd.
Dit jaar bedenken jullie een origineel topic binnen het Café Mickey forum ( Ons Café, Creatief, Spelletjeshoek, ...) en zorgen jullie ervoor dat zoveel mogelijk bestaande of nieuwe leden aan jouw topic deelnemen. Deze opdracht wordt beoordeeld volgens vorm, creativiteit, originaliteit, duurzaamheid van het topic. Op het einde zullen ook de leden hierbij een stem kunnen inbrengen.
specificaties voor de grote opdracht

Deze grote opdracht zal beoordeeld worden naar vorm, creativiteit, originaliteit, duurzaamheid . Ik verduidelijk graag even deze begrippen, voor jullie aan de start gaan.

Vorm

Afbeelding

Hoe je topic er uitziet is zeer belangrijk, het gebruik van grotere letters, vet, cursief kan wonderen doen voor een bericht. Ook is het plaatsen van foto's (al dan niet eigen of bewerkte) of video's een leuke toevoeging aan je topic.

Meer info over plaatsen van foto's en video's vind je hier
viewtopic.php?p=15443#p15443

tip:

Je kunt ook een link naar een andere (eigen of CM) pagina plaatsen in je topic met URL, maar wist je ook dat je een hyperlink kunt maken van een woord of afbeelding (wat ik persoonlijk ook zelf graag doe :oops: ;) )?

Je zet je woord tussen de URL en je zet in eerste vakje =link
[ur= link] woord [ur]

Bij afbeelding juist hetzelfde, maar dan zet je afbeelding tussen url

[Ur=link] [im]postimg.testtest[im] [ur]

creativiteit

Creatief zijn kan op vele manieren, het is een combinatie van zien, denken en doen. Of je nu een nieuw spel wilt lanceren of stap per stap een recept voor een gerecht wilt plaatsen of nog iets helemaal anders, de sky is the limit!

originaliteit

Probeer iets te bedenken wat we nog niet kennen op dit forum. Out of the box thinking.

duurzaamheid

Zorg ervoor dat dit topic ook na de Cafe Mickey wedstrijd een tweede leven kan leiden. Kan je leden warm krijgen om deel te nemen aan jouw topic, te reageren,...

Wanneer je een topic aangemaakt hebt mag je in PM je link doorsturen. Dit topic hoeft niet af zijn, maar mag doorheen de wedstrijd verder evalueren en/of aangepast worden
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Hier komen de links van de grote opdracht

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Jezelf en Café Mickey

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekent deze naam?
Prince Philip de prins uit Sleeping Beauty

2. Waarvoor gebruik jij het Forum het meest/liefst?
Nieuwtje rondom parks en resorts

3. Wat zou jij graag nog willen toevoegen aan het forum?
Meer wedstrijden

4. Waar haal jij naast Café Mickey de meeste informatie omtrent Disney?
Andere disney forums

5. Wat maakt jou nu de beste Miss/Mister Café Mickey 2018?
Ik ben zelf een toegewijd en trouw Disney fan die tot in detail alles volgt

Jezelf en Disneyland Paris

6. Wat is je favoriete Disneyland Park attractie? En waarom?

It's a Small World is de attractie waar ik telkens meteen als eerst heen loop na lange tijd niet geweest te zijn.

7. Wat is je favoriete Walt Disney Studios attractie? En waarom?
Deze is moeilijk Rock and Rollercoaster omdat ik hier gewerkt heb maar Ratatouille denk ik toch meer omdat deze kan me iedere keer weer zo vermaken en ga gerust meerdere keren.

8. Wat is jouw favoriete plek in Disneyland Resort Paris? En waarom?
Main Street Town Square heer zitten op een bankje kijken naar mensen parades en drankje drinken of iets lekkers eten.

9. Wat is je top 5 van de allerleukste seizoenen in Disneyland Paris? Verduidelijk ook je keuze.
1. Kerst 2. Halloween 3. Swing into Spring 4. Marvel Super Heros 5. Star Wars

10. Wat is je lievelingsshow allertijden van Disneyland Paris?
Mickey's Winter Wonderland

Jezelf en overige Disney Parks & Resorts

11. Welke Disney-bestemmingen zou je graag (nog) eens willen doen? En waarom?
(Disney parken, cruiseline, aulani, expo, musea, ...)

Shanghai Disneyland omdat deze zo anders is dan welk resort dan ook.

12. Hoe zou jouw ideale Disney-park eruitzien?
Een combinatie van Disneyland Park, Shanghai Disneyland en Disneyland.

13. Wat is jouw leukste herinnering aan een Disney-character meet van eender welke Disney-
bestemming? Plaats indien mogelijk ook een foto.

Disney Dreamers Everywhere met de meet and greets op het Finale Gala Diner
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

14. Over welke uitbreidingsplannen in eender welk Disney park of resort ben je het meest enthousiast?
waarom?

De uitbreidingsplannen van de Walt Disney Studios deze zijn een van de grootste en zeker de beste die Disneyland Paris in jaren heeft gehad.

15. Wat is je favoriete Disney-gerecht dat je kunt kopen in één van de Disney Parks & Resorts?
Ratatouille bij de Bistro

Jezelf en Disney films & series

16. Wat is jouw favoriete Walt Disney animation film? En waarom?

Peter Pan ik ben met deze film opgegroeid en hij blijft nog steeds leuk.

17. Wat is jouw favoriet Pixar Film? En waarom?
Toy Story blijft een van de beste voor mij omdat hiermee het Pixar avontuur begon

18. Wat is jouw favoriete Live - action Film? En waarom?
Malificent de manier waarop je kennis maakt met haar en er achter komt waarom ze zo is

19. Heb je nog een andere favoriete film? Zo ja, de welke?
Beauty and the Beast omdat hier zowel avontuur als drama in zit

20. Wat is je Favoriete Disney-serie?
Hij is niet officieel van Disney maar wel in samenwerking met ''Once Upon a Time'' omdat het gewoon perfect in elkaar zit en klopt
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wat een gave foto's Prins Philip en D-tekenaar, jouw stukje had geen geheimen voor mij :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

D-Tekenaar schreefCOLON1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekent deze naam? D-Tekenaar ..De De staat voor Disney en Tekenaar Jah voor Tekenaar :P En je kan het ook uitspreken als de tekenaar . Wat weer verwijst naar wat ik ben :D
2. Waarvoor gebruik jij het Forum het meest/liefst? Ik gebruikte dit het meest voor mijn werk ;)
3. Wat zou jij graag nog willen toevoegen aan het forum? Een chat was altijd een droom :)
4. Waar haal jij naast Café Mickey de meeste informatie omtrent Disney? http://www.disneyhandicare.com
5. Wat maakt jou nu de beste Miss/Mister Café Mickey 2018? Ik zou niet kunnen zeggen dat ik de beste ben . Voor mij is iedere toekomstige Miss of Mister al de beste . En dit omdat ze hun liefde in dit spel steken . En hierbij ook hun liefde voor Disney en café Mickey tonen .

6. Wat is je favoriete Disneyland Park attractie? En waarom? Big Thunder Mountain :) wat kan ik zeggen ? het is de wildst ride in the wilderness yihaaaa
7. Wat is je favoriete Walt Disney Studios attractie? En waarom? Tower of Terror vanwege de cast members :)
8. Wat is jouw favoriete plek in Disneyland Resort Paris? En waarom? het bankje aan Small world . Hier zie je altijd veel characters doorkomen . En het is de start van de parade :sorc:
9. Wat is je top 5 van de allerleukste seizoenen in Disneyland Paris? Verduidelijk ook je keuze.
Piraten en Princess ( heel vrolijk en kleurrijk) swing into spring ( zelfde reden ) Kerst ( wat is er mooier dan Kerst vieren op de leukste plek ter wereld ) Halloween ( Gaston en Dr Facilier zijn te vinden ) Season of the force ( Star Wars fan)
dat is gemeen ! en ik ga gaan voor een heel oude die me altijd is bijgebleven :p
Mickey's Livre de Magique

(Disney parken, cruiseline, aulani, expo, musea, ...) Disney World !!!! ze hebben het Be our guest restaurant en veeeeeeel shows en characters
12. Hoe zou jouw ideale Disney-park eruitzien? één met veeeeeel shows en characters :D
13. Wat is jouw leukste herinnering aan een Disney-character meet van eender welke Disney-
bestemming? Plaats indien mogelijk ook een foto. Die is ook gemeen :D En ik ga voor de eerste keer deze foto delen met iedereen ... De keer dat ik werd gevraagd om te blijven zitten in het Chaperral theater en Kristoff 5 minuten later bij ons was blijft toch wel de meest bijzondere meet . Om het duidelijk te houden plaats ik de foto onderaan de vragen lijst .
14. Over welke uitbreidingsplannen in eender welk Disney park of resort ben je het meest enthousiast? Die van de Walt Disney studio natuurlijk :D ik ben benieuwd wat we allemaal gaan ontdekken in deze werelden .

15. Wat is je favoriete Disney-gerecht dat je kunt kopen in één van de Disney Parks & Resorts?

Hakuna matata fries met chicken

16. Wat is jouw favoriete Walt Disney animation film? En waarom? Beauty and the Beast !!! Gig het is gewoon een prachtig verhaal dat enorm evolueert . Belle en het Beest beginnen als vijanden ,worden erna vrienden en uiteindelijk geliefde :) zo mooi ! En Belle is zo een top prinses ! ze kijkt naar het innerlijke en niet naar het uiterlijke . En ze vecht ook wel voor haar doelen . En ondanks de vele tegenslagen geeft ze niet op . Ik vind ook de evolutie van Gaston geweldig ! hij begint als de populaire macho . En eindigt als een echt beest . En dit vind ik enorm goed gebracht in de films .
17. Wat is jouw favoriet Pixar Film? En waarom? Monsters en co ..wat kan ik zeggen :D Sulley
18. Wat is jouw favoriete Live - action Film? En waarom? uh Beauty and the beast (zelfde reden als bij de animatie )
19. Heb je nog een andere favoriete film? Zo ja, de welke? Jap Peter Pan en Aladdin vind ik ook geweldig
20. Wat is je Favoriete Disney-serie? Disney's House of Mouse

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

olafLover schreefCOLONMijn inzending :)

Jezelf en Café Mickey
OlafLover, zoals de meeste gemerkt hebben in mijn recente trip report, dit is niet (alleen) een verwijzing naar de vrolijke sneeuwman die van zomer houdt, maar ook naar mijn (sinds kort) man, die net zo min tegen hitte kan ;)
Om tussen mijn Disney tripjes door (zit vaak echt veel te lang tussen!) toch heerlijk in een Disney bubbel te kunnen zitten
Het forum is al helemaal leuk zoals het is! Ik mis alleen soms de mogelijkheid om een post alleen even te liken (een hele post dat je het met iemand eens bent is dan gelijk weer zo veel en zwaar)
DIS Boards
Ik probeer altijd gezellig mee te kletsen en mensen te helpen als ik het antwoord weet op hun vraag (maar eerlijk gezegd denk ik dat de concurrentie deze competitie wel erg sterk is, dus de beste zou ik niet durven zeggen)

Big Thunder Mountain. Ik heb deze attractie een keer mogen beleven in het donker en terwijl we een bocht om gingen begon het vuurwerk van Disney Dreams! Dat is een ervaring waar geen andere attractie aan kan tippen.
The Twilight Zone Tower of Terror. De attractie zelf vind ik al te gek, ik hou echt van dit soort actie, maar de theming en helemaal het uitzicht maken het echt af voor mij.
De ingang, iedere trip dat je binnenkomt is dat de plek waar ik zo blij ben dat ik weer terug ben.
  1. Kerst, toch wel het typische sfeertje en ik vind de sneeuw prachtig
  2. Halloween, vier het verder nooit, heb het 1 keer in DLP meegemaakt en toen waren de bomen ook prachtig rood en oranje, het klopte gewoon.
  3. 25-jaar, qua aankleding en extra entertainment ook een (heel lang) seizoen wat mij betreft. Blauw is mijn lievelingskleur en ik werd dus heel erg blij van de aankleding in dit seizoen.
  4. Swing into spring, lekker vrolijk en kleurrijk.
  5. Frozen summer fun, het seizoen toen we onze eerste jaarkaart kochten, alleen dat maakt het al bijzonder!
Helaas heb ik pas recent iemand zo gek gevonden om steeds met me mee te gaan en ken ik daarom de oudere shows niet. Mijn favoriete show is dus een hele recente, Mickey and the Magician. Ik vind hier een leuke variatie aan films in naar voren komen, allemaal op een leuke manier in een goed geheel.

Oef dat is een lange lijst! Sowieso wil ik graag alle parken bezocht hebben, kom nu nog niet verder dan Parijs...
Sinds vorige zomer ook helemaal verslaafd aan het cruisen, zou graag nog door het Panama kanaal en naar IJsland/Noorwegen.
Maar ook op Aulani ben ik nog lang niet uitgekeken! Zoveel dingen waar we niet aan toegekomen zijn omdat er zoveel te zien is! (In zo’n heerlijke omgeving) Ik wil terug!
Redelijk zoals het hoofdpark in Parijs er uit ziet, mooie thema gebieden die goed bij elkaar passen en goede passe attracties. Alleen nog iets meer thrill rides en speciale fotolocaties voor foto’s met characters.
13. Wat is jouw leukste herinnering aan een Disney-character meet van eender welke Disney-bestemming? Plaats indien mogelijk ook een foto.
Afscheid nemen van knuffel-Goofy (pas op, lang verhaal!).
Voor mij een deel van mijn vrienden is knuffelen echt een ding. Heerlijk, een goede knuffel. Een van de fijne dingen aan een meet vind ik dan ook de knuffel aan het begin. Ik was dan ook een beetje teleurgesteld toen de characters dit tijde s de cruise een beetje af leken te houden. Ze gave wel een knuffelen, maar leken te zorgen dat er een afstand tussen jou en hun blijft. Tot ik knuffel-Goofy ontmoette. Knuffel-Goofy ging steeds harder en harder knuffelen tot ik soms zelfs bijna geen adem meer kon halen. Nu had Goofy minstens 2 beste vrienden op de cruise, dus ik wist nooit zeker of er zo’n knuffel aan zat te komen (hij leek het bij anderen ook niet zo te doen?) en het was dus altijd weer een verrassing. Maar zelfs Olaf (die foto’s stond te maken) kon zien of het knuffel-Goofy was of niet. Onze routine was altijd, een stevige knuffel (dan wist ik dat het knuffel-Goofy was), even kletsen, foto en dan weer een knuffel.
Afbeelding
Later in de cruise stonden de characters in paren, Goofy stond met Donald. Omdat ik het flauw vond voor Donald, gaf ik Goofy geen knuffel meer na de foto. Nou, daar was Goofy het niet mee eens, hij liep me met zijn armen wijd achterna om de knuffel te claimen. Dit zag ik niet, omdat ik bij hem vandaan liep, maar gelukkig maakte Olaf een foto. Na mij was oa Prins Adam aan de beurt voor een foto met Goofy, dus ik ben snel nog terug gaan voor een groepsfoto en een knuffel van knuffel-Goofy.
Al met al had deze band mijn cruise heel erg bijzonder gemaakt. Ik wilde de laatste dag dus erg graag afscheid nemen. Gelukkig staan er een aantal meets met Goofy gepland. Ik ga ze allemaal af, maar geen knuffel-Goofy (had verder geen interesse meer in de meets, hij was in standaard sailor outfit en er waren geen fotografen meer, de enige reden voor mij om daar te zijn was afscheid nemen van knuffel-Goofy). Een beetje balend ga ik naar het eten, geen afscheid kunnen nemen, dat is toch wel jammer…
Teleurgesteld loop ik na het eten terug naar onze stateroom en wie komen we daar tegen? Goofy! Wat nog meer zei, knuffel-Goofy! Ik kan het bijna niet geloven! Ik krijg de kans om uitgebreid afscheid van hem te nemen. Dit gebeurd met drie knuffels en een goed gesprek, met gebarentaal geeft hij aan dat hij mij ook gaat missen en aan me zal blijven denken. Dit is nou ware Disney magie! Huilend loop ik naar onze stateroom, dit is de perfecte afsluiting.
Afbeelding
14. Over welke uitbreidingsplannen in eender welk Disney park of resort ben je het meest enthousiast?
waarom?

Studio’s van DLP! Naast Disney is Marvel een van de dingen waar mijn man en ik echt heel erg van kunnen genieten samen en dat hier een heel gebied aan gewijd wordt en ook nog aan Frozen, heerlijk!
De chili con carne bij Walts! Heel erg verrassende combinatie, erg lekker en ook nog super leuk gepresenteerd.
Afbeelding

Oliver en Co. De eerst film die ik ooit in de bioscoop zag (misschien überhaupt wel zag) en dat blijft toch altijd een speciaal plekje houden dan.
Wall-E ik vind het prachtig hoe je een film kan maken waarin de hoofdpersonen eigenlijk niet praten en waar toch zoveel emotie uit spreekt.
Beauty and the Beast. Was van de tekenfilm al fan en ik vind dat deze variant precies de goede dingen uitlicht en mooie extra diepgang geeft.
Tangled. Was altijd al een van mijn favorieten, maar na de musical op de Disney Cruise ben ik helemaal om, prachtig verhaal!
Vroeger was ik helemaal fan van de Ducktails en ik was blij dat ze terugkwamen. Vind alleen de nieuwe tekenstijl wat minder helaas.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

belle1608 schreefCOLON
Jezelf en Café Mickey

Belle1608, Belle, van de film, mijn favoriete figuur, 1608 is mijn geboortedatum, 16 augustus

Om tripreports te lezen en mijn nieuwtjes van af te halen, ter ontspanning en voorbereiding op de volgende trip(s)

Een soort van vind ik leuk (duimpje omhoog),dat je per foto of bericht kunt 'liken' zoals op Facebook/Twitter/Instagram

ED92 en diverse groepen op Facebook

Dat ik graag mensen wil helpen als ik dat kan (door vragen te beantwoorden), dat Café Mickey 1 van de eerste websites is die ik in de ochtend bezoek (in mijn vaste websites rondje), dat ik mensen probeer mee te nemen op mijn Disneytrips.

Big Thunder Mountain, ik probeer hem tijdens mijn trips wel altijd een keer te doen, indien de wachtrij niet te lang is / ik een fastpass heb. Hij gaat lekker snel, dus kan je er goed in gillen :D

Oei, ik twijfel tussen Crush Coaster en Tower of Terror. Crush Coaster, ik ben dol op achtbanen en ik vind het leuk dat je hierin nooit weet wanneer je naar voor/naar achter etc. gaat.
Tower of Terror, ik hou niet van een 'kale' valtoren (zoals in Walibi), maar zo met een thema vind ik hem wel heel gaaf!

Ook dit zijn er 2.
De bankjes / poort bij Small World, omdat je daar de figuren van en naar backstage kunt zien gaan.
De Castle stage, waarschijnlijk omdat ik dan aan het genieten ben van een show met prinsessen.

1. 25 jarig bestaan, de Starlit Princess Waltz, 1 van mijn favoriete shows is tijdens dit seizoen.
2. Team Princesses / Team Pirates, vanwege de liedjes, dansjes, vrolijke kleuren
3. Halloween, met name als ze het Harvest lied draaien in de parade, ik hou van dat nummer!
4. Swing into Spring, met name als ze het 'hop hop hop all day' nummer erin zetten
5. Kerst, vanwege Chante c'est Noël en de lampjes/kerstbomen/sneeuw

Uhm uhm uhm, jeetje wat een vragen!
Ik denk de Starlit Princess Waltz, een show waarin ik mijzelf helemaal kan verliezen, ik ben zo blij dat hij vrijdag weer terugkeert! Ik heb hem in juli en oktober samen denk ik zo'n 30 keer gezien en ook nu hoop ik hem zoveel mogelijk te kunnen zien (ik ga 1/2/3 juni), ik denk dat ik zelfs nog een trip in augustus ga plannen, zodat ik hem nog een keer kan zien voor hij stopt. Ook heb ik er veel magische momenten meegemaakt.
Gedeelde 2e plaats, Team Princesses (heel veel meegedanst en genoten) en Mickey and the Magician, kom maar met die zakdoeken!

Ik zou heel graag naar Disney in Amerika gaan en dan alle parken doen (ook die van Universal, maar ook Animal Kingdom, de waterparken) en op Disneycruise.
Eten in Be our Guest en genieten van de shows van Belle.

Eigenlijk is het park van Parijs al wel perfect, het biedt voor ieder wat, maar ik zou het wel tof vinden als de prinsessen een vaste meeting plek hebben (zoals Alladin & Jasmine), en je dus niet afhankelijk bent van het pavillion (tenzij ze weer ophangen wie er komt)
O en ik wil een meet en greet met Groot :D
bestemming? Plaats indien mogelijk ook een foto.
Dat was afgelopen oktober, ik had tijdens de Starlit op maandag en woensdag veel (oog)contact met Belle, maar zodra ze dan langsloopt kan ik ook niks uitbrengen. Vragen om een foto, ben je gek, dat durf ik helemaal niet.
Totdat ze woensdagavond naar backstage gingen en de poorten bij Small World nog niet open waren.
Hierdoor moesten ze allemaal wachten en toen Belle vlak voor mijn neus stil stond ging ik het toch vragen. En het mocht gewoon :D, dus even een selfie gemaakt met Belle en Adam. (Foto komt hieronder).

Ook afgelopen oktober (ik heb hier geen foto van maar was nog magischer), ik had de Starlit op ma/di/wo gezien (2 showtjes gemist in die dagen) en de donderdag was mijn laatste dag. Ik wilde de Royalty laten weten dat ik super blij was met de show en hoe zij het doen enzo, dat ik besloot een briefje te schrijven. Dit briefje gaf ik bij show 1 van donderdag aan Belle.
Genoten van de shows en bij de show van half 5 kreeg ik het al heel moeilijk, zakdoeken bij de hand, maar het ging nog oké.
Toen kwam de show van 5 uur, ik had in mijn briefje gezet dat dat mijn laatste zou zijn, omdat ik na de parade naar huis ging en de show van 18.40 niet meer kon zien. De muziek begint te spelen en ik begon al te snikken.
Belle is klaar met haar stuk en staat aan de rand van het podium, daar ziet ze mij zitten met rode ogen/tranen terwijl ik probeerde mee te zingen met het liedje. Ze stuurt mij een hartje. De show gaat verder en de prinsen komen erbij, ik nog meer huilen terwijl ik mee zong. En op het moment dat Belle en Adam bij elkaar staan en zingen 'I see a princess', gaan hun beide blikken mijn kant op en kijken ze mij recht aan, toen stortte ik compleet in. Daarna kreeg ik nog meer hartjes / kushandjes /knipogen etc. etc.
(hier te zien op 11.07, een filmpje van die dag heb ik helaas niet gevonden)

waarom?
Het hele studio's park, met name het Frozen gedeelte lijkt mij heel erg mooi.

Bij Hakuna Matata, menu 3, with fries, ice cream and a water. Waarop de kassamevrouw zei: 'wow, that's a quick order.' Dat is een shoarmabroodje met kebab en knoflooksaus en wat sla/tomaat en lekkere frietjes.

Belle en het beest. Ik ben net als Belle dol op lezen, ben een buitenbeentje in groepen, dat popie jopie (zoals Gaston) hoeft van mij ook helemaal niet en ik vind de liedjes prachtig en die gele jurk...)

Dan denk ik Inside Out! Omdat ik denk dat het een film is die veel mensen (kinderen) kan leren over hun gevoelens te praten en dat het zo herkenbaar is.

Tsja, dat kan er natuurlijk maar 1 zijn en dat is Belle en het beest, de liedjes, de sfeer, de Belle (Love Emma Watson).

Niet Disney gerelateerd: Twister en Jumanji (de oude)
Wel Disney gerelateerd: Guardians of the Galaxy (met name vanwege Groot) en Mary Poppins

Dan ga ik voor Phineas en Ferb, mee kennisgemaakt door mijn ex-stiefdochter die daar helemaal weg van was.

Afbeelding

belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wat leuk om te lezen van iedereen!!
Olaflover, Wall-E vind ik ook een prachtige film :) *Zakdoeken nodig* :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

belle1608 schreefCOLONWat een gave foto's Prins Philip en D-tekenaar, jouw stukje had geen geheimen voor mij :D
Bij jou had ik net hetzelfde hahah ..maar vond het toch erg leuk om te lezen :)
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Erg leuk iedereen zijn verhalen weer te horen op het eerste onderdeel. En leuk om te zien dat 3 okal zijn begonnen met de grote opdracht.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

1 kandidaat Mister moet nog reageren. Maar daar heeft hij nog tijd voor.

De grote opdrachten die geplaatst zijn, zullen in de loop van vandaag op facebook en twitter verschijnen. Het is aan jullie om deze dan verder te promoten en zo je punten te verdienen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Leuke eerste ronde! Leren we jullie goed kennen! :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Heerlijk om te lezen, al jullie antwoorden! Ik zie uit naar het vervolg!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Ronde 2 - Fandaze opdracht

Afbeelding

Met het 25 jarig bestaan, kregen we een grote uitbreiding van het character bestand in Disneyland parijs: Zo mochten we veel zeldzame characters verwelkomen op 12 april 2017 tijdens the grand Celebration, liepen we enkele leuke Characters voorbij tijdens het Run Disney event en kregen we ook elke dinsdag een 'guest star' te zien als pré-show voor de parade 'Stars on Parade'. Ook Vandaag verwachten we weer veel zeldzame personages in de Walt Disney Studio's tijdens het Inauguratie Fandaze event.

Herkennen jullie deze 20 'zeldzame' personages?

Afbeelding

Bonus punt: Post een foto van jezelf met één van deze personages

Vergeet niet het antwoord te versturen via PM

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar