Beste leden het is dan net geweest natuurlijk de 25e verjaardag van Disneyland Paris maar vooruit kijkent op de 30e verjaardag die plaats zal vinden in 2022 gaan we in dit topic lekker out of de box denken en fantaseren. Ik vraag jullie dan ook om na te denken over wat zou voor jou de perfect 30e verjaardag zijn. Ik heb het onderverdeel in 4 categorieën waar je over na kunt denken wat er zou kunnen komen in dit speciale seizoen. Je kunt ook denken aan bestaande shows of attracties die je vanuit een ander resort graag naar Parijs ziet komen. Laat je fantasie de vrije loop en ga met elkaar het gesprek aan wat de perfect verjaardag zal zijn.

1. Parades
Bedenk een te gekke parade denk daaraan wat voor floats je wilt zien. Maar denk ook aan welke muziek er gebruikt kan worden. Daarnaast is een parade niks zonder dansers en characters dus vertel ook wat ze dragen en welke characters te zien zijn. Misschien wil jij wel die characters die nooit te zien zijn nu een laten stralen in een gloed nieuwe parade. En Tot slot denk ook in welk park het zou zijn en of het overdag of 's avonds is.

2. Shows
Bedenk te gekke shows en bedenk waar deze opgevoerd word en of er eventueel een theater voor verbouwd moet. Maar denk ook aan welke muziek er gebruikt kan worden. Daarnaast is een show niks zonder dansers en characters dus vertel ook wat ze dragen en welke characters te zien zijn. Misschien wil jij wel die characters die nooit te zien zijn nu een laten stralen in een gloed nieuwe show. En Tot slot denk ook in welk park het zou zijn en of het overdag of 's avonds is.

3. Attracties
Bedenk een te gekke attractie en bedenk waar deze gebouwd word en of een nieuw thema gebied komt. Denk hierbij aan bestaande attracties die je wilt zien ook juist bestaand maar met totaal ander thema/verhaal.

4. Merchandise
Bedenk een te gekke merchandise item voor deze verjaardag wat heb je altijd al willen hebben wat we niet in Disneyland Parijs hebben gehad en welk thema of character is er bij betrokken.

Ik ben heel erg benieuwd naar foto's van dingen die jullie in andere resorts hebben gezien en misschien terug willen zien. Je kunt ook nog denken aan speciale foto locaties met meet & greets.

(Alle foto's en logo's zijn bewerkt speciaal voor dit topic)