Dus dit maakt dit dure arrangement eigenlijk overbodig.
Update dlp heeft het aankondigingsbord aangepast en Spiderman verwijderd.

Het pakket ziet er zo uit!Prins Adam schreefCOLONBen jij fan van de Marvel Superhelden? Dit heldhaftige Marvel arrangement geeft je heel veel zeer exclusieve Marvel extra's!
Signature Marvel Superhelden Arrangement (Meer info: klik hier)
Deze limited-edition* arrangementen zijn alleen beschikbaar voor aankomsten van 10 juni t/m 30 september 2018 tijdens de Marvel Superhelden Zomer.
Inbegrepen:
* Verblijf in Disney hotel inclusief tickets voor beide parken.
* Een diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Superhelden op de eerste dag van je verblijf
(Diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Figuren: all-you-can-eat buffet diner in Manhattan Restaurant (inclusief 1 frisdrank) met ontmoetingen met Captain America, Thor of Black Widow. Aankomst in het restaurant van 18.00 - 21.30 uur. Diner is per persoon op de eerste dag van je verblijf. Voor meer gemak raden we je ten zeerste aan om al voor je aankomst je gewenste aanvangstijd te reserveren. Selecteer een aanvangstijd in het "Extra opties voor het arrangement" onderdeel van ons boekingsproces op onze website of bel naar +33 1 60 30 40 50 of ga naar de informatiebalie (concierge) in je Disney Hotel.)
* Een exclusieve ontmoeting met Spider-Man
* Zakgeld t.w.v. €60 te gebruiken in verschillende boetieks en restaurants & Disney PhotoPass+ voor in de parken
(Aanbiedingen op de website kunnen gecombineerd worden met het Signature Marvel Arrangement, op basis van beschikbaarheid)
Boeken kan online: klik hier
Vanaf 13 maart kunnen Infinity en Magic Plus jaarpashouders profiteren van een exclusieve korting via de reserveringslijn.

Gisteren in hotel New York hebben ze gezegd dat je 3 dagen op voorhand met de conciergerie van het hotel moet bellen om te reserverenLaura schreefCOLONLees nu in een FB groep dat je het Marvel dinner niet meer kan reserveren 3 dagen van te voren via de telefoon, maar dat dit alleen nog kan bij de conciërge van het Disney hotel, City Hall of Studio Service.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Toen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.

Wat vond je van het eten? Kan je de sfeer beschrijven? Mijn zus is een diehard Marvel fan, dus ik wil dit eventueel inplannen als verrassingPrins Adam schreefCOLONToen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.

Het eten is wat Amerikaans, was lekker maar geen luxe dingen.... ALs je het beste buffet tegen leuke prijs zoekt is Cape Cod in Newport Bay het beste.RunningKoen schreefCOLONWat vond je van het eten? Kan je de sfeer beschrijven? Mijn zus is een diehard Marvel fan, dus ik wil dit eventueel inplannen als verrassingPrins Adam schreefCOLONToen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.