EEEEEEEK! Ursula in BTM !
Ik overweeg serieus om gauw efkes op en af te gaan voor die pin
Alle Pins per maand en de Events van Disneyland Paris
Leuk is die he! Ik ken iemand die hem wel voor je mee kan nemen? PB maar bij interesse, ik laat ook 2 pins meenemen!MissMetal schreefCOLONEEEEEEEK! Ursula in BTM !

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Heb even het bericht weer gequoted, zodat deze makkelijker terug te vinden is (staat nu op vorige pagina)Prins Adam schreefCOLONDe pins voor juni
Dat is een open edition, die zullen er vast nog wel zijn! En die worden vaak ook weer bijgevuld.Annabelle schreefCOLONOoooh! Zoveel mooie/leuke pins! Ik kan pas de 21ste terug naar Disney (stomme examens!).
Zouden de regenboog pins er dan nog zijn? Vooral die met de handen in een hartje vind ik mooi...
Bind me er niet helemaal op vast, maar over algemeen worden Open Editions aangevuld. In de maand mei was de OE Marie op de dag zelf uitverkocht, maar 1-2 weken daarna weer aangevuld. Dus ik denk dat je wel goed zit met jou aankomst datum.Annabelle schreefCOLONJeej! Dankje Laura, je maakt me zeer gelukkig met je berichtje
Tof dat je het voorstelt, maar gauw even de agenda bekeken, het wordt een blitz bezoekje, vrijdag na dochters school vertrekken, zaterdagavond terug... Hopelijk lukt het met de instructie van hierboven (kassa 12, bandjes,...) het is de eerste keer dat we voor een LE pin speciaal gaan en de moeite doen om bandjes te halenLaura schreefCOLONLeuk is die he! Ik ken iemand die hem wel voor je mee kan nemen? PB maar bij interesse, ik laat ook 2 pins meenemen!MissMetal schreefCOLONEEEEEEEK! Ursula in BTM !
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

En je bent niet om 13 uur naar de Pueblo gegaan?
Wij hadden ook geen bandje in april, en toch hebben we een LE pin kunnen scoren door om 13u bij de pueblo binnen te gaan. Werd ons direct aangeboden zelfs.
(heel veel kans dat we groot geluk gehad hebben hiermee)
Ik hoop dat die animators collectie er in december nog zal zijn, dan weet ik wat ik wil hebben voor verjaardagscadeau.
Wij hadden ook geen bandje in april, en toch hebben we een LE pin kunnen scoren door om 13u bij de pueblo binnen te gaan. Werd ons direct aangeboden zelfs.
(heel veel kans dat we groot geluk gehad hebben hiermee)
Ik hoop dat die animators collectie er in december nog zal zijn, dan weet ik wat ik wil hebben voor verjaardagscadeau.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
die animators zijn allemaal kei cute!!! manlief gaat begin juli dus mag ze meebrengen voor mij 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Ga straks nog moeten vragen aan mensen om ze voor me mee te brengen.
Vind ze super.
Ik ga het nog even afwachten, mss dat we in augustus voor een dagje mss 2 gaan (richting onverwachte bevlieging dan) en dan ze proberen te kopen.
Anders is het voor eind november/begin december pas.
Vind ze super.
Ik ga het nog even afwachten, mss dat we in augustus voor een dagje mss 2 gaan (richting onverwachte bevlieging dan) en dan ze proberen te kopen.
Anders is het voor eind november/begin december pas.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Verrassing voor de pinverzamelaars
Deze onaagekondigde Limited Edition Stitch zomer pin werd vandaag uitgebracht in Disneyland Paris met een oplage van 700 stuks.

De pin is verkrijgbaar bij Harrington's Main street U.S.A. en kosten € 15.99 per stuk.
Deze onaagekondigde Limited Edition Stitch zomer pin werd vandaag uitgebracht in Disneyland Paris met een oplage van 700 stuks.

De pin is verkrijgbaar bij Harrington's Main street U.S.A. en kosten € 15.99 per stuk.
Volg onze avonturen op instagram