Met de trein/metro/tram naar Disneyland Paris
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Ik zat er aan te denken om eens een keer met de trein te gaan naar Disneyland Parijs. Maar ik vind het toch een beetje eng. Ik ga normaal met een bustocht, en die zette je voor de ingang van het park af. Maar met de trein moet je overstappen... En ik verdwaal op een Nederlands treinstation al aardig snel.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Thalys voegt nieuwe bestemmingen toe:
vanaf 2019

rechtstreeks naar Disneyland vanuit Antwerpen
De hogesnelheidstreinoperator Thalys voegt volgend jaar drie bestemmingen toe aan zijn netwerk in Frankrijk. Vanaf april 2019 zal je vanuit Antwerpen en Brussel rechtstreeks met Thalys kunnen sporen naar Disneyland Parijs en de Parijse luchthaven Roissy-Charles de Gaulle; tijdens de zomer komt er een verbinding met de Zuid-Franse stad Bordeaux. Dat heeft Thalys vandaag bekendgemaakt.
Meer lezen op hln
vanaf 2019

rechtstreeks naar Disneyland vanuit Antwerpen
De hogesnelheidstreinoperator Thalys voegt volgend jaar drie bestemmingen toe aan zijn netwerk in Frankrijk. Vanaf april 2019 zal je vanuit Antwerpen en Brussel rechtstreeks met Thalys kunnen sporen naar Disneyland Parijs en de Parijse luchthaven Roissy-Charles de Gaulle; tijdens de zomer komt er een verbinding met de Zuid-Franse stad Bordeaux. Dat heeft Thalys vandaag bekendgemaakt.
Meer lezen op hln
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
En denk dat het nu echt beslist is, eerder waren er geruchten dat het zo zou worden...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Het eerdere artikel ging over de plannen, die nog goed gekeurd moesten worden, volgens het AD zijn de plannen dus gisteren er definitief door.
https://www.ad.nl/buitenland/extra-best ... ~a7ba5783/
https://www.ad.nl/buitenland/extra-best ... ~a7ba5783/
Volg onze avonturen op instagram
dat is toch zo fijn die nieuwe verbinding via de HSL in Breda
zeker nu je niet eens meer rechtstreeks naar Brussel Zuid kunt vanuit Rosevalleycity daardoor
kost me dus met de trein een uur tijd extra omdat het tegenwoordig via Breda zal moeten en dan gaat die ook nog maar eens 2x per dag rijden pffff
Daar word ik dus zo niet vrolijk van .....wat een ellende
Daar word ik dus zo niet vrolijk van .....wat een ellende

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Inauguratie in Genève van de TGV Lyria met de kleuren van Disneyland Paris

langdurige partners, Disneyland Parijs en TGV Lyria hebben besloten om een stap verder te gaan door een trein te versieren in de kleuren van het beroemde pretpark in de regio Parijs en zo voor vele blije gezichten te zorgen.
In aanwezigheid van Grégoire Champetier, vervangend CEO van Disneyland Parijs, vond afgelopen vrijdag op het treinstation Cornavin in Genève de inauguratie van de eerste TGV Lyria in de kleuren van Disneyland Parijs plaats. "Deze gebeurtenis is een symbool van de verbondenheid die al enkele jaren bestaat tussen onze twee bedrijven", zegt Andreas Bergmann, CEO van TGV Lyria. Een zeer natuurlijk partnerschap van reizen tussen Zwitserland en Parijs en de nummer 1 bestemming van Europa. "
"Dankzij TGV Lyria trekken we nu ook Zwitserse klanten aan die vanuit de grootste steden van het land vertrekken. Zwitsers zijn nu al trouwe bezoekers aan Disneyland®Paris en zijn zeer blij om nog meer momenten van geluk te delen met familie, "hervatte Gregory Champetier, plaatsvervangend directeur-generaal, Disneyland Parijs.
Om deze gebeurtenis te vieren, hebben TGV Lyria en Disneyland Parijs een wedstrijd georganiseerd waarbij vijf families een onvergetelijke vakantie in Disneyland Parijs bestaande uit twee overnachtingen in een 4-sterren hotel kunnen winnen.
TGV Lyria is de snelste, meest betrouwbare, meest stipte en comfortabele manier om vanuit alle grote Zwitserse steden naar het centrum van Parijs te reizen. Talloze dagelijkse vertrekken vanuit Genève, Lausanne, Bern, Basel en Zürich laten u toe om Disneyland® Parijs te bereiken via het Gare de Lyon in een paar uur.

Disneyland Paris

langdurige partners, Disneyland Parijs en TGV Lyria hebben besloten om een stap verder te gaan door een trein te versieren in de kleuren van het beroemde pretpark in de regio Parijs en zo voor vele blije gezichten te zorgen.
In aanwezigheid van Grégoire Champetier, vervangend CEO van Disneyland Parijs, vond afgelopen vrijdag op het treinstation Cornavin in Genève de inauguratie van de eerste TGV Lyria in de kleuren van Disneyland Parijs plaats. "Deze gebeurtenis is een symbool van de verbondenheid die al enkele jaren bestaat tussen onze twee bedrijven", zegt Andreas Bergmann, CEO van TGV Lyria. Een zeer natuurlijk partnerschap van reizen tussen Zwitserland en Parijs en de nummer 1 bestemming van Europa. "
"Dankzij TGV Lyria trekken we nu ook Zwitserse klanten aan die vanuit de grootste steden van het land vertrekken. Zwitsers zijn nu al trouwe bezoekers aan Disneyland®Paris en zijn zeer blij om nog meer momenten van geluk te delen met familie, "hervatte Gregory Champetier, plaatsvervangend directeur-generaal, Disneyland Parijs.
Om deze gebeurtenis te vieren, hebben TGV Lyria en Disneyland Parijs een wedstrijd georganiseerd waarbij vijf families een onvergetelijke vakantie in Disneyland Parijs bestaande uit twee overnachtingen in een 4-sterren hotel kunnen winnen.
TGV Lyria is de snelste, meest betrouwbare, meest stipte en comfortabele manier om vanuit alle grote Zwitserse steden naar het centrum van Parijs te reizen. Talloze dagelijkse vertrekken vanuit Genève, Lausanne, Bern, Basel en Zürich laten u toe om Disneyland® Parijs te bereiken via het Gare de Lyon in een paar uur.

Disneyland Paris
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Vanaf 28 juli tot en met 26 augustus zijn er onderhoudswerkzaamheden aan de RER A-lijn die Disneyland Paris en Parijs met elkaar verbindt. De verbindingen tussen La Défense en Nation (met tussenliggende stations Charles de Gaulle-Étoile, Auber, Châtelet-Les Halles en Gare de Lyon) zijn afgesloten. Voor wie met de metro naar Disneyland Paris reist of wie vanuit daar een bezoek aan Parijs wil brengen is het zoeken naar alternatieve routes. Voor meer actuele info: https://www.ratp.fr/travaux-ete-rer-a/

Volg onze avonturen op instagram
-
DisneyBoyke
- Member

- BerichtenCOLON 76
- GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14
weet iemand wat het traject paris nord-disneyland zo kost voor de moment?
ik kan op site van rer wel een route planer doen maar vind de prijs er niet van.
en ben je best met een gewoon enkel ticketje of iets anders?
ik kan op site van rer wel een route planer doen maar vind de prijs er niet van.
en ben je best met een gewoon enkel ticketje of iets anders?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vanaf vandaag kan je treinreizen boeken naar Disneyland Paris tot 7 januari 2019: http://bit.ly/2jlkJBF

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Disneysuperfan
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2016, 11:18
Vanaf vandaag te boeken voor reizen tot half juli!
Thalys direct van Amsterdam of Rotterdam naar Marne la Vallee.
Kijk hier
Thalys direct van Amsterdam of Rotterdam naar Marne la Vallee.
Kijk hier
Doet er dit iemand eigenlijk geregeld ?
Voor 4 mensen betalen we tussen 320 en 370 euro vanuit Brussel. Dat is toch veel te duur ? En dan nog ben je 2u onderweg + wat extra reistijd naar Brussel, dat maakt evenzeer 3u, zoals met de auto.
Of zie ik iets over het hoofd.
Voor 4 mensen betalen we tussen 320 en 370 euro vanuit Brussel. Dat is toch veel te duur ? En dan nog ben je 2u onderweg + wat extra reistijd naar Brussel, dat maakt evenzeer 3u, zoals met de auto.
Of zie ik iets over het hoofd.