New Years Party
€ 84 voor Disney Hotels-gasten
€ 99 verwacht voor GA / AP kortingen beschikbaar

Losse tickets zijn denk ik nog niet online te koop.Magic64 schreefCOLONwaar kun je de new years eve party tickets krijgen. Kom ze nog niet tegen op de disneylandparis site...en hoe werkt het als je een disneyland hotel boekt? ik wil eerst wel weten of ik tickets voor die avond kan krijgen voor ik een hotel boek

Prins Adam schreefCOLONLosse tickets zijn denk ik nog niet online te koop.Magic64 schreefCOLONwaar kun je de new years eve party tickets krijgen. Kom ze nog niet tegen op de disneylandparis site...en hoe werkt het als je een disneyland hotel boekt? ik wil eerst wel weten of ik tickets voor die avond kan krijgen voor ik een hotel boek
Als je arrangement boekt kan je wel tickets voor de avond toevoegen aan verminderde prijs, dit is in 1 van de laatste stappen.
Je kan dan ook genieten van deze aanbieding: viewtopic.php?p=135695#p135695

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018
paterdave2 schreefCOLONWat is er zo bijzonder aan het founders restaurant dat daar eten op oud en nieuw maar €1000!!!!!!!!! kost?????????
Dat klopt maar ook dan nog is het een bizarre en absurde prijs........ bij De Librije ook een 3 sterren Michelin restaurant in NL die ze al vanaf 2004 hebben overigens kost een menu met kerst nog maar €250,- pp dat is ook meer dan genoeg lijkt mij.calimero schreefCOLONpaterdave2 schreefCOLONWat is er zo bijzonder aan het founders restaurant dat daar eten op oud en nieuw maar €1000!!!!!!!!! kost?????????
Is een restaurant in disneyland hotel op de castle club verdieping waar een 3 sterren michelin chef kok leiding geeft.

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018