Waar kan ik bepaalde Disney Characters ontmoeten?

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

En waar in Disneyland Parijs heb je de meeste kans op Marie van De Aristokatten?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Collections schreefCOLONEn waar in Disneyland Parijs heb je de meeste kans op Marie van De Aristokatten?
Marie is een tamelijk zeldzaam personage, ze is vroeger wel meer gezien in Main street op de locatie van Minnie. Ook met kerst is ze soms meer te zien.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Collections schreefCOLONWeet iemand waar je de meeste kans maakt om Duffy te spotten? (het liefst voor een foto, als dat kan...)
In Hong Kong Disneyland staat hij dagelijks in zijn eigen winkeltje. In Disneyland Parijs is de kans helaas klein dat je hem ziet. Zelfs merchandise was moeilijk te krijgen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONIk heb Aladdin en Jasmine ook nog nooit gezien op die fotolocatie, wel een keer pal ernaast terwijl Abu, Jafar en Genie op de fotolocatie afwisselden, erg bijzonder was dat
Wij hebben gisteren Aladdin en Jasmine gezien en eergisteren Genie.

Kids waren dus blij om ermee op de foto te kunnen.

Ik heb nu ook de fotolocatie gezien van Jack Sparrow maar konden er niet meer bij, was einde van de dag. Mocht de dag erna terugkomen maar gisteren hebben we de Studios niet meer gedaan.
Wel jammer dat er geen fotolocatie meer is van Jack Sparrow in Disneyland in Adventureland.
Afgelopen week zagen we Genie op de fotolocatie, maar Aladdin en Jasmine zouden er moeten staan. Het duurde echter nog wel een poos voor Aladdin en Jasmine kwamen. Maar toen ze er waren maakte Genie zich ook snel ujt de voeten.

De fotolocatie van Jack Sparrow was afgeladen vol afgelopen week. We hebben dus maar niet meer geprobeerd er tussen te komen. We hadden net bijna 2 uur op Moana gewacht.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Disney Collections schreefCOLONEn waar in Disneyland Parijs heb je de meeste kans op Marie van De Aristokatten?
Ik dacht dat ze regelmatig te zien was voor de 25ste verjaardag, maar helaas heb ik haar afgelopen week niet gezien. Dus kan zijn dat ik me vergist heb en dat ze nu ook enkel uit komt bij speciale gelegenheden.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ze is inderdaad 1x uit geweest tijdens de 25e verjaardag, voor een speciale gelegenheid. Verder was ze er meestal met Halloween en kerst, maar voor Halloween is ze nog niet aangekondigd dit jaar.
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON Wij hebben gisteren Aladdin en Jasmine gezien en eergisteren Genie.

Ik heb nu ook de fotolocatie gezien van Jack Sparrow maar konden er niet meer bij, was einde van de dag. Mocht de dag erna terugkomen maar gisteren hebben we de Studios niet meer gedaan.
Wel jammer dat er geen fotolocatie meer is van Jack Sparrow in Disneyland in Adventureland.
De fotolocatie van Jack Sparrow was afgeladen vol afgelopen week. We hebben dus maar niet meer geprobeerd er tussen te komen. We hadden net bijna 2 uur op Moana gewacht.
Ik kon afgelopen zaterdag bijna zo doorlopen. Er was op dat moment ook een star wars show gaande. (Toen er dan ook een harde knal te horen was, zat hij direct in z'n rol als of er geschoten werd met kanons). Waarschijnlijk scheelde dat. Daarbij was het leuk dat Jack Nederlands sprak! Er werden ook vele foto's geschoten overigens, heel blij met m'n photopass!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Cynderella schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON Wij hebben gisteren Aladdin en Jasmine gezien en eergisteren Genie.

Ik kon afgelopen zaterdag bijna zo doorlopen. Er was op dat moment ook een star wars show gaande. (Toen er dan ook een harde knal te horen was, zat hij direct in z'n rol als of er geschoten werd met kanons). Waarschijnlijk scheelde dat. Daarbij was het leuk dat Jack Nederlands sprak! Er werden ook vele foto's geschoten overigens, heel blij met m'n photopass!
Wat een mazzel, we hebben 3 meets gedaan met de photopass, maar nauwelijks foto's gekregen. En dan kregen we ook nog slecht belichte foto's ook nog Afbeelding of zet die er dan niet op of zo....
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

die knal haat ik zo !!! en veel cast meters ook ...
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik heb soms wel eens een slecht belichte foto ertussen, maar dan zitten er ook altijd goede bij. Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met mijn photopass voor een jaar, maar aangezien er vaak ook geen fotograaf staat zou ik er geen kopen voor 1 trip.
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Wat ik niet snap is dat je meestal minder foto's ziet in je account dan dat er genomen zijn. Dus bv 10 foto's gemaakt en dan zie je er maar 3 terug.
Het is digitaal, dus je zou ze allemaal kunnen laten zien.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Danique93
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2018, 13:27

Op mijn verjaardag 8 sept ga ik naar Disney jeej! weet iemand of chip & dale, marie en gaston er zullen staan? zoja hoe laat en waar? Ik ga wel proberen een verjaardagsbutton te halen
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Danique93 schreefCOLONOp mijn verjaardag 8 sept ga ik naar Disney jeej! weet iemand of chip & dale, marie en gaston er zullen staan? zoja hoe laat en waar? Ik ga wel proberen een verjaardagsbutton te halen
Marie 1% kans gaston zou je met geluk achter de old mill of ergens anders in fantasyland kunnen vinden en chip and dale kan je misschien op town square meeten of in adventureland bij collonel hatti pizza outpost tijden weet ik niet pak in het programma boekje staat meer info
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Chip en dale komen soms ook nog voor animagique theater in de studios.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Gisteren stond Belle in haar dorpskledij aan de overgang van Fantasyland naar Adventureland.
Sneeuwwitje, haar prins en Dopey stonden in de buurt van Le Pays des Contes de Fées.
Pinocchio en Geppetto stonden aan Fantasia Gelati.

Er werd me, door de castmembers, gezegd dat ze komende periode normaal vaker te zien zouden zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar