runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
Afgelopen jaar heb ik alleen bij Spider-man geen fotograaf gezien. En eerste jaar inderdaad bij de villains bij Castle Stage niet volgens mij. Bij Robin Hood had ik wel een fotograaf. En onderweg zijn er ook een aantal locaties waar een fotograaf foto's van de mensen maakt.
- MarjoleinART
- Member

- BerichtenCOLON 49
- GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06
Mag je een belt omdoen waar je telefoon in kan? Of is dat verboden? Waar ook vakjes inzitten voor evt gels. Hoe nemen jullie je telefoon mee? Zo’n ding om je arm is met een plus model iPhone niet zo handig ...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik loop altijd met een flipbelt waar mobiel, rijbewijs, gelletjes en sleutels/hotelkaart in kan. En ik loop met een compact camera in mijn hand, dat doe ik alleen bij runDisney races. Camera maakt toch net wat betere foto's dan mobiel, vooral als het donker is.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Voor de 5 en de 10, heb je zelf water nodig? Of staan er genoeg punten onderweg, zodat je het alleen maar onnodig meesleept?
Daarnaast nog een vraagje over de fotopas. De 5 lopen we samen en de 10 loopt mijn man alleen. Dat komt dus precies uit met 3 bibs, maar mijn man gaat niet op de foto met characters. Zou het dan voor de 5 wel nodig zijn om zijn bib in te voeren? Komen zijn foto’s er niet al bij omdat hij bij mij in de buurt loopt? (De 10 wil ik sowieso wel doen).
Daarnaast nog een vraagje over de fotopas. De 5 lopen we samen en de 10 loopt mijn man alleen. Dat komt dus precies uit met 3 bibs, maar mijn man gaat niet op de foto met characters. Zou het dan voor de 5 wel nodig zijn om zijn bib in te voeren? Komen zijn foto’s er niet al bij omdat hij bij mij in de buurt loopt? (De 10 wil ik sowieso wel doen).
5K 1 waterstop, 10K had er 2 en de HM 8 waterstops en 4 food stops. Alle races hebben bij de finish nog weer genoeg water en voedsel ('foodkitty').olafLover schreefCOLONVoor de 5 en de 10, heb je zelf water nodig? Of staan er genoeg punten onderweg, zodat je het alleen maar onnodig meesleept?
Wij nemen alleen een flesje water mee voor in het startvlak, een half liter wat we samen delen en wat al op is voor de races beginnen. Ik breng zelf nooit water mee naar de Disney races. Het scheelt ook dat voorgaande jaren het niet super warm was tijdens de races.
Als je toch al betaald voor 3 bibs, zou ik het gewoon zo laten en alle drie de bibs toevoegen. Ik loop de races altijd samen met mijn vriend en elk jaar hebben we natuurlijk een paar dubbele foto's, maar ook foto's terwijl we naast elkaar lopen en samen op de foto staan maar 1x op de photopass terecht komt. Er is een kans dat je anders foto's mist.
Bedankt voor je snelle reactie! Altijd fijn om van een ervaringsdeskuinge info te krijgen 
Mijn idee was dat er dan nog iemand bij kan. Maar als de ervaring is dat het niet altijd helemaal goed gaat, is het het gedoe ook niet waard.
Mijn idee was dat er dan nog iemand bij kan. Maar als de ervaring is dat het niet altijd helemaal goed gaat, is het het gedoe ook niet waard.
Haha geen probleem.
Wat betreft de photopass, t is helemaal je eigen keuze. Als je toch wat geld wilt besparen, kun je de gok misschien wel wagen. Het zijn vooral de foto's langs de route waar we soms op de ene bib foto's misten, en die zijn toch wel errug leuk hoor
en de finish foto's! Die hadden we bijna nooit dubbel!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Wat betreft de photopass, t is helemaal je eigen keuze. Als je toch wat geld wilt besparen, kun je de gok misschien wel wagen. Het zijn vooral de foto's langs de route waar we soms op de ene bib foto's misten, en die zijn toch wel errug leuk hoor
Nou, niet vanuit Disney zelf, maar het zal net als vorig jaar zijn gok ik. Wanneer je een arrangement hebt geboekt in een Disney hotel incl. ontbijt of je boekt ter plekke nog ontbijt, dan krijg je een armbandje bij inchecken waarmee je voor en na de 10K en HM kan ontbijten in je hotel. Ontbijt is vanaf 5u voor de race, en tot 12u na de race met je speciale bandje.
Heb je, net als ons, geen ontbijt bijgeboekt, dan moet je een andere oplossing zoeken. Wij nemen vanuit huis wat bananen mee (rijden met auto naar Disney), maar je kunt ook bijv. sandwiches een dag van te kopen bij het tankstation bij Santa Fe of het supermarktje in het treinstation. Wat ontbijtrepen is misschien ook een optie.
Ik weet dat de partner hotel ook een vroeg ontbijt aanboden voorgaande jaren, maar de precieze details weet ik niet.
Heb je, net als ons, geen ontbijt bijgeboekt, dan moet je een andere oplossing zoeken. Wij nemen vanuit huis wat bananen mee (rijden met auto naar Disney), maar je kunt ook bijv. sandwiches een dag van te kopen bij het tankstation bij Santa Fe of het supermarktje in het treinstation. Wat ontbijtrepen is misschien ook een optie.
Ik weet dat de partner hotel ook een vroeg ontbijt aanboden voorgaande jaren, maar de precieze details weet ik niet.
- MarjoleinART
- Member

- BerichtenCOLON 49
- GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06
Even over ontbijt ... is er in Seqoia Lodge een klein koelkastje op de kamer!? Moet andere misschien toch maar ontbijt bijboeken ...
maar dan kun je later ontbijten, of juist eerder!? En de rest van de familie? Wat zijn jullie ervaringen!?
maar dan kun je later ontbijten, of juist eerder!? En de rest van de familie? Wat zijn jullie ervaringen!?
@Marjolein sommige van je vragen worden denk ik al beantwoord in het bericht wat boven de jouwe staat.
Wij hebben in 2016 wel ontbijt gehad, 2017 niet. Wij kunnen prima zonder groot ontbijt een halve marathon en de 10K lopen, het is net wat je zelf gewend bent. Vorig jaar ging mijn familielid mee, en die is op haar gemakje bij Earl of Sandwich gaan ontbijten wanneer wij aan het hardlopen waren tijdens de HM. Na de 10K was het nog vroeg, dus toen zijn we daarna met z'n allen naar Earl gegaan, kon zij die ochtend lekker uitslapen.
Wij hebben in 2016 wel ontbijt gehad, 2017 niet. Wij kunnen prima zonder groot ontbijt een halve marathon en de 10K lopen, het is net wat je zelf gewend bent. Vorig jaar ging mijn familielid mee, en die is op haar gemakje bij Earl of Sandwich gaan ontbijten wanneer wij aan het hardlopen waren tijdens de HM. Na de 10K was het nog vroeg, dus toen zijn we daarna met z'n allen naar Earl gegaan, kon zij die ochtend lekker uitslapen.
Een koelkastje is aanwezig in de Golden Forest-kamers, maar niet in de standaard kamers.MarjoleinART schreefCOLONEven over ontbijt ... is er in Seqoia Lodge een klein koelkastje op de kamer!? Moet andere misschien toch maar ontbijt bijboeken ...
Vandaag gebeld over het ontbijt.
Voorwaarden om gebruik te maken van het ontbijt voor runners is deelname aan 10km en/of halve marathon. Slapen in een disney hotel én op voorhand geboekt volgens hun informatie.
Je kunt dan ‘s ochtends voor de run ontbijten en daarna tot 12u in de hotelbar nog een keer.
Voorwaarden om gebruik te maken van het ontbijt voor runners is deelname aan 10km en/of halve marathon. Slapen in een disney hotel én op voorhand geboekt volgens hun informatie.
Je kunt dan ‘s ochtends voor de run ontbijten en daarna tot 12u in de hotelbar nog een keer.