[2018] Halloween soirée - 31 oktober - Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ow, als ik had geweten dat je ze ook in Disney zelf kon kopen had ik gewacht, we gaan nl. deze vrijdag...
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Vandaag ook antwoord gehad van Disneyland zelf en bevestigen dat alle tickets voor de jaarpas evenementen ook gewoon aan de kassa te krijgen zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Yes kaartjes besteld!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Jeej! Mijn tickets zijn goed toegekomen.
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Tickets zijn gekocht. Ik ben ze gaan kopen op City Hall.
Ze zijn ook de reguliere kassa's kopen aan de ingang van de parken. Even jaarpas tonen voor de korting, betalen en je hebt ze direct in handen.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Meer info over Disney's Halloween Party

1 avond groter, beter en spannender dan ooit tevoren!
Alleen op 31 oktober 2018, van 20.30 u tot 2.00 u 's ochtends.
Toegang tot Disneyland Park vanaf 17.00 u voor iedereen met een geldig ticket voor de Halloweenavond. Trek snel je halloweenkostuum aan want de plaatsen zijn beperkt!

Afbeelding

Halloween krijgt een volledig nieuwe dimensie in Disneyland Parijs!
Geniet met familie of vrienden van de fascinerende sfeer van dit verrassende feest vol mysterieuze shows en betoverende animaties. Kom lekker griezelen en geniet van de spannende sfeer in Disneyland Park!

NIEUW! Je hoeft niet bang te zijn: alle attracties blijven open tot 2 uur 's ochtends!
Tijdens de Halloweenavond zijn al je favoriete attracties in Disneyland Park open tot 2 uur 's ochtends ‒ alleen maar voor de stervelingen onder ons!

Geniet van uitzonderlijke ontmoetingen!
Dit jaar staan Mickey en de Disney Schurken meer dan ooit in de schijnwerpers ‒ en ze zullen je laten rillen van plezier. Maar pas op! Ze kunnen plots tevoorschijn springen op zoek naar onverschrokken bezoekers ... Durf jij het aan?

Er staan heel wat wervelende nieuwigheden op het programma!
Gedurende één avond wordt Disneyland Park ondergedompeld in een betoverende, halloweeneske sfeer. Laat je verrassen door de onvermijdelijke Disney Villain’s Halloween Celebration parade, alleen voor deze editie 2018, en geniet van de vele exclusieve verrassingen in elk land ... Deze Disney Halloweenavond wordt meer dan spannend!

NIEUW! Krijg 15% korting* bij aankoop van je ticket voor de Disney Halloweenavond in combinatie met een verblijf in een Disney Hotel!
Bekijk de prijs van je verblijf: klik hier
1. Reserveer je verblijf in een Disney Hotel, inclusief de overnachting van 31 oktober op 1 november 2018.
2. Voeg tijdens de reservering één of meerdere tickets voor de Halloweenavond toe aan je verblijf.
3. Haal je tickets voor de Halloweenavond af bij aankomst in je hotel.
*Op een ticket voor de Halloweenavond, geldig bij aankoop van een verblijf in Disneyland Parijs. Niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen of kortingen. Gratis voor kinderen onder de 3 jaar. Dit ticket is nodig om toegang te krijgen tot de Disney Halloweenavond; de tickets inbegrepen in het forfait geven hier geen toegang toe.

JAARPASSEN :Houders van een jaarpas krijgen korting op het ticket voor de Disney Halloweenavond!

Mis deze unieke kans niet om verkleed naar Disneyland Parijs te komen!
Het dragen van een halloweenkostuum is uitzonderlijk toegestaan voor de avond. We behouden ons echter het recht voor om, naar eigen goeddunken en op elk gewenst moment, bepaalde kostuums te weigeren, met inbegrip van maskers die het hele gezicht en het hoofd bedekken, en/of als we van mening zijn dat deze kostuums/accessorieën/make-up door kinderen en een gezinspubliek als kwetsend kunnen worden beschouwd. Hetzelfde geldt voor accessoires die de veiligheid van de andere bezoekers in gevaar brengen of gevaar kunnen opleveren in onze attracties (lange capes, stokken, nepwapens ...).
Houd er rekening mee dat volgens het Parkreglement de volgende zaken verboden zijn in onze Parken:
- voorwerpen of speelgoed dat lijkt op een vuurwapen (pistool, laser, waterpistool ...);
- het dragen van maskers door bezoekers van 12 jaar of ouder (behalve om medische redenen);
- kleding die op de grond sleept.
Om veiligheidsredenen behouden wij ons ook het recht voor om uw kleding, jassen en persoonlijke bezittingen, met name kostuums in verschillende lagen die het hele lichaam bedekken, visueel of met behulp van specifieke apparatuur te inspecteren aan de ingang en binnenin de Parken. Bezoekers die een kostuum van hun favoriete Disney Figuur willen dragen, moeten beloven dat ze niet zullen poseren of handtekeningen uitdelen.

Wil je graag losse tickets voor Disney's Halloween Party: viewtopic.php?p=135984#p135984
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

net ook maar tickets besteld haha zouden eigenlijk niet gaan naar de soiree maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en hebben onze oktobertrip dus maar drastisch gewijzigd.........heerlijk dat spontane en impulsieve gedoe :D zeker na dit flashnieuws gisteren

het programma van de halloween avond van 31 oktober 2018 wordt onthuld!

In discoveryland ® zal er de skeleton party zijn met goofy en max, die de bezoekers zullen laten dansen op de grootste hits van de jaren 70 tot vandaag en een tweede dance party die zal worden bezield door buzz bliksem, in verbinding Vanuit de ruimte met zorg. Vanaf middernacht neemt dj don diablo de set over tot twee uur ' s nachts om bezoekers te laten dansen op van ritmes.

Een nieuw evenement in vidéopolis theater: b-max omringd door andere personages uit de film de nieuwe helden, in een zeer moderne show met lasers en vele speciale effecten.

In adventureland ®, op adventure isle, zal een scary zone worden opgezet: bezoekers kunnen duiken in de sfeer van piraten of the caribbean, met angstaanjagende wezens. De toegang zal vrij zijn, maar niet voor jongeren en gevoelige mensen.

Afbeelding

We moeten overal kijken, want veel verrassingen wachten op bezoekers die zich op het park rondkijken, met name voor het kasteel van de schone slaper en big thunder mountain.

Van 20 u30 tot 2 uur ' s ochtends.
Ingang naar disneyland park vanaf 17 uur voor de houders van een geldig ticket voor de avond.

Bron ED92
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Yes yes yes! Zin in!
Na dat de woorden "Don Diablo" bekend gemaakt werden gisteren, spontaan besloten om toch te gaan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Dit is geweldig eindelijk scare zones in parijs nu alleen nog overlays en ze zijn binnen.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Meer details over de Halloween Soirée

Afbeelding

[*]Soirée parade met nieuwe kostuums.
[*]Character meet met Edgar the butler
[*]Max en Goofy hebben DJ battle in Discoveryland
('80 vs '00)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Bepaalde jaarkaarthouders hebben normaal gratis parkeren op de Disneyland Paris parking! Dit is niet geldig buiten de normale openingstijden, zoals speciale evenementen (Halloween soirée). Als je de avond zelf wilt bezoeken kom je best aan voor 19u of het kan zijn dat je toch 25 euro moet betalen voor de parking.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Elwinmusic
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2017, 07:36

Ik heb de kaarten voor de Halloween Soirée los gekocht, maar ik zie nu dat er voor Infinity pass houders een korting is. Hier was ik niet van op de hoogte. Weet iemand waar ik moet zijn om eventueel het verschil in prijs terug te krijgen o.i.d?

Groet
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Elwinmusic schreefCOLONIk heb de kaarten voor de Halloween Soirée los gekocht, maar ik zie nu dat er voor Infinity pass houders een korting is. Hier was ik niet van op de hoogte. Weet iemand waar ik moet zijn om eventueel het verschil in prijs terug te krijgen o.i.d?

Groet
Vrees of dit nog kan, waar heb je ze gekocht?

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Elwinmusic schreefCOLONIk heb de kaarten voor de Halloween Soirée los gekocht, maar ik zie nu dat er voor Infinity pass houders een korting is. Hier was ik niet van op de hoogte. Weet iemand waar ik moet zijn om eventueel het verschil in prijs terug te krijgen o.i.d?

Groet
Dat is niet mogelijk.
Bij het aankopen van je jaarkaart krijg je alle informatie.
Het is uiteindelijk je eigen schuld als je dit niet door leest of hier op let.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe visual voor ' Yokai's revenge', stage show voor de Halloween soirée

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar