Miss Metal, waarom begin je nerveus te worden? Omdat je niet een afgetraind lijf hebt? Heb je wel gezien wat voor soort mensen er met RunDisney mee doen? Juist, niet 1 soort mens maar wel honderden verschillenden! Jij gaat maar wel aan de start van jouw races staan, dat doet maar een klein percentage van de wereld je na! You got this girl!
Hele gave costuums allemaal!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
runDisney Parijs costuums
Schrik dat ik 't niet ga volhouden, of te traag ga zijn en er uit gezet wordt...Laura schreefCOLONMiss Metal, waarom begin je nerveus te worden? Omdat je niet een afgetraind lijf hebt? Heb je wel gezien wat voor soort mensen er met RunDisney mee doen? Juist, niet 1 soort mens maar wel honderden verschillenden! Jij gaat maar wel aan de start van jouw races staan, dat doet maar een klein percentage van de wereld je na! You got this girl!
Hele gave costuums allemaal!
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Aaah, verkeerd geïnterpreteerd, sorry! Maar ook dat gaat goedkomen! Je hebt best wel wat ruimte om er langer dan de 3,5u erover te doen, afhankelijk van van je start corral.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18
Dat is het mooie van runDisney races, je kan de finish halen als je een groot gedeelte wandelt! Tip, probeer zo ver naar voor mogelijk te staan in de corral, dat scheelt al heel veel tijd, ook al is het een lagere corral.
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291

Tja, ik besloot maar als kasteel te gaan, dit wordt een hele oncomfortabele race
Laatst gewijzigd door 1 op MagieDeDisney, in totaal 13 keer gewijzigd.
Geniaal!!! Succes met het lopen en hopelijk blijft het het beetje deftig voor souvenierMagieDeDisney schreefCOLON
Tja, ik besloot maar als kasteel te gaan, dit wordt een hele oncomfortabele raceHopelijk geen problemen met organisatie, zijkanten zijn helemaal open. Hopelijk blijft het een beetje droog, de structuur is helemaal van papier en karton
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
Wind was mijn grootste vijand tijdens de race! Vaak genoeg een 'marilyn monroe' moeten doen met de voorkant. Wonderbaarlijk heeft de regen niet voor heel veel beschadigingen gezorgd, alleen twee torens die voor Parijs al zwak waren. Hier en daar verf losgelaten of weggeschuurd, maar algemeen heeft de kostuum de race heel goed overleeft.
Voorplaat zat wel mijn knieen in de weg, dus heb wel bijna hele race dat ding vastgehouden. Dit was wel te verwachten maar had geen probleem mee om het vast te houden.
Heel eerlijk, het was een hele zware race, maar tegelijkertijd heb ik ook meer stukken gerend dan ik gewend ben. Organisatie vond het alleen maar leuk, twee keer iemand geraakt wat wel voor wat schaamte zorgt.
Ik had het heel zwaar, maar toeschouwers en renners vonden het helemaal geweldig. Hele groepen die 'ALLEZ CHATEAU' roepen zorgde voor een glimlach de hele race. Zal waarschijnlijk een Youtube video maken over het creeren en overleven van dit kostuum, maar misschien zal ik later in dit topic een heel verslag schrijven als mensen nieuwsgierig zijn.
(Zal later wat fotos in deze post toevoegen met hoe het er nu uitziet)
Voorplaat zat wel mijn knieen in de weg, dus heb wel bijna hele race dat ding vastgehouden. Dit was wel te verwachten maar had geen probleem mee om het vast te houden.
Heel eerlijk, het was een hele zware race, maar tegelijkertijd heb ik ook meer stukken gerend dan ik gewend ben. Organisatie vond het alleen maar leuk, twee keer iemand geraakt wat wel voor wat schaamte zorgt.
Ik had het heel zwaar, maar toeschouwers en renners vonden het helemaal geweldig. Hele groepen die 'ALLEZ CHATEAU' roepen zorgde voor een glimlach de hele race. Zal waarschijnlijk een Youtube video maken over het creeren en overleven van dit kostuum, maar misschien zal ik later in dit topic een heel verslag schrijven als mensen nieuwsgierig zijn.
(Zal later wat fotos in deze post toevoegen met hoe het er nu uitziet)
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
Tijd is 3:20 wat zeer okay is voor mij. Vorige 3 Disney half marathons waren allemaal tussen 3 en 3,5 uur dus ben zeer tevreden. Heel logisch dat je me niet zag, zat in E dus duurde even voordat ik over de start en finish ging!
Alleen foto gemaakt bij Maleficent float, enige fotostop waar ik interesse in had en ook gewoonlijk gestopt bij de kilometer markers. Leuke was dat ik zelf een fotostop werd (net als Maleficent vorig jaar), vaak even gestopt om foto's te nemen met andere runners.
Alleen foto gemaakt bij Maleficent float, enige fotostop waar ik interesse in had en ook gewoonlijk gestopt bij de kilometer markers. Leuke was dat ik zelf een fotostop werd (net als Maleficent vorig jaar), vaak even gestopt om foto's te nemen met andere runners.
Onder de 3,5 uur met dat kasteel en het ook nog eens vasthouden?
Dat vind ik erg knap. Jeetje, heb je geen spierpijn?
Ik heb je jammergenoeg niet gezien, was erg benieuwd naar je kostuum.
Dat vind ik erg knap. Jeetje, heb je geen spierpijn?
Ik heb je jammergenoeg niet gezien, was erg benieuwd naar je kostuum.
- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
Heel veel spierpijn! Kasteel werd ook omhooggehouden met ijzerdraad (wel verzacht) om mijn hals en schouders, dus voel het wel bij mijn sleutelbenen. Nu de Photopass foto's er zijn, moet ik toegeven dat ik zelf verbaasd ben dat het nog heel goed eruitzag tijdens en na de run (moeilijk hetzelfde te zeggen over mezelf)

Laatst gewijzigd door 1 op MagieDeDisney, in totaal 13 keer gewijzigd.
Wij hebben je gezien toen je de hotels voorbij liep, we riepen gelijk "Hé, t kasteel ! "
Super dat het toch mocht, wij dachten stiekem dat je kostuum geweigerd zou worden omdat er iets in de regels stond van 'geen constructies'
Super dat het toch mocht, wij dachten stiekem dat je kostuum geweigerd zou worden omdat er iets in de regels stond van 'geen constructies'

- MagieDeDisney
- Member

- BerichtenCOLON 291
Was erg blij, betekende wel dat ik met het meest oncomfortabele kostuum moest aanhouden voor 21km :p
Misschien dat ik er zelf erg erop lette, maar zag heel veel kostuums die regels braken. Maskers bij volwassenen, jurken en capes die over de grond sleepten. Ik ga het komende jaren niet meer zo riskeren maar vraag me af waar runDisney echt de grens stelt. Met de constructies regel is het duidelijk dat 360 graden kostuums niet toegestaan zijn, maar iets van maten en dimensies zou wel gewaardeerd worden!
Misschien dat ik er zelf erg erop lette, maar zag heel veel kostuums die regels braken. Maskers bij volwassenen, jurken en capes die over de grond sleepten. Ik ga het komende jaren niet meer zo riskeren maar vraag me af waar runDisney echt de grens stelt. Met de constructies regel is het duidelijk dat 360 graden kostuums niet toegestaan zijn, maar iets van maten en dimensies zou wel gewaardeerd worden!
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321