Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

OE (Open Edition) pins zijn ongelimiteerd, deze zijn voor langere tijd verkrijgbaar (alhoewel deze soms ook tijdelijk uitverkocht kunnen zijn, zeker als ze net verkrijgbaar zijn). Hierbij is de kans dus groot dat die gewoon verkeijgbaar zijn.Seria1337 schreefCOLONKort vraagje.
Ik ben nieuw in de hele pintrading wereld.
Zo nieuw, ik ga 19 augustus naar Disney en daar gaan we (mijn man en ik) onze eerste pins kopen/ruilen...
Ik zie dat er elke maand nieuwe en speciale pins worden uitgebracht.
Hoe snel gaan die nieuwe pins?
Ik zie bijvoorbeeld leuke pins die 11 augustus komen, hoe groot is de kans dat ik deze de 19e nog kan vinden? Niet zeker?

Hopelijk volgt er snel meer info. Waar juist koop, vanaf wanneer, prijs, ...Mama van prinsesjes schreefCOLONTel af tot de kerst met de limited edition Pin Adventkalender
Zojuist is aangekondigd dat Disneyland Paris met een limited edition adventkalender met 24 verschillende pins komt deze kerst. De pins zullen alleen de vorm van kerstballen hebben.
De adventkalender zal alleen online te koop zijn in een oplage van 1.000 exemplaren.

Dat hoop ik inderdaad ooksloeber schreefCOLONHopelijk volgt er snel meer info. Waar juiste koop, vanaf wanneer, prijs, ...Mama van prinsesjes schreefCOLONTel af tot de kerst met de limited edition Pin Adventkalender
Zojuist is aangekondigd dat Disneyland Paris met een limited edition adventkalender met 24 verschillende pins komt deze kerst. De pins zullen alleen de vorm van kerstballen hebben.
De adventkalender zal alleen online te koop zijn in een oplage van 1.000 exemplaren.