Disney`s PhotoPass: Memory Maker Advance

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Wezz
Member
Member

Photopass valt samen met je Magic Band, daar kun je dan al je foto's op laten zetten. Achteraf kun je dan kiezen om deze foto's aan te schaffen. Via de diverse winkels in de parken of thuis via internet. Je kunt er dus ook voor kiezen om vantevoren Memory Maker aan te schaffen, dat is voordeliger.

Volgens mij voegen ze dan ook de memory maker toe aan je magic band, en moet je die steeds scannen als er een foto is gemaakt.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Ramona1981
Member
Member

Wij verblijven buiten het resort. Hoe gaat het dan met de memory maker? Met een uitgeprinte betaling kunnen we het dan omruilen voor een pas?

Sorry voor de misschien logische vragen maar ik vind de vakantie best overweldigend. Ga voor het eerst zover vliegen en ook dat vind ik doodeng. Ga met man en 2 dochters en ik ben degene die alles moet regelen. Ze noemen me thuis ook wel control freak haha.
Tinkerbelletje
Member
Member

Ramona1981 schreef:Wij verblijven buiten het resort. Hoe gaat het dan met de memory maker? Met een uitgeprinte betaling kunnen we het dan omruilen voor een pas?

Sorry voor de misschien logische vragen maar ik vind de vakantie best overweldigend. Ga voor het eerst zover vliegen en ook dat vind ik doodeng. Ga met man en 2 dochters en ik ben degene die alles moet regelen. Ze noemen me thuis ook wel control freak haha.
Bij ons was het zo dat toen we hem online bestelde, we een voucher thuisgestuurd kregen.
Deze kan je dan omwisselen bij een van de "fotoshops" in WDW.
Hier kregen wij een keycord met een pasje eraan die we elke keer konden laten scannen als we op de foto waren geweest.

(aangezien het systeem nu anders heet, weet ik niet 100% zeker of dit nog steeds zo werkt. Maar het zal vast op de website uitgelegd worden lijkt me)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Miss Ariel
Member
Member

wauw dit ziet er superleuk uit!!! :thumbs:
ga zeker een photo pass kopen als wij naar Disney world gaan ( ooit :D )
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Jeroen
Member
Member

Beste allemaal,

Ik heb inmiddels de memormaker besteld via mijn account.
Deze is toen via de website gekoppeld aan een van onze Magic + bands.
Nu kreeg ik vandaag met de post uit Florida ook een losse card.

Is het nu de bedoeling dat ik de band en card kan gebruiken of moet ik nog iets doen?

Het systeem vind ik zelf een beetje onduidelijk worden op deze manier.
Verder komt de vakantie er nu heel snel, misschien te snel ineens.
Afbeelding
Tinkerbelletje
Member
Member

Wij hadden ook beide, een losse card aan een keycord en hij zat ook gekoppeld aan onze Magic Bands.
Toch is het slim om de card mee te nemen. Bij ons werkte het scannen van de Magic Bands af en toe niet (kan zijn omdat wij nog in de testfase zaten hoor) Maar dan scannen ze gewoon je card.
Als je de card omhangt zien de fotografen ook dat je in het bezit bent van een Memorymaker en maken ze soms ook spontane foto's van je :)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

How to Download your Memory Maker Photos | Disney PhotoPass

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member

Dus je kan ook bij zo'n speciale foto plek gewoon je magic band laten scannen?
Ik wou wel ééntje laten maken voor het kasteel toen het wat donker werd, maar wist dus niet als je die pas nodig had, of als ze het ook gewoon op je bandje scannen. Heb het dan maar gewoon gelaten :/
Miss Ariel
Member
Member

kan je de memory maker online aankopen zonder een hotel boeking?
zodat je deze toch van te voren al aangekocht hebt
vb als je via een andere site je hotel en vlucht boekt
*Magical Bucketlist*
Tinkerbelletje
Member
Member

Miss Ariel schreef:kan je de memory maker online aankopen zonder een hotel boeking?

https://disneyworld.disney.go.com/memory-maker/
Miss Ariel
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:
Miss Ariel schreef:kan je de memory maker online aankopen zonder een hotel boeking?

https://disneyworld.disney.go.com/memory-maker/
thanks ;)
*Magical Bucketlist*
Japperboy
Moderator
Moderator

Geautomatiseerde camera's om PhotoPass-fotografen te vervangen bij enkele Character Meet and Greets

Afbeelding

Disney is klaar om geautomatiseerde camera's uit te rollen om je foto te maken in plaats van PhotoPass-fotografen op meet & greet-locaties. In plaats van een PhotoPass Castmember wordt een geautomatiseerde camera in de kamer geplaatst om foto's te maken van je interactie met het personage.

Om welke reden dan ook, heeft Disney besloten dat een statische camera uw dierbare herinneringen beter zal kunnen vastleggen dan een fysiek Cast Member. Op dit moment wordt ons verteld dat er 9 verschillende meet & greet-locaties zijn die de technologie zullen gebruiken. Naar verwachting zullen de geautomatiseerde camera's later deze maand worden geïntroduceerd.

Bron: blogmickey.com
(Artikel over Walt Disney World)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
calimero
Member
Member

Japperboy schreef:Geautomatiseerde camera's om PhotoPass-fotografen te vervangen bij enkele Character Meet and Greets

Afbeelding

Disney is klaar om geautomatiseerde camera's uit te rollen om je foto te maken in plaats van PhotoPass-fotografen op meet & greet-locaties. In plaats van een PhotoPass Castmember wordt een geautomatiseerde camera in de kamer geplaatst om foto's te maken van je interactie met het personage.

Om welke reden dan ook, heeft Disney besloten dat een statische camera uw dierbare herinneringen beter zal kunnen vastleggen dan een fysiek Cast Member. Op dit moment wordt ons verteld dat er 9 verschillende meet & greet-locaties zijn die de technologie zullen gebruiken. Naar verwachting zullen de geautomatiseerde camera's later deze maand worden geïntroduceerd.

Dan gaan er heel veel mooie plaatjes niet geschoten worden. De charathers lopen zo vaak naar kinderen toe die aan de beurt zijn. Of kinderen gaan achter een figuur staan daar door die omdraaid. En de fotograven spelen daar allemaal op in. Die lopen gerust rondje om de charather heen om mooie foto’s te maken, dit gaat stijf gedoe opleveren helaas. Zonde dood zonde.
scuba-angelo
Member
Member

calimero schreef:
Japperboy schreef:Geautomatiseerde camera's om PhotoPass-fotografen te vervangen bij enkele Character Meet and Greets

Afbeelding

Dan gaan er heel veel mooie plaatjes niet geschoten worden. De charathers lopen zo vaak naar kinderen toe die aan de beurt zijn. Of kinderen gaan achter een figuur staan daar door die omdraaid. En de fotograven spelen daar allemaal op in. Die lopen gerust rondje om de charather heen om mooie foto’s te maken, dit gaat stijf gedoe opleveren helaas. Zonde dood zonde.
Dat denk ik er ook van. Deze zomer waren we in AK en de foto's die de fotograaf heeft getroken van Lilly (toen 6 maanden) met haar eerste ontmoeting van Mickey en Minnie kunnen nooit genomen worden door een automatisch systeem.
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Geautomatiseerde PhotoPass-camera's geïnstalleerd bij Mickey en Minnie Meet and Greet in Town Square Theatre in het Magic Kingdom

Afbeelding

Welkom bij Town Square Theatre, gepresenteerd door Nikon en nu bijna volledig beheerd door geautomatiseerde PhotoPass-camera's.
Afbeelding

Net als de populaire Darth Vader meet and greet in Star Wars Launch Bay in Disney's Hollywood Studios, die onlangs geautomatiseerde camera's implementeerde, is een nieuwe geautomatiseerde PhotoPass "fotograaf" geïnstalleerd op de Mickey en Minnie meet and greet in het Magic Kingdom.

In Rehearsal Room 4, die bekend staat als de kleedkamer van Mickey, neemt een set boekenplanken genesteld met twee gestapelde, ingebedde camera's nu de plaats in van echte menselijke PhotoPass-fotografen.

Character begeleiders zijn nog steeds aanwezig tijdens je ervaring, omdat ze helpen bij het begeleiden van de meet and greet en gasten aanzetten om naar de PhotoPass-box te staren en te glimlachen. Als je er om vraagt, kunnen ze nog steeds foto's maken met je telefoon, maar nogmaals, het zijn geen getrainde PhotoPass-fotografen.

Afbeelding

Als je klaar bent, tik je met je MagicBand, ticket of scan je je Memory Maker-kaart om je foto's in te wisselen, die allemaal buiten beeld en slecht getimed zijn, vanwege de automatische getimede sluitertijden van de camera's.

Afbeelding

Wat vindt jij van deze nieuwe geautomatiseerde PhotoPass-boxen?

Bron: wdwnt
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”