Disney's Stars & Cars
Heb nog veel meer foto's online gezien.. maar het is op facebook dus linken gaat helaas niet. 't wordt dus echt afwachten !!
Ziet er geweldig uit! Voor mij kan hij al niet stuk... Stitch als Elvis, eindelijk niet meer contstant santa fé aflopen om hem te zoeken :-p. Evil Queen, Dopey enzo fantastisch gewoon. Ben benieuwd als ze een nieuwe Gaston voor de studio's zullen doen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Geweldig zo die opkomst.. wel een grote recycle, hoor van alles ook van Halloween :p

Donald & Daisy

Mickey ( & Minnie )

Lilo & Elvis Stitch
Ziet er gewoon faaaaaantaaaaastisch uit!! De kledij van Mickey, Minnie, Goofy, Donald en Daisy zijn super, zelfs Donald zijn 'schoenen'. De dansjes zien er super uit! Verlang nu al naar mei!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Geweldig !! Showtje is errug leuk gedaan zo.. Krijg er al helemaal zin in.
ik blijf het gewoon jammer vinden dat het geen fatsoenlijke parade is geworden, maaaaaaartoch maakt het showtje best veel goed :heil: alhoewel, als je daar kritisch naar kijkt ook eigenlijk bijelkaar geraapte zooi is :LOL: maar ik kan het wel waarderen :wohow:
Alleen wel grappig dat ze echt vanalles bij elkaar hebben geraapt met de muziek, ik hoor zelfs nog muziek uit de show la livre magique uit 1992 :LOL:
Cool vind ik het dat een aantal characters extra hulpmiddelen-spullen gebruiken zoals de cigaret van cruella en de spiegel van de evil queen
Bedankt jouri en joost!
Alleen wel grappig dat ze echt vanalles bij elkaar hebben geraapt met de muziek, ik hoor zelfs nog muziek uit de show la livre magique uit 1992 :LOL:
Cool vind ik het dat een aantal characters extra hulpmiddelen-spullen gebruiken zoals de cigaret van cruella en de spiegel van de evil queen
Bedankt jouri en joost!
98x DLRP
2x WDW
2x WDW