Disney's Stars & Cars
-
Prince Charming
Het is weer gewoon ouderwets gezellig in de studios. Jammer dat het maar 1 keer per dag is, zou echt iets zijn voor 3 tot 4 keer per dag!
En deze show is maar 1x per dag? Dan wordt het zeer druk in de studios om dit mooie optreden te zien.
Helaas voor ons duurt het nog even voordat we het live kunnen zien, maar Jouri en Joost hebben ons alvast een mooie previeuw gegeven.
Helaas voor ons duurt het nog even voordat we het live kunnen zien, maar Jouri en Joost hebben ons alvast een mooie previeuw gegeven.
Ik ben ook blij dat wij dan gaan...The Evil Queen @ Mar. 09 2009,23:02 schreef:Nog een keer GE-WEL-DIG !!
ben toch wel blij dat we 4 april gaan !
Mogen we t zelf gaan bekijken !!!
Bedankt voor de filmpjes en foto's Jouri en Joost :wohow:
Groetjes lian
The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...
Heren super bedankt!!!
Het ziet er echt super cool uit, en eindelijk weer iets van een event in de studio's.
Helaas moeten we nog even wachten, maar begin mei gaan we er zeker van genieten.
Maar tot die tijd.. blijf vooral foto's en filmpjes plaatsen van dit soort nieuwtjes.
Het ziet er echt super cool uit, en eindelijk weer iets van een event in de studio's.
Helaas moeten we nog even wachten, maar begin mei gaan we er zeker van genieten.
Maar tot die tijd.. blijf vooral foto's en filmpjes plaatsen van dit soort nieuwtjes.
Als ze nou bij RnRc backstage zouden gaan, heb je nog enig vorm van parade..
Idd Wezz, zo kort is hij nu....Wezz @ Mar. 17 2009,22:34 schreef:Als ze nou bij RnRc backstage zouden gaan, heb je nog enig vorm van parade..
Ik heb 'm op maandagavond ook al kunnen bekijken (dankjewel Joost!) en het is echt wel super leuk!!!
Een dikke 10+ voor 'Stars 'n' Cars'.
We werden er, ondanks het wachten in de kou, héél vrolijk van...(de muziek zit nog in m'n hoofd)
Het gaat nog zo ver komen dat ik heel de dag in de Studios blijf hangen en enkel voor de parade even over en weer 'hop'... maar ja, ik heb de rest dan ook nog niet gezien hé
Een dikke 10+ voor 'Stars 'n' Cars'.
We werden er, ondanks het wachten in de kou, héél vrolijk van...(de muziek zit nog in m'n hoofd)
Het gaat nog zo ver komen dat ik heel de dag in de Studios blijf hangen en enkel voor de parade even over en weer 'hop'... maar ja, ik heb de rest dan ook nog niet gezien hé
is het iemand trouwens al opgevallen dat op het video-scherm (boven playhouse disney) je de show mee kan volgen. Hier laten ze de beelden zien van de show bij het podium (dit is niet live gefilmd maar eerder opgenomen).
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Ja, wij hebben dit vorige week ook opgemerkt... Bleek toen toeval te zijn, blijkbaar niet dus?kevin @ wo jul 29, 2009 11:21 am schreef:is het iemand trouwens al opgevallen dat op het video-scherm (boven playhouse disney) je de show mee kan volgen. Hier laten ze de beelden zien van de show bij het podium (dit is niet live gefilmd maar eerder opgenomen).
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney