Disney's Stars & Cars

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gert
Member
Member

dlrp-magic @ do mei 05, 2011 8:49 pm schreef:Als ze dan nog wat auto's gaan toevoegen ok... maar dat gaat vast niet gebeuren.
Maar nu is het al 2x een halve parade met een erg leuke show eromheen.. Je houd weinig over voor een echte parade vind ik. OK iets meer mensen kunnen het zien, maar ik mis de show eromheen denk ik.
Als het een parade word zullen de auto's niet achter elkaar plakken en met flinke snelheid voorbij rijden. Een echte parade kon je het voorheen niet noemen, in 2 minuten was deze gepasseerd. Nu gaan ze grotere spaties houden, trager laten rijden en meer figuren en dansers aan toe voegen, waardoor het dus echt paraderen word, en dus een parade.
Ik denk dat we volgend jaar tijdens het 20-jarig bestaan enkele nieuwe auto's hierbij kunnen verwachten.
dlrp-magic
Member
Member

I hope so..
http://www.DLRP-Magic.com - Experience Disney Magic!
http://www.DlpFoodGuide.com - Disneyland restaurant reviews
http://www.Pretpark-Kaartje.nl - Pretpark kaartjes met korting.
Ulti
Member
Member

Extra dansers heb ik nog niks over gehoord, maar de nieuwe versie wordt in elk geval s'nachts getest op 14 en 15 juni..
Kunnen dus minimaal verwachten dat de nieuwe versie met de start van het zomerseizoen begint..
paterdave2
Member
Member

Kunnen ze dat nou niet een paar weken eerder doen.
Wil ik wel testpubliek zijn, dan ben ik er dan toch.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Wezz
Member
Member

Vandaag hadden de VIP characters allemaal speciale outfits aan en waren er 18 extra zeldzame characters..
Bron: InsideDLParis

Ik ben benieuwd welke characters, en de reden hiervan ?! En uiteraard de foto's :thumbs:

Eerste foto van Charactersphotoblog, De VIP characters in nieuwe outfits én Kwik, Kwek & Kwak waren weer van de partij !!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gert
Member
Member

Die Saudi Prins is weer in het park, dus vandaag zijn er daarom weer veel van die zeldzame figuren te zien. Gisterenavond was hij er trouwens ook al, hij heeft overnacht in een suite van het Disneyland Hotel. Ik geloof dat hij nog tot zaterdag blijft.
Wezz
Member
Member

Max, Abu, Jafar, Shan-Yu, De zeven Dwergen, Bullseye, Kwik Kwek & Kwak, Knabbel, Babbel, Clarice en niemand minder dan HADES waren erbij!

OMFG Hades.. ik heb weer hoop voor de Halloween Soiree :shock:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezz
Member
Member

Hades.. hij was er echt, zo gaaf !! :shock:

Bron: Charactersphotosblog
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
MINI Mouse

Echt super, super gaaf!!! :thumbs:
Belle
Member
Member

Nou nou ze hebben wel uitgepakt zeg! Je zal er maar net bij zijn geweest! :thumbs:
Afbeelding
lian
Member
Member

Wij hadden dat geluk en (sorry) het was GE-WEL-DIG !!!!!!!!
Echt supermooie costums en bijzondere extra characters, was genieten :o :thumbs:
The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...
lady
Member
Member

Bofferds!
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Zo gaaf dit!!! Kon het maar altijd maar helaas :(
paterdave2
Member
Member

lian @ vr 10 jun, 2011 08:46 schreef:Wij hadden dat geluk en (sorry) het was GE-WEL-DIG !!!!!!!!
Echt supermooie costums en bijzondere extra characters, was genieten :o :thumbs:
was niet gewoon genieten was genieten genieten genieten en ik vergeet geloof ik genieten.
dit was echt gaaf.
Snap nu ook waarom en ineens militaire liepen op de centrale hub
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
JuffieJoyce _Belle
Member
Member

WOW!! Kickuh!!
Dan ben je echt een mazzelkont als je daar bij bent geweest zeg!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”