Disney's Stars & Cars

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Prince Charming

driesko69 @ di nov 22, 2011 6:56 pm schreef:Vandaag is de huidige versie van stars'n cars voor het laatst uitgereden.
Vanaf morgen (of mss pas 25 november) zal de parade de omleidingsroute volgen die op het plannetje vermeld staat, zonder show.
Naar wat ik hoor komen er ook geen showstops, gewoon van beginpunt naar eindpunt rijden dus.

De komende dagen zullen het antwoord brengen :-)
Jammer van de show; maar eindelijk kan iedereen het normaal gaan bekijken!
SullyLientje
Member
Member

driesko69 @ di 22 nov, 2011 18:56 schreef:Vandaag is de huidige versie van stars'n cars voor het laatst uitgereden.
Vanaf morgen (of mss pas 25 november) zal de parade de omleidingsroute volgen die op het plannetje vermeld staat, zonder show.
Naar wat ik hoor komen er ook geen showstops, gewoon van beginpunt naar eindpunt rijden dus.

Op woensdag 23november was er inderdaad al geen show meer.
29,30 en 31 januari ---- Davy Crockett
Karin**
Member
Member

Ik vond het showtje wel leuk, maar ik ben blij dat we het als parade mogen zien.
Je moest af en toe toch wel erg vroeg klaar gaan staan voor een leuk plekje.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
pieter90
Member
Member

Heb vandaag de "nieuwe" parade gezien. Moet zeggen dat ze er wat meer van konden maken. De wagens reden aan 1km/uur en er waren geen extra dansers of characters. Geef mij dan toch maar de oude versie.
Svenneke
Member
Member

Dus nu is het eigenlijk gewoon stars and cars zoals we gewend zijn qua auto's en characters, maar dan met langere route en geen show meer. Mja, beetje flauw dan.
SullyLientje
Member
Member

Svenneke @ vr 25 nov, 2011 08:46 schreef:Dus nu is het eigenlijk gewoon stars and cars zoals we gewend zijn qua auto's en characters, maar dan met langere route en geen show meer. Mja, beetje flauw dan.
Ja eigenlijk wel en de route is nu ook niet zoveel langer hoor!!
Van ons waren er op woe 23/11 enkele wagens tekort "Sneeuwwitje en Mary Poppins"!
Weet niet of dit blijvend is of als ze binnen moesten blijven voor herstellingen.
29,30 en 31 januari ---- Davy Crockett
Tuvok
Member
Member

SullyLientje @ do 24 nov, 2011 22:25 schreef:
driesko69 @ di 22 nov, 2011 18:56 schreef:Vandaag is de huidige versie van stars'n cars voor het laatst uitgereden.

Op woensdag 23november was er inderdaad al geen show meer.
Als je 'm gezien hebt, hoe zag de 'vernieuwde' parade er uit dan? Zaten er meer figuren/performers in? Zaten er showstops in? Was er andere muziek?
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Karin**
Member
Member

Als je 'm gezien hebt, hoe zag de 'vernieuwde' parade er uit dan? Zaten er meer figuren/performers in? Zaten er showstops in? Was er andere muziek?

pieter90 @ do nov 24, 2011 11:58 pm schreef:Heb vandaag de "nieuwe" parade gezien. Moet zeggen dat ze er wat meer van konden maken. De wagens reden aan 1km/uur en er waren geen extra dansers of characters. Geef mij dan toch maar de oude versie.
:wink:
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Ulti
Member
Member

Ik kijk hier al naar uit sinds dat Stars and Cars startte in 2009!
De show vond ik altijd al magertjes en de kwaliteit omlaag halen.
De auto's waren niet zo zeer het middelpunt en kregen niet de aandacht die ze verdienen.
De lokatie was een drama, zeker nu het park steeds drukker wordt.
én het was voor de gasten erg verwarrend waar te staan, zeker als de parade splitste en uiteindelijk dus bij het podium eindigden.

Ondanks dat er nu geen dansers of extra characters zijn vind ik dit zoveel beter!
De auto's rijden de hele route af waardoor er veel meer mensen 'vooraan' kunnen staan.
Ze rijden enorm langzaam + met grote gaten erdoor, waardoor het niet in 3 minuten voorbij is, maar een dikke 10. (Cinema Parade was ook altijd iets van 10 minuten)
Het hele concept komt meer tot zn recht als een stoet met mooie auto's en characters zonder teveel poeha..

Had ik al gezegd dat ik er helemaal voor ben :-P ?
Er zijn nu zelfs al plannen om vanaf het nieuwe jaar de 'parade' twee keer te doen, 1 keer heen en 1 keer terug. :-) Maar dat zullen we nog eventjes afwachten..
Prince Philip
Member
Member

Enkel hopen dat misschien nu de parade nog gaat beginnen met mooie banner zoals amerika en misschien toch enkele auto's erbij er i zoiezo nog een auto over backstage die uit amerika overgekomen is en das de auto van Grote beer in het Blauwe huis.

We zullen zien wanneer er wat zal gaan veranderen aangezien tot nu toe natuurlijk nog niet geheel in planning en plattegrond staat dat dit definitefe route is voor bezoekers die denken dat hij nu 2 route's kan gaan maken.
Prince Philip
Member
Member

Das wel netjes dat nu dus van programma verdwenen is dat ze stoppen op Place des Stars
MegaMientje
Member
Member

Hallo allemaal

Sommigen onder jullie kennen mij mss wel van dlrpfans, voor de anderen maak ik zo snel mogelijk werk van een korte voorstelling :bleh:

Ik was zelf ZEER grote fan van het oude concept, vooral het meet & greet aspect en de geweldige interactie ACHTER het podium. Ik mis in de nieuwe parade dan ook elke vorm van interactie met het publiek en dat is, vooral als volwassen fan die voor de rest vaak een beetje genegeerd wordt, toch wel spijtig. Ook ben ik persoonlijk mijn enige kans tot het ontmoeten van mijn favoriete character (Dopey) kwijt... :(

Om Disney aan te sporen toch zo snel mogelijk weer voor interactie te zorgen ( hetzij door het oude concept terug te brengen, hetzij door showstops in te voeren), ben ik een petitie gestart. Ik zou iedereen willen vragen deze te ondertekenen als je het eens bent met veel andere fans dat S&C zijn charme heeft verloren. Ook een warme oproep om de petitie te verspreiden onder zoveel mogelijk Disneyfans.

http://www.petities24.com/we_want_stars_and_cars_back

Bij voorbaat dank voor alle steun!!
Ulti
Member
Member

Wat een onzin, Disney gaat daar niks aan doen hoor!
Zoals het er naar uit ziet krijg je vanaf volgend jaar 2 sets door het park met de hele cast, en daarna de parade 2 keer, 1 keer heen en 1 keer terug..
Dus heb je alsnog de kans om Dopey te ontmoeten ;-)
Wezz
Member
Member

Zou leuk zijn als ze net zoiets doen als met de Cinema Parade.. Dat ze aan het eind allemaal verzamelen. Maar wat ze van plan zijn is ook top geregeld!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
sebasjecc
Member
Member

ze kunnen er misschien wel voor zorgen dat er een stop komt :thumbs: zo erg leuk zijn :D
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”