Even bellen naar de reservatie lijn 078 15 60 28.
En hier dan even de maaltijdvouchers bijboeken.
Vergeet niet je reservatie nummer, Betaal gegevens en eventuele Jaarkaart klaar te leggen tijdens je telefoontje
Alvast veel Disney plezier

Kan dat ook als het disneyhotel ergens anders geboekt is?olafLover schreefCOLONAls je je verblijf bij Disney zelf hebt geboekt kan je ze toevoegen door te bellenwolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.

Vrees dat het alleen kan als je bij Disney zelf geboekt hebt. Maar bellen en navragen kan nooit kwaad.wolfje schreefCOLONKan dat ook als het disneyhotel ergens anders geboekt is?olafLover schreefCOLONAls je je verblijf bij Disney zelf hebt geboekt kan je ze toevoegen door te bellenwolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 met Tapatalk

DISNEYLAND PARIS DINING PRIJZEN 

Zoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smakenBrina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn
alvast bedankt!
marc schreefCOLONZoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smakenBrina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn
alvast bedankt!![]()
![]()
Inderdaad het verschil betaal je gewoon bij indien het duurder is zoals bij Auberge de CendrillonBrina schreefCOLONmarc schreefCOLONZoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smakenBrina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn
alvast bedankt!![]()
![]()
Oke dus als ik het goed begrijp die voucher is 75 euro waard zag ik en dan wordt ie als ware door 2 gesplitst voor lunch en diner en dan kan je voor 37,50 eten. en indien hoger zoals de lunch bij Auberge de Cendrillon betaald je verschil bij