Soul

Alles over de Pixar films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek Pixar's Soul in 2020

Afbeelding

Een jaar na vandaag neemt Pixar Animation Studios je mee op een reis naar de straten van New York City naar de kosmische gebieden om de antwoorden op de belangrijkste vragen van het leven te ontdekken. "Soul" van Disney & Pixar arriveert in de bioscoop op 19 juni 2020.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Pixar’s ‘Soul’ kondigt Voice Cast aan: Jamie Foxx, Tina Fey

Afbeelding

Disney debuteerde een eerste blik op de aankomende Pixar-film "Soul" op de D23-expo in Anaheim, Californië en kondigde zijn met sterren bezaaide stemcast aan.

"Soul" , stel je voor dat elke persoon op aarde een ziel gevormd krijgt en geperfectioneerd wordt in een kosmisch rijk. Jamie Foxx speelt een muziekleraar op de middelbare school die ervan droomt om in de legendarische New Yorkse jazzclub The Blue Note te spelen. Na de verkeerde stap in een open rioolrooster, glijdt Joe terug in zijn zielsvorm terug in het andere rijk - waar hij wat existentieel werk doet voordat hij zijn droom van het grote optreden kan waarmaken.

In "Soul" speelt ook Tina Fey, Daveed Diggs, Questlove en Phylicia Rashad. Winnaars “The Social Network” Academy Award Trent Reznor en Atticus Ross van Nine Inch Nails bleken ook de score te hebben samengesteld.

Tina Fey grapte dat ze de baan in "Soul" nam omdat "het de enige manier was waarop ik pasjes kon krijgen voor D23."

Disney heeft ook een paar concept art-foto's getweet.

Afbeelding

Afbeelding



Dana Murray, die een Oscar-nominatie won voor Pixar short "Lou", zal produceren naast Academy Award-winnaar Pete Docter ("Up", "Inside Out"), die als regisseur fungeert.

Docter is ook opgegroeid als Pixar's chief creative officer na het vertrek van John Lasseter uit het productiebedrijf te midden van beschuldigingen van seksuele intimidatie.

Afgezien van "Toy Story 4" en de andere namen op de lijst met remakes van films is Disney onlangs naar buiten gekomen ("Lion King", "Aladdin" en de aanstaande "Mulan" en "The Little Mermaid"), staat de film als de tweede originele film uitgebracht na Pixar's "Onward" met in de hoofdrol Tom Holland, Chris Pratt, Julia Louis-Dreyfus en Octavia Spencer.

"Soul" gaat in première op 19 juni 2020.

Bron: Variety
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek de Teaser trailer Pixar's nieuwste animatiefilm 'Soul'. Vanaf 20 juni 2020 in de bioscoop.


Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

SOUL | Sneak Peek - Parting Ways - Cody ChesnuTT | Official Disney Pixar

Afbeelding

Bekijk een voorproefje van #PixarSoul; een verhaal over het vinden van de echte, de briljante, de gepassioneerde jou, met het nummer "Parting Ways" geschreven, geproduceerd, & uitgevoerd door Cody ChesnuTT.




Bekijk een speciale sneak peek van Disney & Pixar's Soul, een verhaal over het vinden van de echte, de briljante, de gepassioneerde u, met het nummer "Parting Ways" geschreven, geproduceerd, en uitgevoerd door Cody ChesnuTT.

Soul arriveert in november 2020 in de bioscopen.

Geregisseerd door tweevoudig Academy Award®-winnaar Pete Docter, mede geregisseerd door Kemp Powers en geproduceerd door Academy Award®-nominee Dana Murray, openen Disney en Pixar's "Soul" in de bioscopen in november 2020. Volgens Docter is het idee voor het verhaal 23 jaar in de maak. "Het begon met mijn zoon, hij is nu 23, maar op het moment dat hij geboren werd, had hij al een persoonlijkheid," zegt Docter. "Waar kwam dat vandaan? Ik dacht dat je persoonlijkheid zich ontwikkelde door je interactie met de wereld. En toch was het vrij duidelijk dat we allemaal geboren zijn met een zeer uniek, specifiek gevoel voor wie we zijn."


"Soul" introduceert Joe Gardner, een middelbare school bandleraar wiens echte passie jazz is. "Ik denk dat Joe die crisis heeft die alle artiesten hebben," zegt Powers. "Hij heeft steeds meer het gevoel dat zijn levenslange droom om jazzmuzikant te zijn niet uitkomt en hij vraagt zich af: "Waarom ben ik hier? Wat moet ik dan doen? Joe verpersoonlijkt die vragen.

In de film, net wanneer Joe denkt dat zijn droom misschien binnen handbereik is, stuurt één enkele onverwachte stap hem naar een fantastische plek waar hij gedwongen wordt om na te denken over wat het werkelijk betekent om ziel te hebben. Daar ontmoet hij de 22, een ziel die niet denkt dat het leven op aarde alles is wat het is om te zijn. Jamie Foxx leent zijn stem aan Joe, terwijl Tina Fey 22 spreekt. "De komedie komt vanzelf," zegt Murray. "Maar de subtiele emotie die de waarheid aan de personages onthult is echt iets bijzonders."

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Soul | Officiële Trailer | Disney+ BE
Het leven zit vol mogelijkheden, je hoeft alleen maar te weten waar je moet zoeken. Bekijk de nieuwe trailer voor Disney en Pixar’s Soul, die op 25 december naar #DisneyPlus komt! #PixarSoul

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Filter
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2017, 16:43

Ik heb deze film reeds gezien in premiere vorige maand. Wat een prachtige visuele film. Zette me ook tot nadenken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar