Ook in november en december het je extra voordeelseizoenolafLover schreef:Je gaat denk ik richting de 1500, wij zouden voor februari al 1000 euro per nacht kwijt zijn geweest

De dag van aankomst bepaald trouwens de prijs voor de volgende nachten.

Ook in november en december het je extra voordeelseizoenolafLover schreef:Je gaat denk ik richting de 1500, wij zouden voor februari al 1000 euro per nacht kwijt zijn geweest

Inventions is volgens mij snel vol omdat ze het restaurant beschikbaar houden voor wie er verblijft. Eerder reserveren zal ni echt kunnen, je houd best de website in het ook, het kan zijn dat je ineens kan reserveren?isa schreef:iemand een idee of je ook per mail kan reserveren bij het inventions restaurant?
we gaan begin januari en ben bang dat als ik via de site(kan pas 2 maanden op voorrand) dat het al volzet is

Ontbijt kan bij de andere hotels zonder reserveren, dus daar ook wss. Mss toch eens de reserveringslijn bellen over je vragen voor Inventions en ontbijt.isa schreef:dank je prins Adam voor je reactie. wij verblijven dan ook in het disneylandhotel. maar al een paar keer meegemaakt dat het weken van te voren al vol was of we heel erg laat konden eten.
moet je het ontbijt ook reserveren of is dat nog steeds niet zo

Even bellen met de reserveringslijn? Ik heb eigenlijk altijd gebeld voor reserveringen.isa schreef:nu staat onze datums er eindelijk op, nu kan je niet meer reserveren bij inventions restaurant.
zo jammer, of kijk ik nu echt verkeerd. we gaan 3,4 en 5 januari en wil dus 3 en 4 reserveren bij inventions. de 3e staat er al op maar je kan geen tijd aanduiden. dan staat er dat het restaurant niet meer beschikbaar is
iemand andere tips

Volgens mij is dit vanaf 07:30 inderdaad. Ben net zelf terug. Zat weliswaar is de castle club, maar volgens mij begint het ontbijt op dezelfde tijd.Andastra schreef:Wij verblijven van vrijdag tot zondag in het Disneyland hotel met half pension. Dus we ontbijten daar en hebben 2 maal gereserveerd in Inventions.
Maar nu vroegen we ons af vanaf welk uur het ontbijt begint in het Disneyland Hotel, is dat 7u30?