FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gorgy
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2016, 07:37

Hoi Sylvia,

In 2018 hebben wij met ons gezin (2 volwassenen en 3 kinderen) verbleven in Port Orleans Riverside. Reden daarvoor is dat zij 5 persoons kamers aanbieden. Port Orleans Riverside en French quarter voelen aan als luxe resorts maar voor een moderate prijs. Enig nadeel naar de parken heb je alleen busverbindingen die tijd in beslag nemen maar verder goed georganiseerd zijn. Naar Disney springs en terug kun je met de boot erg leuk! Dit resort is lekker rustig en vooral erg groen aangelegd. Wij hebben daar een prima vakantie gehad. Dit jaar gaan we weer naar WDW omdat het een echte kwalitatieve top ervaring was. Eerst hadden we weer voor Port Orleans gekozen (met free dining actie) maar zijn deze week geswitcht naar Caribbean Beach, reden daarvoor is de Skyliner. De Skyliner heeft als groot voordeel dat je in iets meer dan 3 minuten in Hollywood studios bent en in 7 minuten in Epcot en dat vinden wij erg belangrijk. Tevens is Caribbean Beach het vorig jaar zwaar gerenoveerd en vinden wij het Caribisch sfeertje leuk en heeft het een super leuk zwembad in piraten fort stijl. Tevens kun je makkelijker in andere restaurants gaan eten omdat de hotels Art of Animation, Pop Century en het nieuwe Riviera Hotel per skyliner bereikbaar zijn in enkele minuten. Dit gaat niet met Port Orleans. Neem veel tijd voor een goede planning een goed hulp is lid worden van touringplans en schaf de ultimate guide aan. Een ding weet ik zeker het wordt een fantastische ervaring vanaf de Magical Express op het vliegveld, ontvangst met magic bands tot een met een vlekkeloos geregelde terugreis naar het vliegveld.

Veel voorpret gewenst!
Gebruikers-avatar
Sylvia1978
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2015, 20:16

Hallo Gorgy,

bedankt voor je reactie en tips. Ik denk dat wij voor dezelfde reden (transport) naar het Carribean resort.
Ik heb al een ultimate guide over 2019 hier liggen als leesvoer en wil na het boeken idd lid worden van een planningssite en dan ook de gids voor 2021 halen
Ik ben wel heel benieuwd hoe het jullie bevalt, en wens jullie alvast een fijne vakantie toe!

Groetjes Sylvia
"You can't focus on what's going wrong. There's always a way to turn things around"
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Je kan sinds gisteren online kamers boeken voor 2021 op de uk en ierse website.
Welke aanbiedingen wachten jullie meestal op en wanneer komen deze dan vaak online?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

skivlugt schreefCOLONJe kan sinds gisteren online kamers boeken voor 2021 op de uk en ierse website.
Welke aanbiedingen wachten jullie meestal op en wanneer komen deze dan vaak online?
Je wacht best nog even op de aanbiedingen voor 2021 de kans is groot dat free dining terugkomt. We melden dat zeker.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57

Ik had deze info ergens gelezen: They are releasing early offers on April 3rd with bookings being taken from 21st or 22nd April.
Ik zit denk niet te wachten op free dining. We zijn met 2 en eten niet voldoende om het er uit te halen. Gaat dus eigenlijk meer om andere aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

skivlugt schreefCOLONIk had deze info ergens gelezen: They are releasing early offers on April 3rd with bookings being taken from 21st or 22nd April.
Ik zit denk niet te wachten op free dining. We zijn met 2 en eten niet voldoende om het er uit te halen. Gaat dus eigenlijk meer om andere aanbiedingen
Andere aanbiedingen komen pas later voor 2021 normaal. Eerst is er de free dining...

Afbeelding
Afbeelding
Swiff83
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2018, 19:01

Ook hier zitten we vol spanning te wachten op de free dining actie, enig idee wanneer deze ergens zal worden losgelaten??? Zit gelijk een gek elke dag meerdere keren de site te checken...
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57

Dit is wat ik poosje terug op een ander forum zag:
They told me yesterday when I booked that they’re releasing early offers on the 3rd April but not taking bookings on those until 21/22 April.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Swiff83 schreefCOLONOok hier zitten we vol spanning te wachten op de free dining actie, enig idee wanneer deze ergens zal worden losgelaten??? Zit gelijk een gek elke dag meerdere keren de site te checken...

Meestal komt deze eind april, idd zoals iemand hier al zei rond 23 a 24 april.
DLPSteef
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2020, 09:37

Is er later in het jaar ook een free dining actie?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze ook in september is, klopt dat? Ik wil graag boeken voor september/oktober 2021.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Er is momenteel nog niks officieel bekend over nieuwe acties. We zullen nog wat geduld moeten hebben.

Afbeelding
Afbeelding
S.89
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014, 09:24

Goedemorgen,
Wellicht niet een vraag die hier thuis hoort maar ik weet even niet zo snel waar ik deze vraag wel kan stellen. Wij hebben een reis geboekt naar WDW voor dit jaar, 6 juli a.s.
Wij hebben een resort geboekt inclusief een dining plan. We hebben al gekeken naar het omboeken maar helaas kan dit zonder extra kosten alleen voor aankomsten tot 30 juni a.s. Annuleren is wel een optie. We zijn dan onze aanbetaling kwijt en kunnen voor volgend jaar opnieuw boeken maar dan is wel de vraag of het dining plan terugkomt. Voorts bestaat WDW volgend jaar 50 jaar dus het zal er dan nog wel drukker zijn dan normaal. We zijn dus erg aan het twijfelen wat te doen... Daarnaast is het nog maar de vraag of Disney haar deuren voor de zomer weer zal openen.
Onze vluchten mogen wel omgeboekt worden tot december 2021 (American Airlines). Zijn er hier meer mensen die in de periode juli/augustus een trip naar WDW hebben gepland en deze vooralsnog door laten gaan?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

S.89 schreefCOLONGoedemorgen,
Wellicht niet een vraag die hier thuis hoort maar ik weet even niet zo snel waar ik deze vraag wel kan stellen. Wij hebben een reis geboekt naar WDW voor dit jaar, 6 juli a.s.
Wij hebben een resort geboekt inclusief een dining plan. We hebben al gekeken naar het omboeken maar helaas kan dit zonder extra kosten alleen voor aankomsten tot 30 juni a.s. Annuleren is wel een optie. We zijn dan onze aanbetaling kwijt en kunnen voor volgend jaar opnieuw boeken maar dan is wel de vraag of het dining plan terugkomt. Voorts bestaat WDW volgend jaar 50 jaar dus het zal er dan nog wel drukker zijn dan normaal. We zijn dus erg aan het twijfelen wat te doen... Daarnaast is het nog maar de vraag of Disney haar deuren voor de zomer weer zal openen.
Onze vluchten mogen wel omgeboekt worden tot december 2021 (American Airlines). Zijn er hier meer mensen die in de periode juli/augustus een trip naar WDW hebben gepland en deze vooralsnog door laten gaan?
Ik zou nog even afwachten. De kans dat je gewoon kan gaan is niet zo groot, dus dan kan je tzt wel gratis annuleren
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Wij zouden begin aug gaan.
Ook met free dining plan actie geboekt. Villa en vliegtickets gelukkig nog niet geboekt. Wij wachten nog even af, de kans bestaat dat het niet doorgaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Nu niks doen en afwachten tot disney zelf aangeeft dat je reis niet door kan gaan omdat ze gesloten zijn of dat internationale gasten niet mogen komen, dan kan je wel het gehele bedrag van je reis terug krijgen. Zelf twee weken geleden keurig alles terug gekregen van mijn reis in mei. Als disney het aangeeft op hun website en je hebt via disney uk/ierland/europa geboekt kan je simpel weg een mailtje sturen met urgent cancellation en je gegevens en reserveringsnummer. Dan komt het helemaal in orde. Verzetten kan pas 11 tot 7 dagen van te voren via de telefoon.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar