[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2401: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER" Restaurants In Frontierland - - Forum Café Mickey
Ziet er echt heel lekker uit.
Is het dan nu in de toekomst terug zoals vroeger als ik de foto's bekijk of vergis ik mij daarin ??
Altijd één van mijn favoriete restaurants geweest , maar zoals het de laatste maal was was echt wel duur
Is het dan nu in de toekomst terug zoals vroeger als ik de foto's bekijk of vergis ik mij daarin ??
Altijd één van mijn favoriete restaurants geweest , maar zoals het de laatste maal was was echt wel duur
Ze kunnen op het moment geen buffetten doen, dus het vernieuwde concept kan (tijdelijk) niet. Denk niet dat dat heel veel zegt voor de toekomst, als de maatregelen niet meer nodig zijn, kan het weer zo worden als het tussendoor was
Ze kunnen op het moment geen buffetten doen, dus het vernieuwde concept kan (tijdelijk) niet. Denk niet dat dat heel veel zegt voor de toekomst, als de maatregelen niet meer nodig zijn, kan het weer zo worden als het tussendoor was
Daar kun je misschien gelijk in hebben.
Persoonlijk hoop ik dat het zo blijft zoals ze het momenteel aanbieden, denk dat ook veel mensen dit hopen.
Buffetten zouden momenteel wel kunnen , maar dan zouden ze je moeten bedienen . Dus het eten op jouw bord leggen , zo heeft men het alleszins tegen mij uitgelegd
Terwijl je geniet van je maaltijd kan je een kleine show met Goofy en Minnie meepikken die enkel revue nummers brengen. Bekijk een fragment van de show hier.
Weet dat de characters niet tussen de mensen komen, noch na de voorstelling blijven voor een selfie.