Tijdelijke aanpassingen aan het boekings- en annuleringsbeleid
Tijdens deze voortdurend veranderende situatie hebben we tijdelijke aanpassingen gemaakt in ons boekings- en annuleringsbeleid voor verblijven. Aangezien deze situatie zich voortdurend blijft ontwikkelen, herzien we regelmatig ons boekings- en annuleringsbeleid.
VERBLIJVEN (HOTELS) - BESTAANDE BOEKINGEN
Ik heb een toekomstig verblijf in Disneyland Paris met een aankomst van 30 oktober t/m 18 december 2020 of van 4 januari t/m 12 februari 2021. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
We kunnen je in deze periode niet verwelkomen in Disneyland Paris en moeten daarom je boeking voor deze datum annuleren. We verwelkomen je graag op een later moment.
Je kunt je verblijf gemakkelijk uitstellen en besluiten een nieuwe boeking te maken. We zullen je saldo van de bestaande boeking overmaken naar de nieuwe boeking. We betalen het verschil terug indien de nieuwe prijs lager is. Indien de nieuwe prijs hoger is, moet het verschil worden bijbetaald. Indien je jouw verblijf toch wenst te annuleren, ontvang je een volledige terugbetaling.
Indien je een reservatie hebt met aankomstdatum tijdens de sluitingsperiodes bieden we je verschillende opties aan:
- Nieuwe boeking met aankomst van 13 februari t/m 31 maart 2021
Herboek t/m 2 december onze “Winteraanbieding” om te genieten van een korting tot 35% + gratis verblijf voor kinderen t/m 12 jaar (onder voorwaarden).
Er wordt ingeboekt aan het huidige, beschikbare tarief en de prijs van je boeking wordt naar boven of naar onder aangepast.
- Nieuwe boeking met aankomst van 1 april t/m 30 juni 2021
Geniet van dezelfde prijs door te boeken t/m 24 november, op voorwaarde dat de nieuwe aankomstdatum in dezelfde soort periode valt van de oorspronkelijke boeking (schoolvakantie/geen schoolvakantie bv).
Vanaf 3 december kun je ook herboeken, maar aan het huidige, beschikbare tarief.
Indien je een nieuwe boeking wenst te maken of wil annuleren, gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer dat op je bevestigingsbrief staat.
Ik heb een toekomstig verblijf in Disneyland Paris met een aankomst van 19 december 2020 t/m 3 januari. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
Het verblijf dat je bij ons hebt geboekt blijft bevestigd. We nemen per e-mail contact met je op als er iets verandert.
Ik heb een boeking voor een hotelkamer (zonder tickets) tijdens de sluitingsperiode. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
We kunnen je in deze periode niet verwelkomen in Disneyland Paris en moeten daarom je verblijf voor deze datum annuleren. We verwelkomen je graag op een later moment.
Je kunt er ook voor kiezen je verblijf uit te stellen en besluiten een nieuwe boeking te maken. We zullen je saldo van de bestaande boeking overmaken naar de nieuwe boeking. We betalen het verschil terug indien de nieuwe prijs lager is. Indien de nieuwe prijs hoger is, moet het verschil worden bijbetaald. Indien je jouw verblijf toch wenst te annuleren, ontvang je een volledige terugbetaling.
Ik heb al contact met jullie opgenomen, hoe wordt mijn verzoek nu behandeld?
Wanneer je al hebt verzocht om je Disneyland Paris verblijf te wijzigen of te annuleren, wordt jouw verzoek momenteel verwerkt. Bedankt voor je geduld, we hebben een ongekend aantal verzoeken te verwerken. We nemen per e-mail contact met je op om jouw wijziging of annulering te bevestigen.
TICKETS
- Ik heb een gedateerd ticket gekocht dat geldig is voor een bezoek tijdens de sluitingsperiode, krijg ik mijn geld terug?
Als je een gedateerd ticket hebt voor een bezoek dat is gepland tijdens de sluitingsperiode, zullen we jouw ticket automatisch annuleren en terugbetalen.
- Ik heb al een niet-gedateerd ticket. Is het nog steeds geldig wanneer de Parken heropenen?
Als je in het bezit bent van een niet-gedateerd ticket, blijft het geldig met dezelfde voorwaarden en geldigheidsdagen in de kalender volgens het type ticket, wanneer de Parken weer opengaan.
TRANSPORT EN SHUTTLE
Ik heb tickets gekocht voor de Disneyland Paris Express van/naar Parijs voor een datum tijdens de sluiting, krijg ik mijn geld terug?
Tickets voor de Disneyland Paris Express met busvervoer van/naar Parijs gekocht bij Disneyland Paris worden automatisch geannuleerd en zonder annuleringskosten terugbetaald.
Als je jouw tickets hebt gekocht via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau), neem dan rechtstreeks contact op met je reisaanbieder.
JAARPASSEN
Jouw Jaarpas wordt verlengd met het aantal dagen dat onze Parken gesloten blijven.
Laatst bijgewerkt: 29/10/2020; 15:00 uu