Werken in DLP? Kijk even hier!
- desidinges
- Member

- BerichtenCOLON 77
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58
leuk man!!! gefeliciteerd!!!
Wat leuk!!! We komen elkaar zeker es tegen dan 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Heel hartelijk gefeliciteerd! Veel plezier met werken daar.
Wat ik me zo afvraag: Moet je veel regelen vooraf?
Moet je een bankrekening hebben in Frankrijk, hoe zit het met de ziektekostenverzekering enz?
Moet je dat allemaal zelf uitzoeken of krijg je daar begeleiding bij vanuit DLP?
Moet je een bankrekening hebben in Frankrijk, hoe zit het met de ziektekostenverzekering enz?
Moet je dat allemaal zelf uitzoeken of krijg je daar begeleiding bij vanuit DLP?
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Heel erg bedankt allemaal! ^^
Nu de ziektekosten verzekering zal ik daar waarschijnlijk wel verder moeten afhandelen want heb er nog geen papier van gehad. Het zal allemaal beetje uitzoeken zijn als ik daar ben.
Nu de eerste drie dagen die krijg je al en je krijgt een leuk plannetje met duidelijke instructies dus van die dagen ben ik al heel zeker.
Er valt wel wat te regelen vooraf zoals geboorteakte afhalen, vervoerspapieren invullen, contract tekenen en opsturen, kopietjes maken van verschillende documenten...Maria-Anna schreefCOLONHeel hartelijk gefeliciteerd! Veel plezier met werken daar.![]()
Nu de ziektekosten verzekering zal ik daar waarschijnlijk wel verder moeten afhandelen want heb er nog geen papier van gehad. Het zal allemaal beetje uitzoeken zijn als ik daar ben.
Nu de eerste drie dagen die krijg je al en je krijgt een leuk plannetje met duidelijke instructies dus van die dagen ben ik al heel zeker.
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Dank je wel dat je het hebt uitgelegd! Nogmaals veel succes met je baan!
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Prince Vince
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 17 Mei 2012, 00:49
Proficiat he en tot op face!! 
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
Het kort af! En begin het stillaan door te hebben dat ik binnenkort vertrek 
Wat spannend, nog 2 weekjes!! Ben benieuwd hoe je het zult vinden... Misschien zien we elkaar wel es danbradybrad7 schreefCOLONHet kort af! En begin het stillaan door te hebben dat ik binnenkort vertrek
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
Natuurlijk vind het altijd fijn om er mensen te leren kennen en misschien ook wel eens om Nederlands te kunnen spreken*Kitty* schreefCOLONWat spannend, nog 2 weekjes!! Ben benieuwd hoe je het zult vinden... Misschien zien we elkaar wel es danbradybrad7 schreefCOLONHet kort af! En begin het stillaan door te hebben dat ik binnenkort vertrek
Voor diegene die mij en men avontuur graag willen meevolgen heb ik een blog geschreven met alles vanaf het begin.
http://bradcastmember.blogspot.be/