Uitbreidingen voor Hong Kong Disneyland
- dennisz1986
- Member

- BerichtenCOLON 36
- GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012, 23:56
Ik heb begrepen dat het volgende deel dat moet openen 'Grizzly Gulch' moet zijn?? 3 - 6 juni ben ik in Hong Kong, zal het dan al open zijn voor publiek??
-
Prince Charming
Is gepland voor 2012, maar persoonlijk denk ik niet dat ze juni gaan halen.dennisz1986 @ do feb 02, 2012 11:50 pm schreefCOLONIk heb begrepen dat het volgende deel dat moet openen 'Grizzly Gulch' moet zijn?? 3 - 6 juni ben ik in Hong Kong, zal het dan al open zijn voor publiek??
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221

Amaai, als ik dat zo allemaal zie, daar gooien ze er nogal geld tegenaan precies. Dat Toystory Playland, zoveel mooier als in Parijs. We spreken om naar Amerika te gaan, maar als ik dat zie, lijkt me dit ook wel heel interessant. Ook vind ik dat er altijd zoveel characters zijn.
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
De Openings datum voor Grizzly Grulch staat geplant voor 13 Juli 2012 word dit niet gehaalt word hij verplaatst naar 20 Juli 2012. Vanaf nu is er ook een speciaal deel online te zien over dit nieuwe gedeelte. Met mooie effecten en beelden kun je een goede indruk krijgen over Grizzly Grulch.
Zo heeft dit gedeelte de attractie "Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars" de area "Geyser Gulch" en zo zullen er ook live optredens zijn in de "Grizzly Gulch Welcome Wagon Show". Maak ook een foto van de "grootste gold nugget ooit gevonden in de Big Grizzly mountain" dit alles in "Wild West Photo Fun". Heb ook een Meet & Greet met Mickey, Minnie, Chip en Dale en enkele beren bij "Friends of the Wild West".
Zo zal je zien dat "Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars" een mix is van meerdere attracties, Het westerse thema van ''Big Thunder Mountain'', het achteruitrijden van ''Expeditie Everest'', de horizontale lancering van ''Rock and Roller Coaster'' die tijdens de rit gebruikt word en niet zoals bij ''Rock and Roller Coaster'' aan het begin, en een beetje uit de DCA Bear Mountain Scuplture. Dit alles gecombineerd in een nieuw thema land met nieuw verhaal special gecreëerd voor HKDL.
Veder kun je op deze pagina nog een deel vinden over prijzen voor 1 dag Tickets, 2 dagen Tickets, 2 dagen plus overnachting arrangement.

Hier is de link om de site te bezoeken http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl ... index.html
Bron: Disney and More
Zo heeft dit gedeelte de attractie "Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars" de area "Geyser Gulch" en zo zullen er ook live optredens zijn in de "Grizzly Gulch Welcome Wagon Show". Maak ook een foto van de "grootste gold nugget ooit gevonden in de Big Grizzly mountain" dit alles in "Wild West Photo Fun". Heb ook een Meet & Greet met Mickey, Minnie, Chip en Dale en enkele beren bij "Friends of the Wild West".
Zo zal je zien dat "Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars" een mix is van meerdere attracties, Het westerse thema van ''Big Thunder Mountain'', het achteruitrijden van ''Expeditie Everest'', de horizontale lancering van ''Rock and Roller Coaster'' die tijdens de rit gebruikt word en niet zoals bij ''Rock and Roller Coaster'' aan het begin, en een beetje uit de DCA Bear Mountain Scuplture. Dit alles gecombineerd in een nieuw thema land met nieuw verhaal special gecreëerd voor HKDL.
Veder kun je op deze pagina nog een deel vinden over prijzen voor 1 dag Tickets, 2 dagen Tickets, 2 dagen plus overnachting arrangement.

Hier is de link om de site te bezoeken http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl ... index.html
Bron: Disney and More
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221

(DisneyAndMore)

Ben zo benieuwd naar Grizzly Gulch!! En terug hebben ze voor fantastische merchandise gezorgd!! Wil hier toch ook wel es naartoe 
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De eerste testen van Big Grizzly Mountain

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Eerste Onride !!
Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars Night Version
Ik wil naar Hong Kong!!!
Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars Night Version
Ik wil naar Hong Kong!!!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Deze is overdag gemaakt

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Hong Kong Disneyland - Grizzly Gulch Opening (with Mystic Manor Sneak Peek)

-
paterdave2
- Member

- BerichtenCOLON 186
- GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26
ziet er allemaal erg goed uit.
wel leuk dat ze het bord van de lucky nugget sallon gewoon gecopieerd hebben
alleen een ander kleurtje en klaar.
wel leuk dat ze het bord van de lucky nugget sallon gewoon gecopieerd hebben
alleen een ander kleurtje en klaar.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music