Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hallo welkom op ons forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Heleen schreefCOLONHoi. Mijn naam is Heleen getrouwd met Dennis en hebben een dochter Jasmijn van 2 1/2. Sinds 2002 gaan we al naar disney. In 2009 zijn we in Anaheim geweest. Mooie ervaring. Sinds eind vorig jaar zijn we in bezit van een dreampas. Onze dochter krijgt nu ook al last van het virus. Na er al 4 keer geweest te zijn, vraagt ze bij thuiskomst gaan we naar Mickey. 3 augustus voor het laatst 26 oktober is de volgende trip. Hopend dat ik mijn stempeltje bijelkaar krijg voor nog een jaar magie.
groetjes Heleen
Welkom Heleen!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
Sharon_Amira
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 18 Okt 2012, 15:34
Hallo allemaal,
Mijn naam is Sharon, 24 jaar en ik ben een beginnende Disney Fan
In 2008 ben ik samen met mijn vriend een lang weekend in Disneyland Parijs geweest en nu in december gaan we voor de 2e keer.
Groetjes, Sharon
Mijn naam is Sharon, 24 jaar en ik ben een beginnende Disney Fan
Groetjes, Sharon
Sharon_Amira schreefCOLONHallo allemaal,
Mijn naam is Sharon, 24 jaar en ik ben een beginnende Disney FanIn 2008 ben ik samen met mijn vriend een lang weekend in Disneyland Parijs geweest en nu in december gaan we voor de 2e keer.
Groetjes, Sharon
Welkom, Sharon, op Café Mickey!!
Alvast héél veel plezier toegewenst in Disneyland!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
Hartelijk welkom Sharon! Heel veel plezier tijdens het volgende tripje! Hopelijk zien we wat leuke foto's op het forum verschijnen
.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Hallo allemaal! Ik ben ook nieuw dus ik zal me ook maar eventjes voorstellen 
Ik ben bijna 28 jaar (volgende week), ik woon in Vlaardingen samen met mijn 2 katten en mijn vriend.
Ik ben al zo lang ik me kan herinneren enorme Disney fan, als klein meisje stond ik altijd al mee te zingen met mijn favoriete film : De kleine zeemeermin.
Vroeger meerdere keren naar Disneyland Parijs geweest maar daarna jaaaaren niet meer door geldgebrek.
Nu de afgelopen jaren (november 2011 en november 2012) eindelijk weer geweest en ik wil nog veel vaker gaan.
Plan is om volgend jaar een Dreams pas te nemen mocht ik het geld hebben.
Hopelijk kan ik de Disney Dreams show nog een keer zien, ik ben helemaal verliefd op de show en ben erg benieuwd naar de veranderingen die gaan komen!
Ik ben bijna 28 jaar (volgende week), ik woon in Vlaardingen samen met mijn 2 katten en mijn vriend.
Ik ben al zo lang ik me kan herinneren enorme Disney fan, als klein meisje stond ik altijd al mee te zingen met mijn favoriete film : De kleine zeemeermin.
Vroeger meerdere keren naar Disneyland Parijs geweest maar daarna jaaaaren niet meer door geldgebrek.
Nu de afgelopen jaren (november 2011 en november 2012) eindelijk weer geweest en ik wil nog veel vaker gaan.
Plan is om volgend jaar een Dreams pas te nemen mocht ik het geld hebben.
Hopelijk kan ik de Disney Dreams show nog een keer zien, ik ben helemaal verliefd op de show en ben erg benieuwd naar de veranderingen die gaan komen!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom op ons forum!!
Deel zeker al je leuke Disney tripjes met ons.
Deel zeker al je leuke Disney tripjes met ons.

Hey,
ik ben Nathalie, 29 en van Limburg (België).
Geobsedeerd door alles dat met Lion King te maken heeft, al sinds 1994.
Ondertussen al 12x in DLRP geweest.
Volgende trip is 15-16 februari.
En ben ook al aan het kijken om in juli/augustus 3 dagen te boeken.
(Dream-abo sinds m'n vorige trip van 31 oktober, en in 2007 ook nog een Fantasy gehad)
Hopelijk volgend jaar november ook naar WDW.
ik ben Nathalie, 29 en van Limburg (België).
Geobsedeerd door alles dat met Lion King te maken heeft, al sinds 1994.
Ondertussen al 12x in DLRP geweest.
Volgende trip is 15-16 februari.
En ben ook al aan het kijken om in juli/augustus 3 dagen te boeken.
(Dream-abo sinds m'n vorige trip van 31 oktober, en in 2007 ook nog een Fantasy gehad)
Hopelijk volgend jaar november ook naar WDW.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nathalie natuurlijk ook jij welkom!!!