Dragy schreefCOLONWalt Disney Company hoofd Bob Iger heeft net bekend gemaakt dat we tegen juni 2017
Toy Story 4 mogen verwachten!
Veel meer weten we nog niet, behalve dat de Big Man himself,
John Lasseter, zal plaatsnemen in de regiestoel!
Toy Story 3 is ondertussen al van 2010 en bracht wereldwijd meer dan 1 miljard dollar op.
'Toy Story 4' in 2017 in de bioscoop
Fans van
'Toy Story' moeten nog even geduld hebben voordat ze de vierde animatiefilm over levend speelgoed kunnen zien. Disney heeft gisteren aangekondigd dat 'Toy Story 4' in juni
2017 in de bioscoop zal draaien.
John Lasseter gaat de film regisseren. Hij was ook verantwoordelijk voor de regie van de eerste twee 'Toy Story'-films. Hij is de creatief directeur van
Pixar, Disney's animatiestudio die verantwoordelijk is voor de 'Toy Story'-films.
"We houden zoveel van deze personages, dat ze als familie zijn voor ons", zei Lasseter volgens Variety in een persverklaring. "Toy Story 3 eindigde het verhaal van
Woody en
Buzz met
Andy perfect, en daarom wilden we heel lang geen nieuwe 'Toy Story'-film maken. Maar toen we met dit nieuwe idee kwamen, kon ik niet stoppen er over te denken. Ik wist dat we deze film moesten maken, en ik wilde het zelf regisseren."
De stemmen van hoofdpersonages Woody en Buzz worden net als in de eerste drie 'Toy Story'-films ingesproken door
Tom Hanks en
Tim Allen.
Bron: HLN
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney