Aangezien je verblijf in Disneyland behoorlijk beïnvloed kan worden door het weer, lijkt het me leuk om een topic te hebben om de voorspellingen te bespreken, lekker erover te klagen of blij te zijn, en tips uit te wisselen om droog/warm/koud te blijven!
Zelf heb ik zowel temperaturen van -7 in het park gelopen en ook van +35. Beide niet echt mijn favoriet, en voor volgende week, als ik weer ga, voorspellen ze weer meer dan 30 graden!
Wat ik zelf dan doe is:
- Veel in de schaduw blijven, veel drinken, etc, de standaard dingen
- Vooral 's ochtends en 's avonds veel doen (ook ivm met de drukte wel fijn trouwens) en 's middags rustig aan of zelfs het park uit en afkoelen in hotel/zwembad.
- Koele plekken opzoeken. Sowieso zijn de meeste winkeltjes goed te doen. De beste koele plek die ik weet is in het snoepwinkeltje in Mainstreet!
- Iets meenemen om op te zitten (extra shirt ofzo), want de grond kan soms zo heet zijn dat het gewoon niet lekker zit (en wil voor de parade of Dreams ofzo niet te lang staan).
Ik ben benieuwd naar jullie tips, ideeën en ervaringen met misschien lastige weersomstandigheden