Wi-Fi in het ganse Resort (Parken, Hotels en Village)

BUTTON_POST_REPLY
fanfan
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2011, 16:17

marc schreefCOLONWIFI is nu eens iets wat ik persoonlijk vindt dat in de Disneyhotels gratis zou mogen zijn , de prijzen zijn nu toch al redelijk duur vindt ik.
Ben al op andere plaatsen in frankrijk geweest en daar vroeg je aan de receptie van de hotels een code en zo kon je dan op internet.
Misschien dat ze dat bij Disney ook eens moeten doen ,zeker vind ik als zoals laatst in d ekranten stond dat de mensen liever naar DLP gaan dan op skivakantie.
Ja dit vinden we ook.
Zijn op dit moment in de bar van Seq Lodge en hebben een Wi-Fi kaart gekocht voor 10 €
Dit kan je 24h gebruiken maar aan één stuk door en niet in schijven, wat wel zou moeten kunnen als je ziet hoeveel er al moet betaald worden voor alles.
Nu, dat nemen we er maar bij want het is tenslotte nog steeds Disney maar ik hoop toch dat ze eens overwegen om gewoon gratis Wi-Fi te voorzien, dit tenminste voor de hotelgasten. :goofy:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij hebben een herlaadkaartje van Orange gekocht in Val d'Europe en kunnen nu via dat kaartje internet hebben met een herlaadbeurt van 5 euro!! In heel Frankrijk voor 1 week!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
fanfan
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2011, 16:17

Prins Adam schreefCOLONWij hebben een herlaadkaartje van Orange gekocht in Val d'Europe en kunnen nu via dat kaartje internet hebben met een herlaadbeurt van 5 euro!! In heel Frankrijk voor 1 week!
Hadden we dit eerder geweten...dat is idd super! Dit doen we volgende keer zeker!
A propos, Wi-Fi lukt wel in de kamers...waarom ze zeggen enkel lobby en bar weet ik niet maar het lukt toch. :thumbs:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

fanfan schreefCOLON
marc schreefCOLONWIFI is nu eens iets wat ik persoonlijk vindt dat in de Disneyhotels gratis zou mogen zijn , de prijzen zijn nu toch al redelijk duur vindt ik.
Ben al op andere plaatsen in frankrijk geweest en daar vroeg je aan de receptie van de hotels een code en zo kon je dan op internet.
Misschien dat ze dat bij Disney ook eens moeten doen ,zeker vind ik als zoals laatst in d ekranten stond dat de mensen liever naar DLP gaan dan op skivakantie.
Ja dit vinden we ook.
Zijn op dit moment in de bar van Seq Lodge en hebben een Wi-Fi kaart gekocht voor 10 €
Dit kan je 24h gebruiken maar aan één stuk door en niet in schijven, wat wel zou moeten kunnen als je ziet hoeveel er al moet betaald worden voor alles.
Nu, dat nemen we er maar bij want het is tenslotte nog steeds Disney maar ik hoop toch dat ze eens overwegen om gewoon gratis Wi-Fi te voorzien, dit tenminste voor de hotelgasten. :goofy:

Op die andere plaatsen in frankrijk wat ik schreef was het telkens volkomen GRATIS en dat noem ik dan service van het hotel.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Vanaf nu is er gratis Wifi voor de gasten van het Disneyland Hotel!!!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Volgens Dlrp Express moet elke Disneyhotel, de twee congrescenters, de golf en de Village binnen één jaar voorzien zijn van gratis Wifi. Deze service wordt geleidelijk aan geïnstalleerd doorheen 2013.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Pak dan gelijk de parken ook mee! Het Disneyland Hotel zou al wifi aanbieden nu.. De vraag is alleen of het een open netwerk is, of alleen voor hotelgasten
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Natuurlijk zal dat alleen voor hotelgasten zijn

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351

In Walt Disney World kun je overal gewoon verbinding maken met het netwerk.. Je hebt geen wachtwoord nodig, geen kamernummer of wat dan ook. Een groot voordeel! Zal dan alleen in Disney Village zijn, maarja daar hebben we al de wifi van de Mac dus veel schieten we er niet mee op..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Ayladdin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 22:56

Echt wel balen dat er nog steeds geen wifi in het park is.
In het hotel heb ik het niet nodig.
Maar natuurlijk is het zoo handig als je de wachttijden in de parken even wil nachecken alvorens
je van de ene kant van het park tot de ande kant rent.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351

Wifi in het Disneyland Hotel is trouwens voor iedereen toegankelijk.. Kunt gewoon in de lobby verbinding maken, even je e-mail adres invoeren en accepteren.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Vreemd dat in de Disney hotels wifi betalend is?

Terwijl in Kyriad, je gaat online, geeft kamernr. + e-mail in, en je bent gratis vertrokken.
En nog niet eens een trage verbinding, lekker snel!
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Mij maakt dat niet uit, vind het trouwens eens plezant, niet "moeten" je mails lezen, zelfs als wij 14 dagen met vakantie gaan naar Italië daar geen behoefte aan, geeft me eventjes een gevoel van "vrijheid" en "vakantie". Als ze me echt nodig hebben, kunnen ze me altijd wel een smsje sturen op de gsm, die ik trouwens ook bijna altijd uit heb staan op vakanties. Ik bekijk 's avonds altijd wel of iemand me nodig had. Ja, vakantie is vakantie voor mij, moet al dagelijks aan de pc gekluisterd zitten voor het werk.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Op 10 april vond er een ronde tafel gesprek plaats van enkele aandeelhouders met het bestuur. Daar maakte Philippe Gas bekend dat er sinds enkele dagen ook wifi beschikbaar is in Hotel New York!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
P-C

Is er inmiddels in de Sequoia Lodge ook gratis wifi net als in het Disneyland en New York?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar