Kwik, Kwek, Kwak, Oom Dagobert en niemand minder dan Clarabella Koe zullen deelnemen aan de Halloween Cavalcade. Deze cavalcade zal dagelijks meerdere malen te zien zijn in het park en zal geheel nieuw zijn.
De nieuwe parade,Mickey's Halloween Celebration, gaat bovendien 3 maal daags uit gaan door het park onder een nieuw Engelse lied: Vive La vie!
Ook enkele van onze pompoen vrienden zullen terug keren. Verder zullen de herfstkleuren door de gehele straat een geweldige Halloween sfeer maken. Het herstthema wordt doorgetrokken in de dansers, want deze krijgen bladerenpakjes.
Een van de nieuwste technieken die gebruikt word in de Magic On Parade zal ook in de Mickey's Halloween Celebration te zien zijn.
Er worden twee geheel nieuwe floats gecreëerd door gebruik te maken van 2 oude Fantillusion floats. Eerst is er een float met de ganse Duck familie: Donald, Daisy, Kwik, Kwek, Kwak en Dagobert. Daarna komen Winnie the Pooh met zijn vrienden samen met wat pompoen danseressen, om te eindigen met de float van Mickey & Minnie.
De oude villain float zal (nog) niet gebruikt worden, omdat hij niet past bij het nieuwe thema.
Naast deze figuren zullen er nog 7 andere figuren mee doen waaronder Clara Bella Koe die special tijdens Halloween haar entre maakt in Disneyland Parijs.
Mickey’s Halloween Celebration (Cavalcade 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

Alvast veel plezier!marc schreef:Mooi om dat allemaal te lezen.
Ik ga voor de eerste maal ook voor Halloween naar DLP ,slechts voor 2 dagen op 26 en 27 oktober aanstaande
En al een blik achter de schermen, want het concept van de Halloween Cavalcade is uitgelekt.
Célébration Halloween de Mickey

De parade zal met dansers en figuren ruim 69 mensen bevatten, allemaal in gegoten in een Harvest thema.
Bron: Radio Disney Club
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Clarabelle de koe is klaar voor Halloween!

(Bron CharactersPBlog)

(Bron CharactersPBlog)

- Prins Adam
- Beheerder

Ziet er fantastisch uit!!!

- rebeccalll
- Member

wauw dat ziet er echt heel erg mooi uit zeg!!
A dream is a wish your heart makes
- Prins Adam
- Beheerder

Hier hoor je de muziek beter! Super leuk en veel beter dan verwacht!

De float van Mickey & Minnie is volgens mij de openings float van de Fantilussion, zo aan de vorm te zien. De floats zijn geweldig, de aanwezige characters ook! Maar het oogt voor mij een beetje kaal. Tussen de floats in is het eigenlijk een bij elkaar geraapt zooitje waar niet zoveel gebeurd. Pluto loopt er ook maar een beetje verloren tussen en de Pooh characters weten volgens mij ook niet echt wat ze moeten doen 
Eigenlijk had er nog iets kleins in het midden moeten gebeuren. Misschien de hooiwagen die we vroeger hadden. Iets minder dansers en dan de Country Bears, Clara Cluck, 3 Brers ofzo erbij. Die passen ook wel bij dit thema. Ben benieuwd in hoeverre ze dit de komende jaren gaan uitbreiden! Het ziet er in ieder geval wel leuk uit.. maar voor mij is het het nét niet.
Net zoals Duffy, waarom heeft hij niet z'n volledige Halloween-kostuum aan? Ziet er nogal triest uit zo..
Eigenlijk had er nog iets kleins in het midden moeten gebeuren. Misschien de hooiwagen die we vroeger hadden. Iets minder dansers en dan de Country Bears, Clara Cluck, 3 Brers ofzo erbij. Die passen ook wel bij dit thema. Ben benieuwd in hoeverre ze dit de komende jaren gaan uitbreiden! Het ziet er in ieder geval wel leuk uit.. maar voor mij is het het nét niet.
Net zoals Duffy, waarom heeft hij niet z'n volledige Halloween-kostuum aan? Ziet er nogal triest uit zo..