Oh dan ben ik er ook. Wie weet tot dan!Jeroen schreefCOLONDank u wel!
Ik hoop dat veel oud leden van DLRPfans.be de weg hier naar toe zullen vinden.
Het is erg jammer als alles uit elkaar valt.
Overigens mijn volgende trip naar Disneyland Paris is van 14-10-2013 t/m 18-10-2013.
Stel jezelf voor!
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

nikkimouse schreefCOLONOh dan ben ik er ook. Wie weet tot dan!Jeroen schreefCOLONDank u wel!
Ik hoop dat veel oud leden van DLRPfans.be de weg hier naar toe zullen vinden.
Het is erg jammer als alles uit elkaar valt.
Overigens mijn volgende trip naar Disneyland Paris is van 14-10-2013 t/m 18-10-2013.
Wie weet inderdaad.
Nog 2 weken voor mij en ik hoop dat er dit keer niks tussenkomt zoals dat OAD gedoe.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Oei had je geboekt bij OAD? Ik duim voor je mee!Jeroen schreefCOLON
Wie weet inderdaad.
Nog 2 weken voor mij en ik hoop dat er dit keer niks tussenkomt zoals dat OAD gedoe.
Ik boek gelukkig altijd alles los...hotel geboekt bij eBookers en bus bij Eurolines.

Ik normaal ook, maar omdat het vorige keer met de trein ook mis was gegaan (sneeuw) en ik even geen zin had in problemen wilde ik me lekker laten brengen...
Normaal boek ik altijd room only met mijn Dream via Disney zelf.
Helaas nu iets minder geld te besteden en daarom een aanbieding genomen bij OAd voor een partner hotel.
Afgelopen vrijdag moeten aanpassen omdat OAD de vakantie had geannuleerd naar een nieuwe vakantie met eigen vervoer. In dit geval dus weer de trein.
Normaal boek ik altijd room only met mijn Dream via Disney zelf.
Helaas nu iets minder geld te besteden en daarom een aanbieding genomen bij OAd voor een partner hotel.
Afgelopen vrijdag moeten aanpassen omdat OAD de vakantie had geannuleerd naar een nieuwe vakantie met eigen vervoer. In dit geval dus weer de trein.

-
P-C
Hallo,
Ik ben Pieter, lang passief lid geweest bij dlrpfans.be, en nu hier aangemeld. Ik ben jaren lid geweest bij dlrpfans, maar heel erg weinig gepost omdat het er nogal onoverzichtelijk geworden was. Ik heb eerder hier ook gelezen, en gemerkt dat het een stuk helderder is.
Hopelijk kan ik hier mijn antwoorden wel vinden, en zal ik regelmatig wat vragen stellen.
Groetjes,
Pieter
Ik ben Pieter, lang passief lid geweest bij dlrpfans.be, en nu hier aangemeld. Ik ben jaren lid geweest bij dlrpfans, maar heel erg weinig gepost omdat het er nogal onoverzichtelijk geworden was. Ik heb eerder hier ook gelezen, en gemerkt dat het een stuk helderder is.
Hopelijk kan ik hier mijn antwoorden wel vinden, en zal ik regelmatig wat vragen stellen.
Groetjes,
Pieter
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Aan alle nieuwe leden welkom!!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Beste collega DLP-fans,
Ik was hier reeds een tijdje geleden reeds geregistreerd, maar poste niet echt veel, aangezien ik ook (niet enorm actief, maar kom) reeds jarenlang lid was van dlrpfans. De ganse discussie over het plotse sluiten van dat forum ga ik niet (opnieuw) voeren, maar ik kan FilipV wel ergens begrijpen en zoals we zien vindt iedereen zijn weg dan wel naar een ander forum. En het is toch altijd leuk om in je eigen taal te kunnen praten over de magische wereld van DLP & Disney
.
Me even kort voorstellen: 33 lentes jong, woonachtig in Vlaams-Brabant, vrij-gezellig
, enorme liefhebber van DLP & Disney in het algemeen, vooral dan van de ganse sfeer en thematisering die er rond hangt. Geen mega aanhanger van characters en de rides op zich, maar dan weer wel van de muziek, aankleding, restaurants, CM's, het operationele van DLP enz ...
Zit ondertussen reeds aan 100+ trips naar ginder, van 1994 tot op heden.
En er zullen er nog vele volgen (samen met de concrete plannen om volgend jaar een ultieme Disney reis te maken naar WDW + DLR + DCL) !!
Veel plezier allen hier
!!
Ik was hier reeds een tijdje geleden reeds geregistreerd, maar poste niet echt veel, aangezien ik ook (niet enorm actief, maar kom) reeds jarenlang lid was van dlrpfans. De ganse discussie over het plotse sluiten van dat forum ga ik niet (opnieuw) voeren, maar ik kan FilipV wel ergens begrijpen en zoals we zien vindt iedereen zijn weg dan wel naar een ander forum. En het is toch altijd leuk om in je eigen taal te kunnen praten over de magische wereld van DLP & Disney
Me even kort voorstellen: 33 lentes jong, woonachtig in Vlaams-Brabant, vrij-gezellig
En er zullen er nog vele volgen (samen met de concrete plannen om volgend jaar een ultieme Disney reis te maken naar WDW + DLR + DCL) !!
Veel plezier allen hier

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom bij ons en veel aftelplezier naar volgend jaar!!! Wij zijn aan het aftellen naar oktober 2014 voor onze 2 de wdw trip!!Noppe77 schreefCOLONBeste collega DLP-fans,
Ik was hier reeds een tijdje geleden reeds geregistreerd, maar poste niet echt veel, aangezien ik ook (niet enorm actief, maar kom) reeds jarenlang lid was van dlrpfans. De ganse discussie over het plotse sluiten van dat forum ga ik niet (opnieuw) voeren, maar ik kan FilipV wel ergens begrijpen en zoals we zien vindt iedereen zijn weg dan wel naar een ander forum. En het is toch altijd leuk om in je eigen taal te kunnen praten over de magische wereld van DLP & Disney.
Me even kort voorstellen: 33 lentes jong, woonachtig in Vlaams-Brabant, vrij-gezellig, enorme liefhebber van DLP & Disney in het algemeen, vooral dan van de ganse sfeer en thematisering die er rond hangt. Geen mega aanhanger van characters en de rides op zich, maar dan weer wel van de muziek, aankleding, restaurants, CM's, het operationele van DLP enz ...
Veel plezier allen hier!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Nou dan volg ik ook maar.
Wel al anderhalf jaar lid hier maar nooit actief geweest.
Nu dlrp-fans dicht is ga ik liever hier naar toe dan een Engelstalige forum
Christiaan, 25 jaar uit Noord Brabant en de Disney trip teller is bij mij op hol geslagen.
Wss in december weer een tripje maken
Wel al anderhalf jaar lid hier maar nooit actief geweest.
Nu dlrp-fans dicht is ga ik liever hier naar toe dan een Engelstalige forum
Christiaan, 25 jaar uit Noord Brabant en de Disney trip teller is bij mij op hol geslagen.
Wss in december weer een tripje maken
hey, ik ben Renate, disneygek en al meer dan 30 keer in Disney geweest.*Kitty* schreefCOLONWelkom op ons gezellige Café Mickey-forum! Wij zijn heel benieuwd naar wie jij bent, dus laat ons gerust iets weten...
Zat op het DLRP formum, maar helaas is dit er niet meer, dus nu hierheen overgestapt.
favo figuur: stitch en favo attrakties: Pirates en Aerosmith
- rebeccalll
- Member

- BerichtenCOLON 17
- GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 09:28
hallo ik ben rebecca en ik kom van dlrpfans.
vind het heel jammer dat ze ineens gestopt zijn dus ben maar gaan zoeken en dit forum gevonden.
gelukkig zie ik alweer een paar bekende, en ik hoop snel een beetje de weg te kunnen vinden hier.
groetjes rebecca
vind het heel jammer dat ze ineens gestopt zijn dus ben maar gaan zoeken en dit forum gevonden.
gelukkig zie ik alweer een paar bekende, en ik hoop snel een beetje de weg te kunnen vinden hier.
groetjes rebecca
A dream is a wish your heart makes
Al onze nieuwe leden wens ik warme welkom in ons gezellig Disney café!! Hopelijk vinden jullie ook hier jullie draai en mogen jullie veel posten/reageren!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)