Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Terug een aantal nieuwe erbij!!! Welkom en aarzel niet om te posten of te reageren!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Michelle
Member
Member

Ook ik kom van Dlrpfans en ben op zoek gegaan naar een nieuw forum. Ik stond hier al wel een tijd ingeschreven, maar ben nog geen actieve schrijver geweest.

Ik ben Michelle, 20 jaar en kom uit Leusden. Ik ben nu 17x in Disney geweest vanaf 2002 en weet zeker dat er nog vele tripjes gaan volgen.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
P-C

Michelle schreef:Ook ik kom van Dlrpfans en ben op zoek gegaan naar een nieuw forum. Ik stond hier al wel een tijd ingeschreven, maar ben nog geen actieve schrijver geweest.

Ik ben Michelle, 20 jaar en kom uit Leusden. Ik ben nu 17x in Disney geweest vanaf 2002 en weet zeker dat er nog vele tripjes gaan volgen.

Welkom!
Twiggy
Member
Member

Welkom op het form Michelle :)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom bij ons Michelle en veel plezier bij ons en in DLP!

Afbeelding
Afbeelding
passie

Hallo allemaal, ik ben passie en ik ben ook een dlrpfans wees. We zijn plots op straat gezet. Jammer. Via disneyfever .be hier terecht gekomen. Ik ben een enorme disneyfreak en heb sinds augustus een dreampass.
Ik ben gehuwd en heb twee tienerdochters.
Mijn favo characters zijn mickey en stitch en mijn favo attractie is tower of terror. :sorc:
:stitch:
passie

Hey nikkimouse,zit je mama hier ook al?
Twiggy
Member
Member

Welkom op het forum Passie :stitch:
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

passie schreef:Hallo allemaal, ik ben passie en ik ben ook een dlrpfans wees. We zijn plots op straat gezet. Jammer. Via disneyfever .be hier terecht gekomen. Ik ben een enorme disneyfreak en heb sinds augustus een dreampass.
Ik ben gehuwd en heb twee tienerdochters.
Mijn favo characters zijn mickey en stitch en mijn favo attractie is tower of terror. :sorc:
:stitch:
:sorc: Welkom hoor! :stitch:

Afbeelding
Afbeelding
Kris85
Member
Member

Goedemorgen allemaal,

Ik ben kristel en kom ook van dlrpfans.be vandaan. Ik ben 28 jaar, heb een dochter van drie en sinds deze zomer een dreampass met het gezin.
Ons volgende tripje staat gepland in november, maar een grote kans dat ik en mijn dochter samen in oktober nog gaan.

Ik ga het forum snel een beetje verder verkennen
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Kris85 schreef:Goedemorgen allemaal,

Ik ben kristel en kom ook van dlrpfans.be vandaan. Ik ben 28 jaar, heb een dochter van drie en sinds deze zomer een dreampass met het gezin.
Ons volgende tripje staat gepland in november, maar een grote kans dat ik en mijn dochter samen in oktober nog gaan.

Ik ga het forum snel een beetje verder verkennen
Welkom en veel plezier op ons forum!

Afbeelding
Afbeelding
Jeroen
Member
Member

Welkom iedereen welkom!
Afbeelding
setterke
Member
Member

Hallo iedereen,
Ook ik zat vroeger op Dlrpfans en heb nu mijn weg gevonden naar dit leuke forum. Ik ben Kim, woon in Assebroek (Brugge) en ben samen met mijn echtgenoot een echte Disneyfan. In november 2010 zijn we voor de eerste maal naar WDW gegaan en als alles een beetje meezit reizen we volgend jaar weer richting Florida :).
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

setterke schreef:Hallo iedereen,
Ook ik zat vroeger op Dlrpfans en heb nu mijn weg gevonden naar dit leuke forum. Ik ben Kim, woon in Assebroek (Brugge) en ben samen met mijn echtgenoot een echte Disneyfan. In november 2010 zijn we voor de eerste maal naar WDW gegaan en als alles een beetje meezit reizen we volgend jaar weer richting Florida :).
Welkom hoor!! Hopelijk volgend jaar naar WDW!!! zoals ons als alles meezit!

Afbeelding
Afbeelding
Disneykim
Member
Member

Hallo,

Ook ik kom van dlrpfans.be (DisneyKim). Ik was hier wel al lid maar niet echt actief! Ik ben 25 jaar en kom uit Heerlen. Sinds augustus in bezit van een Fantasy Pass! Binnenkort met Halloween naar Disney, Jubileum dan, de 10de keer! haha

Even een vraagje. Kan ik nog ergens mijn forum naam veranderen?
Alvast bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”