Captain EO

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
desidinges
Member
Member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58

ik las het idd gisteravond. Is het niet erg plotseling? Op 1 april een nieuw seizoen en dan op 2 april meteen een attractie dichtgooien... :?:
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Er zit ook een voordeel voor het park aan nu kunnen ze het personeel van deze attractie uitsmeren over de overige attracties in Discoveryland. Zo zal dus 2 April deze mooie gedenkwaardige attractie zijn duren sluiten en zullen we nog lang moeten wachten totdat we in deze hoek van het park weer wat leven te zien krijgen.

Hopelijk komen ze toch snel met nieuwe dingen in deze omgevening. Zo word er gesproken over dat de Startraders winkel verplaats van buiten naar de Game area van Startours zodat je uit de attractie komt en in de winkel loopt. En zou dan de winkel een indoor fotolocatie worden voor Star Wars. (Darth Vader, Chewbacca, Stormtrooper,R2D2 Jedi Mickey?, Stormtrooper Donald?, Darth Vader Goofy?, Princess Leia Minnie? of de Fab 5 in Discoveryland Costuum.

Afbeelding
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Prince Philip @ wo 14 maart, 2012 10:48 schreefCOLONEr zit ook een voordeel voor het park aan nu kunnen ze het personeel van deze attractie uitsmeren over de overige attracties in Discoveryland. Zo zal dus 2 April deze mooie gedenkwaardige attractie zijn duren sluiten en zullen we nog lang moeten wachten totdat we in deze hoek van het park weer wat leven te zien krijgen.

Hopelijk komen ze toch snel met nieuwe dingen in deze omgevening. Zo word er gesproken over dat de Startraders winkel verplaats van buiten naar de Game area van Startours zodat je uit de attractie komt en in de winkel loopt. En zou dan de winkel een indoor fotolocatie worden voor Star Wars. (Darth Vader, Chewbacca, Stormtrooper,R2D2 Jedi Mickey?, Stormtrooper Donald?, Darth Vader Goofy?, Princess Leia Minnie? of de Fab 5 in Discoveryland Costuum.

Afbeelding
Ik vraag me af wie dat je heeft ingefluisterd :-P
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Hihihi heb mijn oren open laten staan bij verschillende personen die tegen me praten was nog aan het denken heb ik mijn gehoor apparaat nu aan of uit staan versta ik dit goed????
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Daar zouden ze heel wat fans heel blij mee maken : ook mij :bleh:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds Begin deze week is hij terug open van zaterdag tot dinsdag...

Afbeelding

Afbeelding

(foto's: InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Jaivy
Member
Member
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2009, 16:03

Aan het begin van deze maand deden niet alle effecten het, maar inmiddels is dat wel het geval! :)
Cast Member van Disneyland Paris:
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf 1/10 is Captain EO 4 dagen per week open van 10 tot 18u...

Afbeelding

(Bron InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Mijn moeder vindt Captain EO zo leuk dat ze iedere keer als we er zijn naar toe wilt!
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Leuke attractie die wij tijdens het bezoek max 1x bezoeken.
Het is al oud maar toch leuk om elke keer weer te doen.
Als deze attractie weg zal gaan vind ik het niet zo`n ramp, maar laten blijven eigenlijk ook niet.
Afbeelding
P-C

die dames met die hoog uitgesneden danspakjes (in de preshowfilm) zijn een lust voor het oog :-P.
Gebruikers-avatar
Kim
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 08:27

P-C schreefCOLONdie dames met die hoog uitgesneden danspakjes (in de preshowfilm) zijn een lust voor het oog :-P.
Mannen... :| :lol:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kurt39
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 12:22

OK is al een oude attractie , maar als ze deze nu eens laten lopen tot er echt iets vast staat wat er in de plaats gaat
komen.
Anders staat daar een leeg gebouw, en mijn bevinding is, dat is daar al een doods stuk, bedoel is daar al zo weinig,
behalve dat restaurant die ook al niet veel open is.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Kim schreefCOLONMannen... :| :lol:

Zeg dat wel Kim Mannen die letten maar op 1 ding ;-P
P-C

Klopt het dat Captain EO sluit in februari? Wil um graag nog een keer doen :-).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar