LIKEPrins Adam schreef:Nieuwe kleren voor Duffy...
Laatste aankopen
Schitterend pakje!!! Vind hem persoonlijk toch wel mooier dan zijn vorig Halloween outfit!Prins Adam schreef:Nieuwe kleren voor Duffy...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Na ons tripje naar DLP kan ik EIN-DE-LIJK thee drinken uit een Alice-theepot:

Op zich hebben we niet zoveel gekocht (shoppen zonder Dreampass lijkt opeens stukken duurder
). Wel hebben we nog een kersthangertje gekocht, want we bedachten net dat wij nog geen Donald Duck hebben hangen tussen de rest:

En omdat we binnenkort naar ons nieuwe huisje verhuizen, hebben we besloten om nieuwe sleutelhangers aan te kopen:

Bovendien hebben we nog een cadeautje gekregen van Kurt en Kenny, alsook een superlief kaartje:
Nog es bedankt!!!

Op zich hebben we niet zoveel gekocht (shoppen zonder Dreampass lijkt opeens stukken duurder

En omdat we binnenkort naar ons nieuwe huisje verhuizen, hebben we besloten om nieuwe sleutelhangers aan te kopen:

Bovendien hebben we nog een cadeautje gekregen van Kurt en Kenny, alsook een superlief kaartje:
Nog es bedankt!!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Prins Adam
- Beheerder

Gelukkig hadden we die eerste niet gekocht als geschenkje!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Heb hem zelf zien staan in de winkel van het Disneyland Hotel.Esmies schreef:Die theepot is super gaaf!
Waar kun je die kopen in Disney?

- PuppyLikesYou
- Member

@Kitty: wauw! Die thee pot is echt super vet!
Hier een niet zo super wauw-ige foto van mijn Ariel! Ik ben super blij met haar <3
Ze blijft voorlopig in de doos, tot ik weer een keer een mooie DSLR camera heb en foto's kan maken
Ze is nummer 5619.

Hier een niet zo super wauw-ige foto van mijn Ariel! Ik ben super blij met haar <3
Ze blijft voorlopig in de doos, tot ik weer een keer een mooie DSLR camera heb en foto's kan maken
Ze is nummer 5619.

What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
-
J_Possessed
- Member

Onze laatste Disney aankoop was deze zomer in Disneyland Parijs;
Mijn vriendin was op zoek naar het trouwkleed van Ariel, de kleine zeemeermin. Spijtig genoeg vindt je die niet in volwassen maten in de shops in het park (wij hebben ze toch niet gevonden), dus had m'n vriendin er niet beter op gevonden om de grootste kindermaat uit het rek te plukken (maat 12 jaar, ze is 21 :p ) en die mee te nemen naar de pashokjes
En het geluk lachte haar toe; het kleed paste als gegoten, kwam ietsjes korter dan ie zou moeten, tot net op haar enkels ongeveer, maar was voor de rest perfect
Recent zijn we naar een games en -filmbeurs geweest, zij als Ariel verkleed natuurlijk :p
de zeester haarspeld maakte ze zelf, trouwens
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=549800761782048
daar is ze gefotografeerd voor een cosplay wedstrijd en we hebben jullie votes nodig!!
share en like op facebook iedereen!!!
Mijn vriendin was op zoek naar het trouwkleed van Ariel, de kleine zeemeermin. Spijtig genoeg vindt je die niet in volwassen maten in de shops in het park (wij hebben ze toch niet gevonden), dus had m'n vriendin er niet beter op gevonden om de grootste kindermaat uit het rek te plukken (maat 12 jaar, ze is 21 :p ) en die mee te nemen naar de pashokjes
En het geluk lachte haar toe; het kleed paste als gegoten, kwam ietsjes korter dan ie zou moeten, tot net op haar enkels ongeveer, maar was voor de rest perfect
Recent zijn we naar een games en -filmbeurs geweest, zij als Ariel verkleed natuurlijk :p
de zeester haarspeld maakte ze zelf, trouwens
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=549800761782048
daar is ze gefotografeerd voor een cosplay wedstrijd en we hebben jullie votes nodig!!
share en like op facebook iedereen!!!
- Prins Adam
- Beheerder

Leuke pins!

- Prins Adam
- Beheerder

Nieuwe aanwinsten